FCN Rijvaardigheidstraing @ Zandvoort | Page 6 | FerrariChat

FCN Rijvaardigheidstraing @ Zandvoort

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Bart-nega, Mar 16, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    +2 :D

2. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    +3 :D

Heren en Dame, Bedankt voor de gezelligheid!! Een heerlijk dagje!!!

Jeffrey

3. Adam van Noort

Adam van Noort Karting

Sep 21, 2008
    206
    Haarlem, Holland
    Full Name:
    Adam van Noort
    Wát een super dag zeg! :D Foto's komen zo snel mogelijk.

4. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #129 328gts1987, Apr 1, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  5. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #130 328gts1987, Apr 1, 2009
  6. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Ja super dagje weer! Video volg z.s.m.

@ Roger: Moest je snel thuis zijn???? :cool:

7. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Zo ik ben ook weer thuis

Om 7.50 de trein gepakt van uit Helmond naar Zandvoort aan Zee. Onderweg tussen utrecht en amsterdam nog hele dikken mist gehad was nog bang dat het weer in Zandvoort ook zou zijn maar dat viel gelukkig mee, Een prachtigge dag gehad zelf nog een klein beetje verbrand.

Een heel gezellig dagje gehad met de twee damens die ik mee had genomen, Ook weer heel leuk om weer een hele hoop bekenden te zien. jammer dat ik niet iedreen meer gesprokken heb.
    Nog een stukje met de F430 van Ben van Lelieveld mee gerden. Die wist hem er goed over heen te steuren ! nogmaals bedankt. Ook nog Jaapie mee geweest in de 208 GTS turbo. Tegen de klok in van het ciruit en met de Sprit mee ! Dit was ook er leuk ! Nogmaals bedankt !

Cor nog bedankt dat de Mieden even in de F mochten zitten ze vonden dit erg leuk ! later hebben allebij ook nog een rondje in een 360 Modena gehad en ze bleven er maar over praten :)

Bob ook nog bedank dat je ons afhadgezet in Zandvoort de Pizza smaakte goed !

Zo nu ga ik veder de foto's uit zoeken

8. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #133 328gts1987, Apr 1, 2009
    Persoonlijk wil ik Jaap nog bedanken voor het rondje op het circuit. Wel grappig (en typisch Jaap :)) is om te vertellen dat we in 5 rondjes 2x van de baan zijn gehaald :D
    Eerste keer komen we bij de Pits, stop teken en parkeren. Komt die marshal zeggen: "Je moet wel bij je groep blijven!" Waarop Jaap rustig antwoord: "Dan moet die groep wel doorrijden :D" Enfin voor straf 2 rondjes wachten en de baan weer op. 2 Rondjes later...... Komen we bij de pits, stop teken en parkeren. Komt diezelfde Marshal zeggen: "Als je kopman stopt moet je niet doorrijden!" Jaap antwoord rustig: "Hoe kan ik weten dat die kopman stopt dan? En hij voor mij reed ook door, toch?!" Enfin je raad het al: 2 rondjes wachten en daarna de baan weer op. Zegt Jaap: "Maar die twee rondjes vol-uit (was ook echt VOL UIT!!) pakken ze ons niet meer af :D :D :D

Jaap Geweldig man! Remmen op jou 208 zijn indrukwekkend en Turbo knalt lekker boven 3500rpm, Nogmaals dank voor de flying Laps :D
    Image Unavailable, Please Login

9. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Wat een dag vandaag! Echt helemaal top. Het is nog hard werken zo'n dagje, maar ik heb weer het nodige geleerd en lekker geboenderd zonder over Gatso's na te hoeven denken. Was wel verguld met de complimenten van Thomas Bangma over mijn rijden - hij was onze instructeur, je kent hem misschien wel van Autovisie. 1 keer de auto goed dwars gehad (onverwachts) maar verder niks aan de hand door een goede correctie. En dan de dag afsluiten met een gezellig terrasje aan zee en goed gezelschap! Wat wil je nog meer!

Onno

10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,777
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #135 roger_l, Apr 1, 2009
    Last edited: Apr 1, 2009
    De kraamvisite mocht pas 's-avonds komen en de Stinger deed de rest op de A9 ;) Kom ik nou eindelijk een keer op jullie site ????

11. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,196
    The Netherlands
    Mooie dag jongen, plezier spat eraf!

12. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik ben ook weer thuis. De gehele dag was ik rondom de baan. Mede daardoor veel mensen gemist. Gelukkig heb ik op het eind van de dag met een groot aantal meegegeten op de boulevard.
    Het was gezellig!

Gr.

Vu

13. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    #138 zanti70, Apr 1, 2009
    Haha, terrasje was dus inderdaad open :D. Jullie moeten genoten hebben, want de wind kwam volgens mij vanaf land en daar hebben jullie dus geen last van gehad.

