Op 1 november organiseer ik een Coffee Chat met een rit onder de naam F Herfstrit 2009. De rit is in principe alleen voor Ferrari rijders en is beperkt in het aantal deelnemers. Ons bekende rijders met Lamborginis en Aston-Martins kunnen ook aanmelden. Bewust is gekozen voor een gezellig, low-cost evenement in het midden van het land. Deelname is 5,00 p.p. en daar krijg je dan het roadbook voor. Hoe duur je het verder maakt hangt dus van jezelf af. In de morgen is van 11:00 13:00 de tijd voor de Coffee Chat bij Van der Valk in Leusden (aan de A 28). Daarna volgt een rit in de regio waarbij een bekende Ferrari garage speciaal voor ons open is. We praten hier over Italauto / Kees van Stokkum te Achterveld. Aanmelden via email: [email protected] tot 26 oktober. Als bevestiging krijg je een deelnemersnummer dat toegang geeft tot de parkeerplaats. Image Unavailable, Please Login
Ik ben alleen even bij de koffie bij aangezien ik 's middags bezoek krijg ivm de verjaardag van moeders de vriendin! Effe gezellig kletsen voor de winterstop! Mail gestuurd naar Mel! Michiel
Leuk initiatief Mel, ik zal mijn best doen om er bij aanwezig te zijn om wat foto's te nemen. Ik laat het je nog even definitief weten.
@Frans, altijd lekker kort van stof, daarom houden we ook zo veel van je @anderen, auto moto italia is ook op zaterdag, kwestie van plannen huh?
Je hebt helemaal gelijk Henk, en me daardoor dus ook overgehaald. Mel, ik meld me aan en heb je inmiddels al een mailtje gestuurd.
Mel, ga graag mijn best doen om het fotografengilde aan te vullen... Zal je een PM sturen, zodra ik meer weet... Mooi evenement om een bepaalde auto na zijn metamorfose te presenteren
Het bedrijf is recentelijk aan het uitbreiden\verbouwen geweest; hier een foto van mijn F voor de nieuwe voorzijde. (vergelijk maar met de link; dan zie je de nieuwbouw.) Image Unavailable, Please Login
Ben vandaag bij 2 locaties geweest die als controlepunt dienen in de F Herfstrit. Bij Italcars mag je de garage bezoeken, ook de motorenrevisie afdeling en zijn de monteurs speciaal voor ons aanwezig om uitleg over hun reparaties te geven. Men gaat ook vragen of Kees Van Stokkum hierbij kan zijn; hij is een absoluut expert op Ferrari gebied (in ruste). Bij het andere prachtige punt is een (gratis) koffie/cola punt geregeld. Deze punten worden bij de chat bekend gemaakt zodat de fotografen er heen kunnen....... Ik kreeg overigens een aantal vragen en het antwoord is natuurlijk: JA ! "Kan ik alleen aan de Herfstrit meedoen als ik te laat ben voor de Coffee Chat" "Mijn F staat op blokken, mag ik naar Leusden komen voor de Coffee Chat" "Mogen kinderen mee" Let wel op: hebben we de 50 auto's bereikt dan sluit ik de aanmelding. En heb je vragen: mail me met [email protected]
Ik ga er zeker proberen bij te zijn, moet even kijken hoe ik met tentamens zit. Ik laat het je nog even weten Mel
+2 Lijkt me leuk om een keer bij zo'n meeting te zijn. Ik zou ook graag een vriend van me meenemen als passagier. Hij is automonteur dus kan me voorstellen dat zo'n rondleiding een droom voor 'm is. Hoor wel of dit OK is. Melvok, heb je ook een PB gestuurd.