Gaan er nog Fchatters naar Frankrijk 11 t/m 13 juli voor Le Mans Classic? Ik en zeker 5 anderen gaan (helaas zonder Ferrari) naar deze prachtige klassieker race in La Sarthe. Groet Tom
Hoi Tom Als Piet zijn best doet ga ik met deze. gelukkig na 20 jaar . Image Unavailable, Please Login
Ik heb de 'gewone' Le Mans races diverse keren bezocht, absoluut een top evenement. Deze staat ook op mijn verlanglijstje maar dit jaar komt het er zeker nog niet van.
Dan kan het nog wel een jaar duren, dus wordt het Le Mans Classic 2010 voor jou Heb je papieren al ingevuld en rond met Peter Auto?
hahahaha je weet toch dat ik grappig ben ;-) Tonnie je moet dat ding gebruiken waar ie voor gemaakt is: racen! het is een ex LM auto, dus........ Wij gaan vrijdags weg en zondags na race direct weer richting het beloofde land.
Als ik ga racen ga je me toch uitlachen, ha ha. Misschien ga ik wel met de daytona met een aanhanger erachter met de TZ erop, dat zal ze lekker gek maken. Alwin kan wel een trekhaakje maken achter de daytona denk ik zo.
Ja dat kan ie wel. Goed idee en waarom niet, er is ook een SWB met trekhaak. Mooie combi Daytona met TZ1 op de aanhanger. Ik ga je trouwens zeker uitlachen als je zo rijdt als toen op De Peel ;-) Groet Tom