http://frontpage.fok.nl/nieuws/86832 "Ons land is weer een Ferrari armer. De bloedrode bolide van een man uit Valkenswaard is vanmiddag op de A58 ter hoogte van Moergestel van de weg af geraakt. De bestuurder is in kritieke toestand per traumaheli overgebracht naar het ziekenhuis van Tilburg. Een drie maanden oude baby, die ook in de auto zat, moet nog minimaal een nacht in het ziekenhuis verblijven. Het is nog niet bekend hoe de F430 Spider van bijna twee en halve ton van de weg is geraakt. Wel was er volgens de politiewoordvoerder sprake van 'redelijk roekeloos rijgedrag'. De sportwagen met het steigerende paard is enkele malen over de kop geslagen waarbij de man en de baby uit de auto werden geslingerd." Foto: http://82.197.222.58/foto/200801191200756462_81193.jpg Iemand van het forum? Jammer om dit te zien.. Zo te horen is de baby er nog aardig goed vanaf gekomen
Je kan dan wel een Ferrari hebben, maar welke IDI**T gaat er (als ik het verhaal van de politie moet geloven) met hoge snelheid over de snelweg rijden met een baby erbij? (grrr) Zonde van de Ferrari en ik hoop van harte dat de baby er geen gevolgen aan gaat overhouden. **even navragen bij de Belgische Ferrari vrienden of het een bekende is...
Ik ben er geen fan van te oordelen zonder de feiten te kennen, maar ik kan alleen maar hopen dat de inzittenden er niets aan over houden. Die Ferrari kan vervangen worden.
Is het deze wellicht? (hier nog op tijdelijke platen) Rood, beige/zwart interieur en zwart dakje en in Valkenswaard. http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364811092007201341
Lekker belangrijk dat er een F430 minder is, gaan er 144 van in een dozijn. Belangrijker is de gezondheid van de slachtoffers!
Bestuurder en baby zijn ok. Mensen, als je dit toch ziet dan mogen ze echt van geluk spreken zeg... Bedankt voor alle info. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kan ons allemaal overkomen, ben ook weleens met dit soort weer dwars gegaan met een F40, terwijl ik heel rustig reed, trouwens ook meegemaakt met een F50. Zelfs een ervaren monteur met de 308 van Hans overkwam zoiets. Dus allemaal niet zeggen wat een stomme ........, misschien staan we morgen ook in de krant.
@Boink Ik twijfel er aan. Ik was zojuist bij de buren en daar staat een foto in de Telegraaf van het ongeluk. Overduidelijk zie ik een gewoon duits kenteken beginnend met NEC of NEK (weet 't niet meer). EDIT: foto van Autoweek. MEK Image Unavailable, Please Login
Dit lijkt mij een tijdelijk duits kenteken, maar er zitten hier vast wel mensen die dit kunnen bevestigen. (er staat een datum op het gele gedeelte).
Het gaat schijnbaar niet om een 3maanden, maar 3jaar oud kind. Het kind is prima in orde en zal alleen inorm geschrokken zijn. De vader weet ik op dit moment niet.
Bestuurder is wakker geworden , was in coma gehouden. Kind was een jaar of 6 volgens getuigen. Was ook geen sprake van te snel rijden, misschien wel even teruggeschakeld om het geluid weer even te horen, of een verkeerd knopje op het stuur in de vingers gehad. Ongelukje zit in een klein hoekje.
Zo'n geel of groen stickertje bij een duits kenteken betekend dat het kenteken tijdelijk toegestaan is. Het is een normaal kenteken, echter alleen op de weg toegelaten voor een bepaald aantal maanden. Die tijdsperiode staat met cijfers op dat gele stickertje. Typisch van die 'Sommerfahrzeug' auto's die je wel kent van duitse advertenties.
Zijn ook erg populair in 5-daagse uitvoering om een auto te transporteren als je hem net gekocht hebt. Beetje zoiets als onze groene platen, maar dan wat langer houdbaar. Kost 100 euro, inclusief verzekering voor die periode... (zoiets dus... zie foto). Maarreuh.... wat is "redelijk" roekeloos rijgedrag? De meneer reed 121 km/u, hetgeen natuurlijk redelijk roekeloos is met zo'n auto... Pfff.... Image Unavailable, Please Login
Weer iets moois minder op de weg. Maar zo te lezen gaat het met vader en kind geluukig goed. De rest is maar blik zogezged.