Soms, maar smaak is persoonlijk, ook meer dan net niet.... 330 GTC F.Z. 98 3Z (inmiddels weer terug als SWB California spyder) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zet dat eens naast deze extreme schoonheid. 250 GT Zagato 1 v/d mooiste auto's ooit gemaakt vind ik Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Helemaal mee eens. Dit is 0665GT, ik heb deze in 1994 gezien maar helaas geen mooie foto's. Vergelijkbaar is 0515GT, deze zag ik in 2003 tijdens de Mille Miglia Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Helemaal mee eens want een van de mooiste ferrari's (ooit) is toch wel deze 1956 Ferrari 250 GT TdF Berlinetta by Zagato. Image Unavailable, Please Login Heeft ook menig concourse gewonnen en staat hier op Pebble Beach: Image Unavailable, Please Login Hoeveel 250GT's alla Zagato zijn er eigenlijk? PS ik vind de koplampen van de 0665GT te "druilig" en afbreuk doen aan het ontwerp en daardoor niet in de buurt komen van de 0515GT. ook op de kofferdeksel geen vouwlijnen welke zo kenmerkend zijn van Zagato. Gelukkig wel de double Bubble in het dak van de 0665GT maar in zijn geheel "net niet"
Ik vind de koplampen van die 515GT juist weer te standaard. Dus vind die 665GT juist mooier en specialer daardoor. Maar ik ben ook fan van de Lancia Appia Zagato's en dan met name dit zeer zeldzame model: https://www.autoscout24.nl/aanbod/lancia-appia-gt-zagato-1957-nut-bolt-restoration-benzine-zilver-7ae8b4dd-26df-4b4e-a8ef-4665d75e7fc5?
Volgens zeggen 5 250's. Ik heb er 3 van gezien waarvan de derde het minst fraai is naar mijn mening. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ergens begin jaren 90 tijdens de Oldtimer GP op de Nurburgring. Toen stonden daar best wel wat Ferrari's bij elkaar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Van mijn broer geweest van 1989 t/m 1991, is nu weer in oorspronkelijke staat. Klopt anderen zijn mooier imho.
Toch bestaat het nog wel in deze hoeveelheden en met modellen uit '70/'80 en daarna. Concorso Italiano (tijdens carweek) is daar een voorbeeld van. Dit was toen ik er was: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Ik blijf groot fan van deze krankzinnige week in augustus ieder jaar. Helaas wel een eind weg maar zeker de moeite waard
Ik kwam er nog een paar tegen, gemaakt tijdens de Oldtimer GP op de Ring. Dat was destijds iets wat je in Nederland nooit mee zou maken! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
DAT waren iid nog tijden Ferry ! Zie je nu zelfs op de Passione Ferrari evenementen niet meer zo ... Wat is dat nou ...
Ik kon het niet laten deze erbij te zetten. De tijd dat je met een 250GTO gewoon op (Duits)garage kenteken naar een evenement reed! En er niemand door het lint ging als je er quasi nonchalant op ging hangen.... Image Unavailable, Please Login
Volgend mij is dit de 330 GTO van Edward Braun als ik mij niet vergis, was ook op de FCN meeting in 88 en 89 op Zandvoort. Wel gaaf apparaat inderdaad, maar verhouding klopt niet helemaal, staat iets te hoog op de achterpoten en banden.
Grappig. In hetzelfde jaar ongeveer en zelfde houding.... Maar dit is op Zandvoort en met minder ambitie (328 ipv 250/330) echter ook met duits kenteken. Toen nog maar net in bezit van rijbewijs maar wel een droom ooit een 328GTS te bezitten (wat ook is gelukt). Maar nooit gedacht er +70.000km mee te rijden (en inmiddels +90.000 in de F430). Echt een droom die uit is gekomen. PS. zie dat de under-skirts en spiegels rood zijn ipv zwart. Dus een overgespoten exemplaar. Ben blij dat ik een meer originele (zonder ABS) heb kunnen kopen voor €35.000,- (2006), iets waarvoor je ze nu niet meer kan vinden. Gelukkig ook gekocht met een "gezonde" km-stand waardoor ik er ook mee kon gaan rijden zonder problemen. Nooit zware tegenslag gehad en eigenlijk alleen maar regulier/preventief onderhoud dankzij Alex. Geweldige auto en sterk nummer van Ferrari die 328. Image Unavailable, Please Login
Kwam deze net op insta tegen, vind dit wel heel erg dik (iets te laag wel, maar de velgen staan hem super) @f430R op instagram