Hallo Allemaal, Wat een druk en gezellig forum hier. Via een tip van JazzyO ben ik hier terechtgekomen. Ik ben op zoek naar leuke F kleding. Waar kan ik dat vinden ( site )? Wat is hot en wat's not? Wat zijn de gadgets etc, etc.
Welkom op dit forum Marc, ik denk dat dit de meest voor de hand liggende optie is: http://www.ferraristore.com
Welkom Marc, ik sluit me bij pterps aan en volgens mij moet je via puma.nl ook het nodige kunnen kopen. Verder hoorde ik laatst dat Munsterhuis een store heeft en volgens mij Garage Monza (B) ook. Er zijn vast mensen hier die dit kunnen bevestigen/ontkrachtigen. PS Marc, als je foto's van je CS hebt (jaja, wij kijken hier altijd even in het profiel van nieuwe gebruikers ) dan willen wij die foto's hier best bekijken... hebben we totaal geen problemen mee. (Ik bedenk me wel net dat je dan eerst subscribed moet zijn )
Als dank voor jullie tips een paar plaatjes. Dit zijn de eerste dealerplaatjes..Hij/zij staat nog niet in mijn garage. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Welkom en een supergave CS!!! Rijd even naar Maranello / Milaan : daar hebben ze ook een Ferraristore Maar even zonder gekheid . de website is inderdaad een zeer goede optie
De Ferrari store website is een goeie! Zeer smakelijke spullen daar. Ik heb trouwens ook gehoord dat Munsterhuis iets met een winkeltje zou beginnen. Voor kleding is het wellicht handig om het toch even te passen. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze online store? Gaat bezorging goed. Beloven ze wat ze zeggen in termen van levertijden etc,? Marc
Wat een prachtige CS Marc! Komt de auto uit Duitsland? Heb je er meer gegevens over? Km stand etc? Peter
Dank jullie wel. Ik ben er ook blij mee. nee, niet uit Duitsland en ook niet uit Italie. Uit Zwitserland. 3220 km, jan 2004.
Marc, gave auto zeg! CS brengt altijd een op mijn gezicht, zeker na mijn rit met Berry... Ik heb zelf een jas gekocht via FerrariStore en geen problemen ondervonden. Levertijd weet ik niet meer, maar was in ieder geval acceptabel (anders had ik het wel onthouden). Bezorging was prima, gewoon gangbare kanalen (DHL/UPS weet niet meer zeker, maar 1 van deze volgens mij). Wanneer komt de CS naar je toe?
Mits geen groot pakket binnen 1 week bezorgt bij mij. Munsterhuis heeft inderdaad een Ferraristore in hun nieuwe pand.
Gefeliciteerd met je aanwinst! Ik heb vorige week wat kleding besteld bij de Ferraristore en had het 2 dagen later in huis. De maten komen overeen met de normale maten zoals ze in Nederland gebruikelijk zijn.
Erg gaaf zo'n zwarte CS!!! Ik heb een paar Ferrari schoenen, express een halfmaatje groter gekocht. Qua lengte was 42 wel goed, alleen waren ze te smal, heb dus 42,5 . Ik begin ondertussen last van mijn kaak te krijgen van die smile die ik nog steeds heb na afgelopen zondag in de 360C van Berry. Of zou dat komen doordat we gewonnen hebben met het karten? .
3200 km in 4,5 jaar??? Das niet veel. Goeie vangst!!!! Gefeliciteerd. En welkom hier Marc! Waar ergens in NL woon je? Beetje centraal hoop ik???? (kan je mooi met ons meerijden als we de paardjes weer eens aan het uitlaten zijn ) Gr Hans
Hallo Marc, welkom op ons forum van bezitters en enthousiastelingen. Je hebt een geweldige CS, veel plezier er mee !
foto 3 links achter de bestuurdersstoel zie je toch een ronde staaf.ik had het idee dat dat van een rolbeugel was! of we zijn samen scheel? ps iemand chassis nummer dan weten we het zo.