Niet mijn beste werk ..... F-owners' day #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
F-owners' day #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
F-owners' day #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
F-owners' day #4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
F-owners' day #5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
F-owners' day #6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zou lekker gaan zitten zeuren... pfff niet mijn beste werk... jankerd Topfoto's weer Vu en dan te bedenken dat je 2 jaar geleden op Zandvoort nog niet eens wist door welk gat je moest kijken Bob
*Thanks Kenny *Alex, Guy, ik heb jullie helaas niet meer in Spa gezien (wel nog de S2000 van Guy gespot ). Hadden jullie wel toegang tot de paddocks? Image Unavailable, Please Login
Niet je beste werk? Nou en...? voor 99% van de mensen is wat je hier laat zien per definitie onhaalbaar. Duss: vooral zo doorgaan, meer!!!
Vu Ik mis de Smiley acher de eerste regel van deze draad !!! Wat een foto's weer!!! Many thanx !! Cor
Lekkere opmerking Vu, top foto's wederom, dit doe ik je echt niet na. (wordt dus tijd dat we eens samen naar een circuit gaan ) Die foto van de zilverkleurige Scuderia vlak voor de chicane vind ik erg mooi!
Nou ben ik natuurlijk geen Fumacher, en mijn camera is 150x zo klein, maar toch wat foto's van zaterdag. We hadden niet echt het beste weer. Resultaat: 4 wagens in de prak. Waarom ligt er nooit een V12 in de vangrail?? Ps. Prachtige foto's weer Vu. Als je niet tevreden bent over je foto's, kijk gewoon even 3 seconden naar die van mij hieronder, dat zou je toch wat beter gevoel moeten geven over je foto's, zeg maar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
pterps & Fumacher! Wanneer richten jullie " FUPTERP" op? "Ferrari Utmost Photographing Till Eternity Races Perpetuity"
Prachtige foto's van een schitterende dag op Spa! Da's een andere S2000 Vu. Die van Guy is zwart en stond in de paddock geparkeerd Inderdaad jammer dat we elkaar niet gezien hebben, Gairo, MichaelT en enkele andere bekende F-gezichten zijn we wel nog tegengekomen. Geen foto's in de paddock gemaakt?
Vu, wederom prachtige foto's!! Spijtig dat we elkaar gemist hebben in Spa, maar zoals Alexander reeds schreef, die grijze S in die foto is niet van mij. Once you go black..... @ Alexander: nog bedankt voor het gezelschap, weer goed gelachen, in 2009 mag jij proberen de paddock in te rijden! Guy Image Unavailable, Please Login
Dat kan geen probleem zijn... Hamburgers & champagne a volonté! Inderdaad weer een plezante dag gehad. Oei, nu al twee van die zwaar ondergewaardeerde Honda's in deze thread Misschien moet iemand nog maar 'ns 'n fotooke van die gele F40 tonen.
*Guy: verrek...... ik wist niet meer welke kleur je S2000 had, maar zag die grijze voor de poort. Gelijk de aanname gemaakt dat die van jou was Ik ben zelf de paddock niet binnen geweest. We werden door een mannetje tegengehouden. "Only for drivers" zei die. Langs de baan kwamen we gelukkig wel aardige mensen tegen. Een marshall liet ons voor de hekken staan voor foto's. *Robin: wat een weertje hadden jullie op zaterdag! Ben je zelf nog de baan op geweest? *Dino: haha heeeel leuk verzonnen
Wél mooie plaatjes, Robin! Maar ik zie jouw 360 nergens? Ik vond dat er (zaterdag) sowieso héél weinig 12 cylinders aanwezig waren... vreemd hé, een paar 599's, ik herinner me niet één Testa of 550 op de piste... 't Was fijn dat ik je leerde kennen. Leuk dat je wil meerijden op 19 september, 't belooft een mooie opkomst te worden!