Ferrari-aktiviteiten tussen 12/2 en 27/2 in NL? | FerrariChat

Ferrari-aktiviteiten tussen 12/2 en 27/2 in NL?

Discussion in 'Holland/Belgium' started by f308jack, Feb 9, 2011.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    Na 8 jaar niet in Nederland te zijn geweest, even een (gedwongen) korte terugkeer. Is er in deze periode iets te beleven op Ferrari-gebied? Ik moet toch op een of andere manier de ontwenningsverschijnselen zien te onderdrukken!

2. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Goedenavond Jack,

Het weer laat nog niet heel veel Ferrari-activiteit toe, maar zodra de pekel is weggespoeld weet je het maar nooit!

12 En 13 februari is wel de beurs Flanders Collection Car in Gent (België) met als thema Maserati (www.funcars.be). 18 En 19 februari is de Legend Boucles de Spa (www.race-rally.be).

Gr. Martin

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Hey Jack, ik vlieg dit weekend weer naar NL. We moeten iets afspreken! Ik PM wel even mijn mobiel en dan komt het helemaal goed. De 550 is net weer helemaal bijgewerkt en die kan wel een uitje gebruiken....

Onno

4. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ze is weer boulevard-klaar Onno?

Gr. Martin

5. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Valt wel op Martin dat je op zoek bent naar een stoeltje.:D:D (lol)

6. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Even tellen hoeveel stoeltjes een Maranello heeft Joost. Ik neem aan dat Jack zijn auto niet mee naar Nederland neemt...

2.000 Posts zeg; proficiat!

Gr. Martin

7. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    Leuke reakties heren, zowel hier als per PM!

Onno,

Zal bijzonder leuk zijn elkaar te ontmoeten, ik haal zaterdag even een NL SIM-kaart op en laat je het nummer weten. We sluiten dat dan verder kort:)

Mijn auto mee naar NL nemen voor 2 weken is een beetje 'over the top'. Ik droom er nog steeds van om dat eens voor de Giro te doen...

Martin, Gent red ik niet, Spa klinkt goed. Dank je voor die suggesties!

Loop inmiddels ook wat mank: een individu (juiste omschrijving censored) vond het gisteren nodig om in een eenrichtingsstraat in Kaapstad achteruit te rijden, en mijn voet en zijn achterwiel probeerden dezelfde ruimte te gebruiken. Physica leert ons dat dat onmogelijk is, en mijn voet delfde het onderspit. Leuk, met een gekneusde voet op reis...

8. Adam van Noort

Adam van Noort Karting

Sep 21, 2008
    206
    Haarlem, Holland
    Full Name:
    Adam van Noort
    Dat doet mij herinneren aan het die vrouw op Spa Italia :D

9. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #9 328gts1987, Feb 10, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Welke straat was dit? Ben "redelijk" bekend aldaar en ben met komend oud en nieuw ook (weer) van de partij :D
    Ik heb middels PM naar de plannen van Onno gevraagd om (indien mogelijk) aan te sluiten. Ik wacht het even af...

Welke kleur heeft jou 308? Is dit hem misschien? (Campsbay dec 2008)
    Image Unavailable, Please Login

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #10 JazzyO, Feb 10, 2011
    Last edited: Feb 10, 2011
    NEE! Net gebeld, en ik was zo ondergesneeuwd deze week dat ik blijk de offerte betaald te hebben en niet de faktuur. Doh! Auto is over twee weken klaar. Wordt dan idd helemaal boulevard ready!!! Slicker dan slick!

Ik kan wel even kijken of ik de auto op kan halen zaterdag en dan maandag weer naar Rubbio brengen.

Heb daar wel effe zin in, eigenlijk. Het weer wordt niet bijzonder maar ik heb een slechte week achter de rug die mijn halve leven overhoop gooit dus even de uitlaatklep open gooien is wel een goed idee.

Op dit moment heb ik een afspraak met een 308 eigenaar (Zuidafrikaan David S., onder sommigen van jullie welbekend) a.s. zaterdag richting Kroy te rijden (11:00) en daarna naar The Gallery, binnendoor over de Utrechtse Heuvelrug. Maar het programma maakt ons niet uit, een ritje waarheen dan ook is altijd mooi.

Alex is op het moment niet op de zaak, dus daar ga ik maandag langs voordat ik naar Jersey vertrek op dinsdag om me daar te gaan vestigen. Kortom, weer genoeg te doen.

Onno

11. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    Fred en Onno,

Wat een heerlijke chaos!

Fred, nee, da's mijn buddy Byron. Rijdt die auto helemaal 'into the ground'. Je bent van harte welkom wanneer je in de Kaap bent.

Onno, heb je een PM gestuurd, we praten Zaterdag over hoe, wat en waar. Hopelijk lukt het voor je naar Jersey vertrekt, fingers crissed.

Leuk, mooie plannen!

12. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ik dacht juist dat jij een wereldweek had met die MM uitslag! Je maakt me wel nieuwsgierig!

13. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Ja! Wat zeg je nu Onno?! Jersey?
    Dus het wordt geen Toscane voor je?

14. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Dat duurt te lang Fred!

15. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #15 328gts1987, Feb 10, 2011
    Ik kijk daar ook van op... Gaat toch wel goed? Ik zie je zaterdag bij Kroy, praten we weer bij.

