Zoals al eerder gemeld kwam ik deze F50 tegen bij een prachtig hotel in Stresa, ondergaand treffen jullie de complete fotoserie aan: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een geile bak! Ik zou het wel weten Ook nog lekker puur zonder rem en stuurbekrachtiging en gewoon overvloed aan vermogen
Topfoto's Peter! De omgeving straalt rust en klasse uit. Dit in combinatie met de F50 levert werkelijk fantastische foto's op!
Supermooie foto's Peter. Ben blij dat jij heb bent tegengekomen, met zulke foto's kunnen we allemaal 'waardig' genieten van zoveel schoonheid...
Ik zal nooit een fan worden van de looks van een F50, maar zo op deze foto's ziet ze er toch wel erg imposant uit!
Bedankt voor jullie reacties, ik heb de eigenaar niet gesproken, de auto stond daar al geparkeerd. Ik zag hem toevallig vanuit mijn ooghoek staan bij dit hotel: http://www.borromees.it/index2.html Dit is overigens dezelfde locatie als waar ik die foto van de Maybach Landaulette heb gemaakt. De auto was overigens verre van schoon, het was duidelijk dat de auto goed gebruikt werd en niet alleen maar in zijn garage staat te blinken, dit was volgens mij de 5e F50 die ik op de openbare weg ben tegen gekomen.
Ik hoop mijn forumkennis Boxer van *********** (op dit forum: Boxer365) eindelijk eens te ontmoeten met zijn F40 en vooral F50. Je ziet ze bijna nooit, en als je ze al ziet staan ze stil. Ik wil wel eens weten hoe zo'n ge-detunede F1 V12 klinkt. Iemand dat filmpje gezien van die F50 op Reims op video.google.com???? Phew! Mooie impressie Peter. Wat een machine. Mooi, nee (ben ik met je eens Marnix), maar prachtig wel. Onno
F40 vind ik gaver en mooier, maar een F50 zie je idd bijna nooit! Daardoor toch extra gaaf! Tijdens de Oldtimer GP vorig jaar zag ik eentje rijden en later parkeren. Toch een groot apparaat en heel onoverzichtelijk voor de bestuurder blijkbaar. En gave foto's weer Peter!
De F50 is mijn droomauto boven de F40.. In de laatste uitgave van Autovisie wordt de F50 verkozen boven de F288, F40 en Enzo welke op de laatste plek komt. De F50 is puurder , meer vermogen en betere rij-eigenschappen dan de F40 . Verbazingwekkend komt de Enzo op de laatte plek, de F288 GTO op de 2e, en de F40 op de 3e plek. "de F50 is de meest aantrekkelijke, zowel geestelijk als lichamelijk en daarom de beste supercar die Ferari ooit maakte" 1. F50 2. 288 GTO 3. F40 4 Enzo Dus als ik nog eens een klapper maak....> F50 Frans
Peter wat heb je toch een geluk dat je deze wagen tegenkomt op deze plek. Dan is het voor jou, als prof fotograaf, natuurlijk een koud kunstje om zulke prachtige fotos te schieten. Gr. Rob
ik verwijs de geinteresseerde heren en dames graag naar mijn hyves-pagina enne, het volume ff voluit. Waarschuw de buren wel even he.
Die Autovisie heb ik dan nog niet. Ik heb wel een EVO Magazine van een jaar of 1,5 geleden waarin deze test stond (ook met deze uitslag). meer vermogen, betere rijeigenschappen en (veel) zeldzamer dan een F40, akkoord, maar puurder?