FERRARI OP PORSCHE EVENEMENT 17/9 | FerrariChat

FERRARI OP PORSCHE EVENEMENT 17/9

Discussion in 'Holland/Belgium' started by marlon308, Sep 16, 2011.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    UITNODIGING: Tijdens de "GRAND PRIX VAN NAARDEN" (met hoofdsponsor Porsche) hebben we in samenwerking met Forzashop, Kroymans, Shell Magic of Motoring en natuurlijk Forza Service een presentatie van de FF georganiseerd. Naast de klanten zijn ook FerrariChat vrienden welkom voor een drankje en een speciale Ferrari Pannenkoek !!! Schiet me even aan en voel je welkom !! Gr. Marlon (P.S. Alex doet mee met het Ferrari Club Evenement dus die is er niet bij !)

2. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    hoe herken ik je?!?

3. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Rode roos...haha. Nee klein dik mannetje, kaal en uitgezakt. Dat ben ik. Gekkigheid, ik heb de sleutels in m'n zak. Het is een klein terras...

En oh ja, voor alle chatters, even geen discussie meer over de FF, het is een echte Ferrari, mooier dan op het plaatje, waanzinnige handling en het gaat als een raket. Iedereen di emij kent weet dat ik voornamelijk van klassiekers hou, maar voor de FF maak ik plaats. De FF zet nieuwe standaarden....

4. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Helemaal goed! Kijk dat is nog eens (spontane) actie en nog een ritje in een FF (om ons ferraristi te overtuigen) op de koop toe! Jij hebt de sleutels begrijp ik :D
    Mij zul je morgen zeker gaan zien (tussen alle fotograven die daar rondlopen ;))
    Ik vroeg me alleen af gezien de verwachte drukte hoe het parkeren rond de vesting is geregeld? Kan ik de 328 er goed/veilig (van kinderwagens ect) kwijt? Of is er voor deze auto's speciaal plek binnen de vesting?

5. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    parkeren geen probleem. De Spyker stond vorig jaar ook netjes op de 'gewone' parkeerplaats.

Tot morgen Marlon!

Gr. Martin

6. paulus-1

paulus-1 Formula Junior

Nov 8, 2010
    261
    Nederland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    een speciale Ferrari Pannenkoek !!![/QUOTE]

pas op hoor de keuken is niet echt TOP!

7. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Wat bedoel jij met "gewone"? Welke parkeerplaats was dit? (google-maps)
    In de aankondiging staat dat er met opzet gekozen is voor buiten de zomervakantie zodat meer publiek ervan kan mee genieten...

8. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Als je komt aanrijden, heb je vlak voor zo'n bruggetje (vanaf waar je voor het eerst de vestingmuren kunt zien, feitelijk) aan de linkerkant een parkeerterrein. Was toen gratis en ruim opgezet. Binnen de vestingmuren parkeren zal er niet bij zijn denk ik, tenzij je enorm vroeg bent.

9. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Even voor de duidelijkheid gezien de PM's die in mijn (overloaded) box komen...

Op 17 september gaat de derde Le Petit Grand Prix van Naarden Vesting plaatsvinden. Meico Koudstaal, eigenaar van de daar gevestigde automobilia winkel Le Petit Salon de l’Auto heeft een tachtigtal bijzondere auto’s geselecteerd die deelnemen aan diverse demonstraties door straten van het pittoreske vesting stadje. Naast Bugatti’s, Bentley’s , Aston Martin’s, Ferrari’s, Maserati’s en Porsches rijden ook auto’s van bijzondere merken mee zoals Amilcar, Bandini en Siata.

Porsche is dit jaar hoofdsponsor. In de grote kerk wordt de Porsche International Collectors Day gehouden. Reken op ongeveer 200 strekkende meter stands vol met allerlei bijzondere Porsche automobilia, zoals posters, boeken, schaalmodellen en folders. Onder de standhouders bevinden zich ook Continetal Banden en State of Art met de complete Mille Miglia kleding collectie.

