Zo jongens, het is er dan toch echt van gekomen.... Ik heb vandaag genoemde auto gekocht!! Echt ongelofelijk wat een beauty dit is! Al voordat ik de 308 had, was dit mijn absolute droom auto en vandaag is die dus uitgekomen. Ik heb m'n 2 klassieke Alfa's ervoor opgeofferd. Het is dus een 575M met F1 schakeling uit 2002 met het Fiorano Handling Package, waardoor het onderstel wat stijver en stugger is. Bij de eerste 575's waren er namelijk kritieken dat die te soft qua demping waren. Ferrari bood het FHP als oplossing. Verder zitten er prachtige 3-delige 19" velgen onder, is de auto voorzien van een carbon pakket (stuur, binnenzijde deuren, kuipstoelen) en lederen hoedenplank. Ook heeft ie een Tubi uitlaat. Momenteel staat ie op Duits kenteken en heeft pas 20400km gereden. 3e week gaat ie naar Alex om de voorste remschijven te vernieuwen en nog enkele kleine reparaties uit te laten voeren. Bijgaand enkele foto's. Ik zal zien dat ik dit weekend nog meer foto's post. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Yeaaahhhh!!! Geweldig Franc. Nogmaals gefeliciteerd. Je kon 'm op geen mooiere dag ophalen!! Wat een bezit. Heel, heel veel plezier ermee. We zien 'm graag in het eggie! O,oh,oh wat zijn die stoelen mooi..........pfffff
Gefeliciteerd ! Erg mooi ! Je had er al een hele tijd over dat je op zoek was naar een Maranello, En nu is het zo ver erg mooi ! Erg mooi Interieur. Veel mooie km toegewenst ! Ik kom hem graag een keer bekijken
Hele gave auto, Franc! Ik denk dat hij je heel goed staat... Ik probeer me de rit door CH voor te stellen met dit monster ipv de 308 en volgens mij zal dat met die flippers aan het stuur best leuk zijn Veel plezier en veilige km's toegewenst en ik hoop hem snel een keer real-life tegen te komen. Enjoy!!!
Nogmaals gefeliciteerd, je droom wagen en hij staat thuis. Bofkont! Kom je nog naar Assen voor de ontgroening? desnoods op trailer (hoewel ik niet kan geloven dat de schijven voor zo slecht kunnen zijn na 20.000km....)
Dank allen voor jullie reacties. Ik heb hem natuurlijk al een eerste was beurt gegeven. Morgen komt BartCCC op bezoek en zullen we samen de lak eens nader bekijken en de 'poets strategie' bepalen. @Fred; Ik overweeg inderdaad naar Assen te komen, maar het kan zijn dat we die dag iets met de familie hebben We zullen zien. Ik ga er overigens echt niet mee rijden. Door een fout van een monteur zijn kort geleden de bouten van de voorwielen niet goed aangetrokken, waardoor 1 bout zelfs losgedraaid is en verloren is tijdens het rijden. Hierdoor zijn de voorste schijven kromgetrokken. Bij remmen trilt het stuur dus flink. Het is beter er nu niet mee te rijden aangezien anders ook de naaf beschadigd kan raken. Zaterdag 20 juni breng ik hem hiervoor naar Alex en hopelijk zijn tegen die tijd de schijven uit Italie al geleverd.
Mooie kleurencombinatie Franc. Van harte gefeliciteerd en hoop 'm gauw ergens te zien! Heel veel fijne km's en ciao, E.
Prachtauto Frankie Boy. Helemaal kompleet met de laatste gimmicks. Nu moet ik echt in je zuiging blijven rijden op de B57 naar Krefeld anders kan ik het niet meer bijhouden We hadden het er al over in de trein, het is geweldig als je dromen waar kunt maken. Wat ik persoonlijk helemaal geweldig vind is als bekende mensen van hier ook na een lange tijd hun droom eindelijk waar kunnen maken. Zoals Alex uit Belgie met zijn prachtige 328gts. Daar gaat het allemaal om mannen!
Vergeet niet de enorme hoeveelheid lol en plezier die we aan elkaar beleven tijdens de vele ritjes en tripjes!! Hangt je certificaat al aan de muur? Jeffrey
Franc, Van harte gefeliciteerd! Ooit hoop ik ook mijn dromen waar te kunnen maken. Geniet er van! Vu Image Unavailable, Please Login
Franc, man, wat een prachtige machine. Helemaal goed! Welke kleur is het precies? Blu Tour de France of Blu NART wellicht? Van harte gefeliciteerd. En ook voor de auto natuurlijk, want die heeft een nieuw baasje gevonden waar we allemaal van weten dat die haar tot in de puntjes zal verzorgen en vertroetelen. Eén wijze, maar vooral overbodige, tip: geniet ervan!
Thx Marnix! Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste benaming van de kleur. Heb nog geen naam gevonden op een sticker of plaatje. Zal vandaag nog eens op zoek gaan.
Gefeliciteerd Franc! Geweldig interieur! Nu nog even Alex wat TLC laten uitvoeren en dan kan de zomer beginnen! Wahey! Onno
Die moet op een sticker vooraan in de neus onder de motorkap staan. Onno Image Unavailable, Please Login