Er vloog een duif over en die gooide een evenlop in mijn tuin met de FCN 2009 kalender... Altijd makkelijk (en nodig..) voor de planning van onze evenementen. Image Unavailable, Please Login
Giro di Pappagallo.........wat moet ik me daar bij voorstellen? Rondje......mijn italiaans gaat niet verder dan Ferrari
Wie gaan er van hier 1 feb naar de ledenvergadering ?? Ik ga er naar toe om mooie plaatjes te schieten
Mijn seizoen begint zaterdag, dan 1-2 en vervolgens 1-4... Wat bedoel je nou met flauwe grappen? Maarreh, wel weer visje happen op de boulevard, he? Cor, kom je ook???
Hoi Jan, Er zit ook een gelijknamig restaurant in Uithoorn, is vlak bij mij. Motor wordt niet eens warm als ik daar naar toe ga..... Dus wie weet is het die wel????? Ciao, E.
Bij Zandvoort ga ik er alles aan doen om er weer bij te zijn. Vond het vorige jaar echt super! Ook leuk om een dag van te voren al een paar heerlijke Ferrari's langs je huis te horen knallen Hopelijk kan ik jullie allemaal mooi op de foto zetten en hopelijk nog met iemand een rondje meerijden
Jammer dat Zaterdag 17 januari er niet bij staat was beslist even gaan kijken heb namelijk niets te doen......(zucht)
Ik ga er 1 april weer bij proberen te zijn. Vorig jaar was het echt een onvergetelijke dag geworden! Weer zat ook erg mee natuurlijk, maar wat was die dag relaxed! Ik heb er nu al onwijs veel zin in http://uk.youtube.com/watch?v=y_au88jgpI0 Steeds als ik dat nummer hoor moet ik weer terugdenken, geweldig!
Bij Cars en Coffee in Den Haag hoorde ik dat er een rit van de FCN(?) hier door de Hoekse Waard komt. Zou dat dan de Giro di Pappagallo zijn?
Volgens de owners site: Giro di Pappagallo: this will be a rather simple event. Lunch at one of the major Dutch rivers in Zwijndrecht, the center of the country. An afternoon 'rally' is scheduled to finish again in Zwijndrecht. After an extensive barbecue all participants (75 teams are expected) will return to home. Ik heb op zo'n beetje elke georganiseerde datum een bruiloft ggvgvgvvgvggvvd...... toch maar een of twee afzeggen dan..
Als dat zo zou zijn: SUPER! Dan hoef ik niet zo ver te reizen en ik weet dat het een mooi gebied is daar (met dank aan Gijs)