@ Jack,
    Dan heb ik Byron al 2 jaar gespot op de kaap (stuur de foto's maar door), in 2008 en 2007. We kunnen inderdaad eens afspreken komende december. Wij verblijven in Campsbay van 28dec t/m 2 jan.
    We willen op 1 jan (als iedereen aan het strand ligt) naar de Parade op Adderly street om dat spektakel weer mee te maken. Voor de rest zijn er nog geen concrete plannen.
    Zie ik jou a.s. Zaterdag bij Kroy?

Enkele plaatjes van The Cape waarbij we weer die fantastische collectie willen bezoeken, F'jes spotten en lekker van onze adresjes genieten

16. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Toscane/Umbrië nog steeds het plan maar ik moet toch ergens belasting betalen.... Mijn bedrijf is gevestigd in Jersey dus het is wel een logische keuze.

Onno

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Haha, dat was ik ;)

18. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Nu weten we ook hoe madame zich gevoeld heeft :) Tja, het blijft toch oppassen in zo'n pitsstraat :D

19. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    @ Fred:

Mooi plaatjes, FMM zeker bezoek waard (01777 Nembo spider ook daar nu)
    Ja Byron speelt vaak in Camps Bay. De laatste keer dat mijn vrouw en ik er met de Ferrari waten,zag ik ons een aantal dagen later ineens levensgroot door het TV-scherm mijn huiskamer inrijden. Was puur toeval, heel grappig.

Nee, Kroy op Zaterdag red ik niet, moet daar wel heen maar zal dat op een andere datum moeten doen.

@ Onno

Lijkt helemaal goed te komen van mijn kant. Prachtig!

Zo, morgen rond deze tijd landen we op Schiphol, see you all on the flipside:)

20. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    Guys

k ga het niet redden Maandag. Het ziet ernaar uit dat mijn vader dan geholpen word, de reden voor mijn overkomst.

Jammer, mooie plannen! Hopelijk kunnen we ze op een latere datum realiseren.

Onno, ik bel je in de ochtend.

21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Familie is veeeeel belangrijker, Jack. Ik wens je vader het allerbeste!

22. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    Weer terug op honk in Kaapstad, na een paar redelijk tumultueuze weken in NL. Tjonge, wat was het koud, niet meer aan gewend, en mijn voet werkte ook niet bepaald mee. Uiteindelijk toch maar even wat fotos laten maken, en een half uur later zat hij in een mooi wit polyester-jasje, tot juist onder de knie, dat er 6 weken mag blijven zitten. 2 weken met een gebroken voet rondgelopen.
    Met pa gaat het goed, de ziekenhuis-reisjes hebben echter behoorlijk roet gegooid in alle gemaakte plannen. Ik voel me daar wat schuldig over, zeker gezien de vele bijzondere reakties en uitnodigingen.
    Het goede nieuws is, dat mijn vrouw en ik besloten hebben om naar NL te verhuizen, zodra ik aan die kant een redelijke bezigheid vind. De rechts-gestuurde 308 word dan wel weer vervangen door een links-gestuurd exemplaar, en we vinden elkaar dan wel face-to-face.

Gentlemen, enorm bedankt voor de fantastische intenties,

23. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Goed om te horen dat het de goede kant op gaat, Jack, en we zien elkaar dan wel in het Noordelijk halfrond (tenzij je nog wat goud in de tuin vind - een kantoor in Kaapstad lijkt me wel wat).

En maak je niet druk over gemiste kansen, er komen er nog genoeg.

Onno

24. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #24 328gts1987, Mar 11, 2011
    Ik sluit me bij beide opmerkingen aan, heb zelf ook nog een aanvulling; Ruilen?! Jij hier, wij (Wilma vind dit vast een goed voorstel, overleg is dus niet nodig :D) wij daar? Het stulpje wat wij op het oog hebben, staat hier in de draad terug. Komt morgen goed uit? :D :D :D

Wij vinden "the cape" zo gaaf en er zoveel te doen. Gaan dit jaar voor de 7e keer...

(Laatste is oudejaar avond bij Beluga, ze stonden er helemaal klaar voor :D)

Heb jij nog tips voor komende oudejaar avond? Tips van locals zijn welkom!

25. f308jack

f308jack F1 Rookie

Jun 7, 2007
    4,300
    Cape Town, South Afr
    Full Name:
    Jack Verschuur
    Onno,

Natuurlijk komt dat goed. Als ik goud in de tuin vind, bestaat de kans dat ik hier nog even blijf:) Zal je daar dan per omgaande van op de hoogte stellen.

Fred,

Mooie plaatjes weer! Kaapstad heeft enorm veel te bieden. Oud en nieuw vieren wij gewoonlijk thuis, we kijken hier prachtig uit over False Bay, de marina en de Naval Dockyard, de laatste zorgt ook regelmatig voor een spectaculair vuurwerk.
    Deze week is de hele week met de kanonnen geoefend, die maken nog meer lawaai dan mijn auto...

Ferrari-gehalte in Simon's Town: 1 308, 1 612 en 1 599 GTO. De eigenaar van de laatste 2 is een vriendje, die een Quattroporte als daily hack gebruikt. De GTO word binnenkort aan een flinke proefrit onderworpen:)

Heren, zolang we nog hier zijn is de deur natuurlijk open.

Share This Page