Mel(vok) heeft weer een prachtige herfstrit inmekaar gezet voor 29 september waarvoor we natuurlijk ferrarichat.com-ers willen uitnodigen. Zorg dat je erbij bent, belooft weer spectaculair te worden. Voor meer info en inschrijvingen kun je contact opnemen met Mel of via Focnl. Image Unavailable, Please Login
Jammer, misschien de volgende keer Wist trouwens niet dat er die dag nog een rit is gepland. Welke rit is dat?
Leuke foto van vorig jaar ... verder is hier een draadje van 2012 .... Image Unavailable, Please Login
Ik wens iedereen alvast ontzettend veel plezier! Was verleden jaar erg leuk, ondanks mijn bekeuring van 100 euro. :-( Dit was toch wel heel bijzonder: https://www.youtube.com/watch?v=T3PaN1USUJw Helaas zijn de eisen om te kunnen filmen voor mij niet haalbaar, dus wens ik ook de spotters heel veel plezier! Groet! Walter
helaas helaas kan ik er dit jaar niet bijzijn, moet werken in de zandbak ;-) maar ik heb vorig jaar meegedaan en het is een erg leuk evenement, niet twijfelen, gewoon meedoen, krijg je geen spijt van Mel en zijn Team (focnl) zijn erg professioneel en super enthousiast Veel plezier allemaal alvast !
Dit gaat voor mij de eerste rit worden gezamenlijk met andere Ferrari's, toen ik de mail kreeg heb ik me meteen ingeschreven. Ik heb er heel veel zin in!
De herfstrit komt dichterbij en beloofd geweldig te worden! Ik heb er iig zin in Meer mensen zin in een prachtige herfstrit met special stages?
Ben elk jaar aanwezig geweest als fotograaf, helaas gaat dat dit jaar niet lukken. Maar dit evenement is zeker de moeite waard, mocht je er heen kunnen. Zeker doen!!
Beloofd een bijzonder evenement te worden en ik baal als een stekker dat ik er (weer) niet bij kan zijn!
Hier nog één. Maar ik krijg denk ik MEGA ruzie als ik op de verjaardag van de vrouw des huizes met de 308 op pad ga
Ik ben er ook niet bij, heb ook een verjaardag... Van mijn kleine achterneefje die 2 wordt. Maar m'n hubbie wel, dus hoeven we niemand af te zeggen Wat zal die genieten,mee die nieuwe wagen