Ferrari foto van de dag! | Page 78 | FerrariChat

Ferrari foto van de dag!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by MvT, Oct 13, 2015.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Fumacher likes this.
  2. 275gtb6c

    275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

    Oct 30, 2006
    1,929
    europe
    Full Name:
    oscar
    He Vu, je gaat vreemd, dit was ons plekje......

    Ciao
    Oscar
     
    Jonkheer likes this.
  3. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Hoe lang is het alweer geleden? 2014 ofzo toch?
     
  4. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,117
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Ha ha , die brug doet het altijd goed Vu :)
     
  5. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Onze trots toch!
     
    Melvok likes this.
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Klopt vu, maar we zijn er niet trots op gezien het feit dat de tram die eroverheen gaat 2/3 van baanvlak gebruikt waardoor er voor de auto’s nog maar 1,5 baan beschikbaar was (geen geintje). Hierom “verdwijnen” de markeringen als je de brug oprijdt. Iedereen moddert dan ook maar wat aan en van ritsen is dus ook geen sprake.
    Kortom, mooie brug maar de rotterdammer heeft er weinig aan. Tenzij hij/zij met de tram gaat....
     
  7. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
  8. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Daar ligt voor een kapitaaltje
     
    VetroresinaNL likes this.
  9. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
  10. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Die is afkomstig van een 1964 250GT Lusso.
     
  11. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Cool! Weet je ook nog uit welke Lusso de boekjes komen of betreft het een los exemplaar?

    Gr. Martin
     
  12. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Ja ik weet van welke auto dit afkomstig is. Ik heb het kopie kentekenbewijs van de eerste eigenaar er bij, zat in de pouch toen ik deze verkreeg. Is nieuw in Zwitserland geleverd. Auto bevindt zich nu in de USA.
     
  13. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,117
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Lijkt zo Fred, ik ken idd de vraagprijzen … maar verkoop je ze ooit ?
     
  14. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Ik ken ook de waanzinnige vraagprijzen, die blijven allemaal liggen. Zelf verkoop ik wel het e.e.a. ik doe (en is onnodig) niet mee met de gekke Amerikanen... Moet wel leuk blijven. Al kosten sommige zaken nu eenmaal geld, net als de auto's zelf.
     
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zou je de Lusso eigenaar niet benaderen (via Fchat) om de boel weer compleet/als geheel te maken?

    Lijkt mij dat hij/zij er wel (een redelijke) prijs voor over hebben.
     
  16. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Vu is op huwelijksreis dus even een video vandaag. David Lee (grote verzamelaar in LA) heeft een Dino geupgrade naar een moderne uitvoering.
    Vele vinden dat heiligschennis, maar als het zo gedaan wordt met uitsluitend Ferrari onderdelen... (op de iets te brede spatborden na)

     
    Dino2400 likes this.
  17. Maximus1973

    Maximus1973 Formula 3

    Oct 29, 2016
    1,370
  18. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    Niet te vergeten dat de donor nou niet bepaald in zo'n staat verkeerde dat een (concours) restauratie heel zinvol was...
    De auto was onlangs onderwerp in een reportage in Octane magazine UK
    Heb de auto 'live' in LA mogen bewonderen, knap staaltje engineering!

    View attachment 2596097 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
  19. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    He zeg! Maarten, kom op met dat verslag van Pebble Beach. Wat heb je allemaal gezien (met foto bewijs graag) en hoe gek was het dit jaar?
    Ik kreeg mee dat het op vrijdag en zaterdag avond/nacht mayhem was zowel in Carmel als Monterey. Politie liet veel toe maar er werd ook veel misbruik (teveel?) gemaakt van die tolerantie. Ik vrees dat in de nabije toekomst dit evenement uit de hand gaat lopen (als dat al niet zo is) qua bezoekers aantallen.
     
    Dino2400 likes this.
  20. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    #1948 Dino2400, Sep 3, 2018
    Last edited: Sep 3, 2018
    Er was weer genoeg te zien en te beleven. Wat betreft dat mayhem klopt helemaal. Wij verbleven in Carmel by the Sea en zaten midden in het feest. Feest tot Vrijdagavond... Toen streken de 'heren' supercar rijders neer voor de evenementen van Zaterdag. Op Zaterdag wordt 'Exotics op Canneryrow' gehouden in Monterey. We zijn welgeteld 10minuten daar geweest. Wij zijn wel wat gewend met bv de Mille maar dit leek meer op rallies als de Gumball e.d. Onder ander de 'fuelrun' streek Vrijdag in Carmel neer. 'Fout publiek met evenzo foute automobielen. Er werd veel door de vingers gezien maar er werd ook aangegeven dat voor volgend jaar strengere maatregelen worden genomen. Dit na klachten van (welgestelde) direct omwonenden. Wat 'bewijsmateriaal'

    Image Unavailable, Please Login View attachment 2596191 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     

    Attached Files:

  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik was er al bang voor Maarten gezien wat er allemaal gebeurde. Ik ben al bezig met boeken voor volgend jaar maar kijk het tzt even aan of ik het wel door zal laten gaan.
    Als er wegen worden afgezet om de boel onder controle te houden (en bewoners een rustige nachtrust te gunnen) gaat de lol er snel af, voor mij dan.
    Jammer want het is uitzonderlijk om, in een 15min durend wandelingetje door de buurt, voor +25 milj aan blik te zien, gewoon geparkeerd langs de stoep. Zelfs meer als je de juiste adresjes weet....

    Dat dit "verkeerd" publiek trekt is een logisch gevolg van social media. Alles wordt op YT getoond (de ene nog gekker dan de ander) en dat spoort weer anderen aan om nog een tikkie verder te gaan waardoor het banaal wordt.
    Zonde dat zo'n mooi evenement als carweek ten onder gaat aan zijn eigen succes. Enige middel is de (toegang-/hotel-)prijzen nog verder op te trekken (en die zijn al niet mals) om zo "bepaald publiek" te weren. Helaas verdienen enkele gasten op YT zoveel dat die er niet om zullen malen. Dat gaat helaas niet voor mij op.

    Nog op fairway 1 van Pebble Beach geweest? Daar had Ferrari weer een mooie opstelling bij elkaar gekregen zag ik.
     

Share This Page