Heb vorige week de kans gehad om deze prachtige 599 GTO op foto te zetten! Was een prachtige ervaring! Hierbij een aantal foto's van die dag: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nice! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor de leuke complimenten mensen! hier nog enkel foto's ervan: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Erg knappe foto's van een prachtige auto. De kleurencombinatie is perfect, lekker sportief ipv klassiek. Licht offtopic: Wat ik mij alleen afvraag, hoe zit dat op AG dat die mannen een GTO tot hun beschikking hebben, zowel voor de Gumball als overige evenementen? Dit vraag ik mij al even af.
Ze reden niet zelf, de eigenaar reed. Verder ontwijken ze alle vragen erover, dus ik heb ook geen idee.