Ferrari owners' day in Spa (2008) *picture thread* | Page 2 | FerrariChat

Ferrari owners' day in Spa (2008) *picture thread*

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Fumacher, Jun 11, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,437
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #26 575 GTC, Jun 11, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Ik kreeg pas zaterdag rond half 4 te horen dat we toch naar Spa gingen. Me ouders belden me op; we gaan morgen toch naar spa, hoe laat wil je er zijn ? Ik zeg: rond een uur of 10 maar ik ben pas denk ik Zondag ochtend een keer thuis. Oke dat is prima doei.

Zaterdag avond moest ik nog werken. We hadden een groot feest voor 400 man en die mensen moesten te (vr)eten en te drinken hebben. Was om 18.45 begonnen en het was heel leuk om tijdens zo feest te werken maar de zooi daarna opruimen was minder, was pas zondag ochtend om 03.45 klaar met werken. En lag pas om half 5 in bed. om 7 uur ging de werker weer om te vertrekken naar spa :)

Op spa aan gekomen zijn me ouders en me zusje even mee geweest. maar die hadden het al na en tijdje wel gezien en zijn veder gegaan naar plopsaland. Vervolgens besloot ik om te kijken of ik op het paddock kon komen maar ik werd al mee tegen gehouden door de bewaking. ben toen maar om het ciruit gelopen en via de achter ingang naar binnen gekomen :)

Rond een uur of 4 ben ik weer richting huis vertoken en was helemaal op
    Image Unavailable, Please Login

2. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Ook op zondag waren de V8's ruim in de meerderheid... erg veel 430's en Scuderia's...

3. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Het is dan toch de moeite geweest, Gairo
    Mooie pictures

4. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Op zaterdag kon je het aantal V12's ook op je vingers tellen. Wel apart. Veel Scuderia's ook. Had ik niet verwacht. Wat een wagen. Ben wel jaloers! Nog even doorsparen...

Ik heb zaterdag, ondanks het weer, wel gereden Vu. Vooral de laatste run was mooi aangezien wegens een crash de A-groep eerder werd stopgezet, en wat niet iedereen wist was dat de B-groep al snel daarna mocht rijden, nog voor de officiele aanvang. Dus hebben we echt minstens 10 minuten gereden zonder ook maar iets van verkeer tegen te komen, op een baan die inmiddels al goed droog was geworden. Dat maakte de dag wel waard!

Ik heb ook verder geen foto's van m'n zwarte 360 gezien, Otto. Voor de Chicane voorafgaand aan het rechte stuk langs de paddocks stond wel iemand foto's te maken toen ik alleen reed, met een flits die duidelijk zichtbaar was in de auto (aangezien het ook niet echt zonnig was..). Maar ik weet niet wie dat was.

5. abavai

abavai Formula Junior

Nov 1, 2003
    573
    Nice event, i love these pictures.
    Fumacher, what type of camera has used you for take the photograps? Thanks!

6. PATRIEK

PATRIEK Formula Junior

Oct 2, 2004
    450
    Full Name:
    Patriek
    Niemand foto's van een F430 rosso scuderia met nr plaat 430.FF ??
    gereden op zondag(namiddag)

alvast bedankt !

7. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Patriek, ik heb je 430 zien staan en heb je ook op het circuit zien rijden, maar heb zelf spijtig genoeg geen foto's.
    Maar ik denk dat de 7e foto van deze post van Gairo (575GTC) een foto van jou in de 430 is :)
    http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=137784381&postcount=29
    Ben niet zeker echter, maar hij lijkt wel sterk op de jouwe. Gairo kan deze foto mss in hi-res doorsturen?

BTW: knap detail om op de tankklep zo'n Cavalinno Rampante zoals op de Challenge Stradale te bevestigen.
    En die keramische remmen bewijzen op het circuit duidelijk hun nut, ik zag dat jij veel later kon remmen dan andere 430's met gewone remmen ;)

Guy

8. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,437
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
  9. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    A Nikon D70S with the 70-300mm VR.

Cheers!

Vu

10. emiel

emiel Karting

Sep 26, 2006
    79
    Vlissingen
    Full Name:
    Emiel Wind
    Ben zaterdags langsgeweest, had nog niet eerder zo een prachtige combinatie Ferrari's op het circuit (zeker in groep D) Mij lijkt wel dat de 360 CS een stuk ruiger is als de Scuderia, zo klinkt die althans! :) Echt een niet te evenaren kippenvel geluid. Ik moet zeggen dat het terugschakelen van de Scuderia aan het eind van het rechte stuk ook behoorlijk bizar klinkt :)

We zijn zaterdag morgen gewoon de paddock op gelopen, na een uurtje of 4 besloten we terug te gaan en toen kwamen we pas een mannetje tegen die ons vertelde dat het alleen voor owners was :D

Share This Page