Ferrari foto van de Dag is het hier toch ? Deze foto werd door een ons onbekende spotter gemaakt op weg naar Hart Voor Auto's te Assen, afgelopen zondag 26 maart ... Volgens mij mag hij hier staan denk ik Image Unavailable, Please Login
Ik heb ooit eens zoiets meegemaakt met een XJ220. Via Instagram de fotograaf opgespoord en de foto’s in hoge resolutie gekregen! De meeste spotters zijn (terecht) trots op de gemaakte plaatjes.
In de 90'er jaren.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hello, Op vrijdag en zaterdag kijkdag, gratis toegang en parking. Hier nog een foto uit 2017. Image Unavailable, Please Login
Wim, jij was er dus ook in 2017. Het is dat ik niet weet hoe je eruit ziet want anders had ik je zeker even aangesproken. In dit jaar zijn we ook naar Villa 'd Este gegaan op zaterdag wanneer het concourse daar is. Het is er behoorlijk krap qua plek in de tuin rond de Villa en daardoor minder leuk (in mijn ogen) dan Villa 'd Erba waar toen nog dezelfde auto's getoond werden (pre Covid). Ik had echter een speciale reden om toch naar Villa 'd Este te gaan, er werd (of word?) een foto gemaakt van de overall winner van het concourse. Dat gebeurd achter de fontein voor de cascade tuin. Aangezien mede Fchatter Marc(h) een schitterende foto heeft hangen in zijn eetkamer van zijn 308 op die plek wilde ik die ook met de F430. ( Niet wetende dat de foto die hij had een perfecte foto-shop was....) Afijn, ik wilde daar dus een foto maken en dan is de eerste hindernis, binnenkomen op het terrein.... Dat lukt als je met meerdere Ferrari's komt en in een rij voor het hek gaat staan. De Italiaantjes raken altijd van de kook bij zo'n aangezicht. In dit geval "the gate keeper" dus ook. Hij liet ons door waardoor wij de prachtige tuin in reden. Maar waar is die verdomde fontein nou precies?! We kwamen verschillende afslagen tegen maar pakte steeds de P voor parkeren. Dit pakte goed uit want achter de Villa is er een verbinding tussen 2 parkeerplaatsen en dat stukje is de plek! Probleem (lees: uitdaging) was om de auto te stoppen en de foto te maken, precies op de plek waar continu auto's (hoofdzakelijk Rolls) af en aan rijden... Maar ja, de drang was groter dan de angst (en wie sleept er nu een Ferrari weg in Italie?) dus uitgestapt (tot groot ongenoegen van een berg Italianen en dus een paar foto's genomen. Waaronder dus deze: Image Unavailable, Please Login Maar voordat ik deze foto kon maken moesten eerst die opgewonden parkeer wachtertjes uit beeld. Dat had wel wat voeten in aarde maar lukte dus. Hoewel.... Rechts net achter de struik/groen is er nog een hand te zien van 1 van die 20 parkeer-wachtertjes die wel door kregen dat ik de auto niet eerder zou verplaatsen voordat ik de foto had. Ze gingen dus elkaar uitscheldend uit beeld staan zodat dit "probleem" zo snel mogelijk zou zijn opgelost en de parkeer service weer op gang kon komen De foto is er (met een verhaal) die pas rond werd toen ik terug in NL vol trots de foto aan Marc(h) toonde die mij toen pas vertelde dat het een foto-shop was PS we hebben hierna de auto's tussen de Rolls Royce's geparkeerd (gratis) en op het terras aan het water een pizza (€35,-/st) gegeten en daarna de tuin/concourse bewandeld. Terug op de parkeerplaats stond vlammetje er gewoon nog
O ja, op de weg eruit had ik Wilma gevraagd om vanuit de tuin nog een foto te maken. Toen ben ik maar niet uit gestapt maar leverde deze foto op waar ik slechts enkele seconden stil stond (en dus met de neus de andere kant op) Image Unavailable, Please Login Opvallend is dat het beeld achterin de cascade op deze foto groter lijkt dan op de eerste foto. Dat is dus (tuin)architectuur van de bovenste plank.
Klopt, een beetje los rijden die hap. Nu nog de 275GTS/GTB4/250CABRIO en als laatste de 500TR , pffff allemaal verplichtingen...