Ferrari modelauto's | FerrariChat

Ferrari modelauto's

Discussion in 'Holland/Belgium' started by testarossa123, Dec 15, 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. testarossa123

testarossa123 Rookie

Dec 15, 2013
    1
    Hallo iedereen,

Vanaf mijn jeugd verzamel ik Ferrari modelauto's. Mede omdat ik (helaas) geen echte Ferrari kan kopen ;-).

Ik vroeg me af of er meer verzamelaars met dit thema op dit forum aanwezig zijn? Voor diegene kan ik alvast een tip geven: Modelautoveiling - modelauto's veilen of kopen op de Catawiki veiling. Daar loopt nu een Ferrari veiling met allemaal modelauto's en boeken etc. over Ferrari.

Mochten er meer mensen zijn met dezelfde hobby, dan hoor ik dat graag.

2. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
  3. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Hmm, interessante spullen te koop op Catawiki van wijlen Jacques Swaters. Ik zou zo'n poster van FF40 wel willen kopen, maar ken Catawiki niet en 50 euro verzendkosten (binnenland) lijken me aan de hoge kant.

4. lewie

lewie Formula Junior

Apr 13, 2007
    523
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Staan inderdaad mooie items in deze veiling. Naast modelauto´s ook leuke dingen voor aan de muur. Ken de site ook niet, maar zie ook dat ze weleens kunst en wijn veilen. Registeren ging heel makkelijk. Eens kijken hoe het allemaal in z´n werk gaat...

5. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Net naast de Opera omni gegrepen :(

6. lewie

lewie Formula Junior

Apr 13, 2007
    523
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Zonde dat je hem net gemist hebt. Was een mooi lotnr.

Ik heb nr 72 en 154 gekocht. Nog nooit eerder wat via Catawiki gekocht, dus nog even een paar dagen wachten hoe de afwikkeling verloopt.

7. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Met €10 overboden :mad: Dat krijg je ervan als je nog aan het werk bent als de veiling afloopt :(

Share This Page