Dame en heren: het was genieten! Heb net even snel de foto's zitten bekijken en er zitten leuke tussen, maar ik kwam er wel weer achter dat de camera het tamelijk lastig heeft gehad met de belichting van witte en donkere auto's met dat felle zonlicht.

@Vu: sorry voor al die California's.

@cor: hoe is het met je vette :D

Hierbij vast een hele snelle selectie... ik kan het toch niet maken om geen enkele impressie te posten...

14. red bb512

red bb512 Karting

Oct 7, 2008
    68
    zwanenburg Netherlan
    Full Name:
    maarten v/d Sluijs
    Heerlijke dag gehad. Weer lekker de hele dag kunnen sturen met dat mooie weer. Best hard werken met de oude Boxer tussen al dat nieuwe spul.
    Maar het suist nog steeds in mijn oren van al dat mooie lawaai en het was een leuke ploeg mensen de hele dag.

Maarten

15. 430-Scuderia

430-Scuderia Karting

Oct 20, 2008
    63
    Netherlands
    Men, wat een dag! Ik ben kapot!

Goed geregeld vond ik. Aardige instructeurs, die het nodige aan ervaring bij mij hebben toegevoegd. Zoals gehoopt de auto héél goed leren kennen. Verliefd op de traction- en stabilitycontrole van de Scuderia. Dit geweldige "talentensysteem" springt werkelijk precies in op het moment dat je als bestuurder je talent verliest. Ik krijg het niet verzonnen hoe ze dit hebben ontwikkeld. Ook de Corsa's van Pirelli zijn geweldig als ze eenmaal goed warm zijn, om maar niet te spreken over de remmen... DAMN wat een dingen! Pas op zo'n dag als vandaag kom je erachter met wat voor serieus materiaal je eigenlijk over de weg rijdt. Nou ja, genoeg over de ervaring met de auto. Een goed verzorgde lunch, schitterende bolides en al die gezellige mensen hebben het tot een topdag gemaakt!

Eén opmerking:
    Wat ik de organisatie graag aan zou willen raden is een setje walki-talki's waarmee de bestuurders kunnen horen wat er voor commentaar word gegeven bij bepaalde bochten. Eerdere circuit- en rijvaardigeheidstrainingen hebben de ervaring gegeven dat je beter weet waar je op moet letten, omdat de instructeur tijdens het uitvoeren van een proef al commentaar kan geven. Ideetje? ;)

Bedankt aan iedereen die foto's, filmpjes kwam maken, erg leuk om terug te zien. Uiteraard ook de organisatie van dit event BEDANKT! Absoluut een onvergetelijke dag!

16. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,989
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #141 pterps, Apr 2, 2009
    Wat een prachtige foto's al weer, mijn foto's laten nog even op zich wachten, ik ga eerste de serie voor Ivon even afronden. Maar als ik zo op de vorige pagina's kijk heb ik maar weinig aan te vullen :)

17. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel

Jaaaa! NU ben je officieel gespot ;)

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    en voor die 16M! Ik vergeef t je. Het was immers 1 april ;)

19. red bb512

red bb512 Karting

Oct 7, 2008
    68
    zwanenburg Netherlan
    Full Name:
    maarten v/d Sluijs
    Ik heb een vraag??
    Als deelnemer teken je een vrijwaring dat alle risico's bekend zijn en op het afgesloten circuit niet verzekerd bent.
    Maar wat als je als bestuurder iemand voor een rondje meeneemt en er gebeurt iets.Ben je dan als bestuurder aansprakelijk voor die persoon
    zijn eventuele letsel en schade????

Maarten.

20. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik heb het toch niet over een 16M gehad? Of heb ik een zonnesteek opgelopen?

21. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Zo echt wel!:D Toen ik vroeg naar de California's kreeg ik daar eerst een opsomming van. Enkele tellen later was de fictieve 16M er ook :D

22. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    "Gierende banden, driftende Ferrari's, gillende 6,8 en 12 cilinders. Woensdag 1 april was de dag dat Ferrari Club Nederland het circuitpark Zandvoort volledig op zo'n kop zetten. De spectaculaire dag hebben we al behandeld in twee fraaie fotospecials, echter de video die ontbrak nog! Kijk mee naar spectaculaire beelden van driftende F430's en Scuderia's langs blerende Challenge Stradales!"

http://www.autogespot.com/item/3720/video-ferrari-club-nederland-op-circuit-zandvoort/

23. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mooi gedaan mannen! Ziet er goed uit, geluid is nog beter als door de telefoon :D

24. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik doe iets verkeerd........de clip stopt na 8 seconden.

25. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Je moet hem dan even laten uitladen dan denk ik Fu

Share This Page