Wie heeft er meer info over deze dagen ? en wie gaat er naar toe ? ik zelf ben ook van plan om te gaan kijken heb alleen nog geen vervoer
O&J...ik heb vernomen dat het slechts voor genodigden is. Weten jullie of het publiek ook naar het circuit kunnen komen? Gr. Vu
Is voor publiek en rijders, kunnen er allemaal komen geen probleem. Anders bel je maar effe als je aan de poort staat.
Is er ook iets van een programma ? wat moet ik er me bij voorstellen ? heel de dag vrij rijden ? en komen er veel F's ?
Helaas mijn vader mag niet mee rijden en me moeder moet werken maar waar een wil is, is een weg dus ik kom er wel
Ik heb ook een uitnodiging gehad van Kroymans. Ik zit er sterk aan te denken om te gaan op maandag de 15e. Overigens zijn het de Ferrari owner's days. Veel circuitrijden in groepjes. Wel een leuke afsluiter van het seizoen...
henk doen, maandag 15e ben ik ook van de partij. Wordt een onvergetelijke dag zeker weten neem dat maar van me aan. Vorig jaar was super. Alles top geregeld, ik verwacht ongeveer 200 auto's in totaal per dag op het circuit in ritjes van 20 minuten (kun je als je snel rijd ongeveer 6 rondjes rijden). Elke sessie laat 25 auto's toe volgens mij. Klanten van verschillende dealers.
Als ik dat zo hoor, wordt het maandag de 15e Als je gaat Henk, zullen er na Zandvoort ook foto's van jou in Spa worden gemaakt.
Het is voor het eerst dat we dit meemaken,dus ik weet het niet.maar het lijkt me sterk dat je niet kan komen kijken. Gr.Onno355.
Jullie gaan allemaal de 15de? Miljaar, ik heb me ingeschreven voor de 16de! Ik vrees "there's no way back"! Zie er ontzettend naar uit, overigens het eerste Event na de GP F1 op Spa! Hopelijk dit keer beter voor Ferrari F1 , Monza was niks!
Ik zal er ook zijn op de 15e. Programma: 07:45 Opening 08:00 Briefing 09:00 Free laps 12:00 Lunch 13:00 Laps 15:00 Sluiten accreditatiecentrum 18:00 Sluiten circuit & cocktail. Geen idee hoe de laps ingedeeld worden... Vorig jaar was super!
En daar is tie weer! Erg benieuwd naar "jouw verhaal" zeker na plaatjes van prachtige 348. Hoe verloopt de zoektocht naar de 355?
Klinkt goed! Maarrrrr, wie of wat nou te bellen als ik daar ook met het dinootje naar toe zou willen? Ik ben nog geen klant van een van die dealers vrees ik... Hans
Okee, geen dealer, geen uitnodiging en te laat. Veel plezier heren!!! 90 liter benzine gisteren was op zich wel genoeg ook weer even.... (Hee, die vlammen moeten ergens door gevoed worden??? Ga maar na, wie werpen de vlammen hier, en wie staan er elke keer weer te tanken? Juist, Peter en ik!! )
Iemand die weet hoe dit nou met toeschouwers zit? Ik had een aanvraag voor persacreditatie gedaan maar mij werd verteld dat dit niet mogelijk was. Vervolgens gevraagd of toeschouwers welkom zijn en kreeg het volgende antwoord:
Hoi 348Holland! Het schiet niet echt op. Heb m'n zoektocht ook uitgebreid naar 550 Marenello of eventueel 456 M. Ik heb in een aantal 550's gereden maar ze waren ofwel de verkeerde kleur ofwel niet in de staat die ik wil. Verder zag ik een prachtige 355 F1 cabrio staan maar ook dan viel de kleur me tegen. We wachten geduldig af...de 348 bevalt me nog prima in de tussentijd.
Erg jammer....... Mailde je de F-club? Of het circuit? Ik ken nog wel een doorgang naar de paddock/ het circuit. Maar het is wel een hele eind lopen. Gr. Vu