Bijna 700 eigenaren hebben aangekondigd op 17 september met hun Porsche’s naar Naarden Vesting te komen om daar deel te nemen aan Le Petit Grand Prix.

Daar Naarden Vesting zo’n groot aantal auto’s niet zal kunnen herbergen, zullen de honderden Porsche’s buiten de muren van de vestingstad worden geparkeerd.

Daarnaast wordt een traditie hersteld. Onder auspiciën van de KNAC (Koninklijke Nederlandse Automobiel Club) vindt een concours élégance plaats.Met als hoofdsponsor Bang& Olufsen. Het is een voortzetting van het concours d’élégance zoals dat door de KNAC in de vijftiger jaren op de boulevard van Scheveningen werd gehouden. Onder de veertig deelnemende auto’s zal zich ondermeer de eerste door PON geïmporteerde Volkswagen bevinden.

De dag wordt afgesloten met een demonstratie van diverse bijzondere Porsche’s waaronder een Porsche 904, waarmee Ben Pon in de zestiger jaren onder de vlag van het Racing Team Holland nationaal en internationaal vele successen boekte Enkele Porsche’s zullen worden gereden door Gijs van Lennep en zijn broer David.

De beurs in de grote kerk (Porsche International Collectors Day) is vanaf 10.00 uur geopend. De demonstraties in de straten van Naarden Vesting beginnen om 14.00 uur. De toegang is gratis. Gezien de beperkte parkeerruimte worden bezoekers aangeraden met het openbaar vervoer te komen.

10. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Marlon, weet jij welke type Ferrari's er aanwezig zullen zijn?

11. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    eeehhh....964, 993, 994, 996, 997 en 911 (geintje Vu:D:D)

12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik heb een grijze FF op een terras gezien en buiten het dorp een rossa 360 Modena met donkere wielen. Maar die zien we wel vaker die kerel...
    U weet genoeg ? ;)

13. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Bedankt voor de ontvangst en Testarossa's Marlon! Die ene die ik op kon drinken was de lekkerste :D:D:D

Gr. Martin

14. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Ferrari vrienden, bedankt voor het bezoek ! Moeten we binnenkort nog maar eens over doen. Alle F jes rond de Grote Kerk en lekker eten ! Ik heb nog een leuke route van Oss naar Naarden.....weet niet of de FF dan bij de entourage hoort, maar ik hoop het wel. De auto is GE-WEL-DIG !!! Net als jullie komst overigens !

15. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Wat wil je dat we d'r ontslaan of dat jij d'r gaat bijscholen ;-)

16. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Jullie hadden het inderdaad goed voor elkaar daar achter het kerkje. Heul gezellig!

17. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Alexander vd Lof was er met de 375 F1 en een 250 Testarossa, de FF was er en natuurlijk de bekende 250 Europa op het Concours !

18. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Thanks. Ik zal foto's posten !

19. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    :D:D:D Ze kan beginnen met eten te koken...

Gr. Martin

20. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    en de Daytona Competizione. En Louwman had de 375 Indy meegebracht. Wat een duivels apparaat!

21. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Ze is net een FF.....jij hebt in beide nog niet gereden ....hahaha !!!

22. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    3,5 ton waard, niet slecht....

Gr. Martin

23. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    Klopt. Met name de Indy zie je niet vaak zo in het wild....

24. marlon308

marlon308 Karting

Sep 4, 2009
    82
    NL
    Full Name:
    M.E. van der Meer
    #24 marlon308, Sep 17, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  25. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #25 328gts1987, Sep 17, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Naar mij bekend is Martin nog "vrijgezellig". Vraag is zij dat ook? Of is het na die opmerkingen van hem al over? Wellicht was ze zwaar onder de indruk van dat clubje wat daar ineens het terras bestormde OF gewoon onder de indruk van onze profiteur...

Hier nog plaatjes van het 360 terras welke ik in de hoofd-draad heb geplaatst aangezien het voor ons een combi bezoek was van FCN en Naarden en ik hier de boel niet wilde verwarren met post's over een FCN meeting.
    Image Unavailable, Please Login

Share This Page