Op 3 oktober organiseert de FCN de Schwalm-Nette Tourrit waar 68 equipes aan meedoen. De rit voert door Noord-Limburg en de grensstreek met Duitsland. Melden in het Parkhotel Horst te Horst tot 09.15 uur; start is om 10.00 uur. Gaat er iemand van hier ook naar Horst om mee te rijden ? Ik kan van dit evenement een kort (foto)verslag maken.
Ik ben sinds kort ook FCN lid. Had hier heel graag aan deel willen nemen. Maar ik kreeg het bericht dat het volgeboekt is.
Thuiswedstrijd voor jou vlaaientemmer! Nu nog die 328/348/355/360 of wat dies meer zij. Hoe staat het met de jacht??? Gr. Martin
Ik was wel van plan om even te gaan kijken, maar lig al 3 dagen aan bed/bank gekluisterd... zal morgen dus wel niets worden. Alleen veel plezier en hoop dat het weer mee gaat werken. Bob
Veel beterschap Bob! Ik ga er ook niet heen. Is me te ver weg. Ze gaan nog naar Duitsland....... dat trekt mijn wagentje niet Gr. Vu
Wat foto's van mijn kant van de Schwalm-Nette tour. Hadden ze beter de eikels tour kunnen noemen; de bomen bekogelden ons werkelijk de hele dag door met eikels... Vertrek: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Lunch: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Middag-tour en aankomst in Horst: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaf Robin, ben ik er toch nog bij geweest. Mooie lokatie. Nou kom op met jouw foto's Gairo, of zie ik dat verkeerd... (binnenkomst Mondial)
Hartelijk dank Robin! Er reed wat moois mee zo te zien. Die rode Lusso heb ik nog niet gezien volgens mij.
Hoorde gisteren dat er een flinke opstopping was in Vlodrop en omgeving Roermond. Combinatie van tientallen Ferrari's en duitse invasie (ruim 100.000) i.v.m. duitse feestdag. Zal de gem. snelheid redelijk laag zijn geweest........... Helaas geen tijd gehad om te gaan kijken i.v.m. verjaardagsfeest van mijn dochter.
Ah..vandaar dat iedereen als een idioot geheel verkleed rond rende... Er waren behoorlijk wat opstoppingen ja. En zoals altijd in NL behoorlijk wat drempels. Helaas ook in Duitsland geen hoge snelheden kunnen bereiken, in tegenstelling tot vorige week, want het miezerde net toen we de snelweg opreden, en het was druk & slecht wegdek. Anderen hadden meer geluk.
Nog niet! Vorige week zijn de nieuwe remmen erop gezet, toen is die rijklaar gemaakt, kon ik hem vrijdagavond ophalen, en maandagochtend gaat 'ie weer terug voor de 70k beurt + riemen.... maar goed, voorlopig heb ik hem niet nodig. Dit dagje wilde ik nog wel even doen; had ik ook beloofd aan een vriend van me. Het was een leuk dagje. De route was niet super, had ook op iets betere & langere autobahnen gehoopt, en ik werd knettergek van die eikels die de hele tijd naar beneden vielen. Verder was de gemiddelde leeftijd van de deelnemers ongeveer 65. Maar, het was wel een leuk gezelschap; hebben gelachen tijdens het zeer goede diner, zowel lunch als diner waren op mooie locaties, er waren mooie Ferrari's te zien, en een dagje rondscheuren in je F is natuurlijk altijd leuk
't was een mooie dag, prachtige omgeving en gelukkig is het droog gebleven, ik heb nog wel een lichte kater, maar dat trekt wel weg meestal. Rijd ik in Tegelen weg, zie ik opeens een bekende fiets (!) staan, ik zeg dat tegen mijn vrouw, en op hetzelfde moment duikt Gairo achter de bosjes omhoog met zijn fototoestel Ik heb geen enkele foto gemaakt, dus kom maar op met die plaatjes !