Foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1 Ik doe het er wel mee. Geen straf zogezegd. Tenslotte heeft de 458 veel onderdeln van de California. (Platform, moter, versnellingsbak, elektronica etc. dacht ik. Correct me if I'm wrong)
+2 Ik zou het ook geen straf vinden hem te hebben. Misschien tikje donkerder dan wit...Argento Nurburgring bijv: Image Unavailable, Please Login
Ga ik toch voor zwart met kap dicht.....geen van de velgen beschikbaar voor de California hebben, vind ik echt top.
Pffff, Marc.... Het is gewoon een haarkappers-auto, kan je wel een ander velgje opleggen, maar wat er niet in zit, komt er ook niet uit. Het is hier niet aan de orde om een FERRARI te kopen, maar meer om de Mercedes SL te vewisselen voor een California, want "zij" is ook ge-emancipeerd ?
Zwart is altijd beter En inderdaad geen van de velgen zijn goed. Je ziet sommige tuners er wel wat anders opzetten, maar ook deze horen er niet echt bij. Die heb ik liever op m'n 360 Image Unavailable, Please Login
Maar inderdaad mooie foto's gairo (voordat ik nog verder off-topic ga met al die California foto's.... )
Correct ME if I'm wrong maaruu staat daar nou een zwarte 16M achter een paar dozen? Deze staat in ieder geval wel op de velgen maar kan (door geringe contrast) net niet zien of dit klopt.... Iemand die er geweest is wellicht wel? (als klopt zijn er inmiddels 3!!! in nederland en alle drie verschillend in kleur, alleen geel ontbreekt nog)
Ja Fred, de 16M is echt een hype aan het worden.... Ik weet zeker dat het een 16M is. De 4 hoekige badge onder het Scuderia shield is zichtbaar. En de streep is ook kenmerkend. Spoiler voor ook...nog meer argumenten...?
Zeker te weten van wel. Heb er nog even met Cor naast gestaan en dit is echt een incognito 16M. Hele subtiele grijze striping. Ik denk dat veel mensen deze als een 430 Spider zullen herkennen, totdat ze hem hore
Prachtige kleur, that's for sure. Maar incognito??? Een spider met scuderia spoiler, 16M streep en twee uitlaten ? Dat noem je incognito?