Hallo iedereen, Vanaf mijn jeugd verzamel ik Ferrari modelauto's. Mede omdat ik (helaas) geen echte Ferrari kan kopen ;-). Ik vroeg me af of er meer verzamelaars met dit thema op dit forum aanwezig zijn? Voor diegene kan ik alvast een tip geven: Modelautoveiling - modelauto's veilen of kopen op de Catawiki veiling. Daar loopt nu een Ferrari veiling met allemaal modelauto's en boeken etc. over Ferrari. Mochten er meer mensen zijn met dezelfde hobby, dan hoor ik dat graag.
hallo en welkom. Neem hier maar ns een kijkje http://www.ferrarichat.com/forum/holland-belgium/163345-modellen-en-overige-verzamelingen.html
Hmm, interessante spullen te koop op Catawiki van wijlen Jacques Swaters. Ik zou zo'n poster van FF40 wel willen kopen, maar ken Catawiki niet en 50 euro verzendkosten (binnenland) lijken me aan de hoge kant.
Staan inderdaad mooie items in deze veiling. Naast modelauto´s ook leuke dingen voor aan de muur. Ken de site ook niet, maar zie ook dat ze weleens kunst en wijn veilen. Registeren ging heel makkelijk. Eens kijken hoe het allemaal in z´n werk gaat...
Zonde dat je hem net gemist hebt. Was een mooi lotnr. Ik heb nr 72 en 154 gekocht. Nog nooit eerder wat via Catawiki gekocht, dus nog even een paar dagen wachten hoe de afwikkeling verloopt.