Dit jaar zijn de Ferrari Owners Days @ Spa - Francorchamps op 11 en 12 Juni 2012 Je kan naar verluit kiezen uit 3 verschillende Race packs ! 1 = Pack Piste 2 = Pack Verkenning 3 = Pack Trofeo Ferrari Club Hopelijk zijn de weergoden nu eens goed gezind op deze 2 leuke Ferrari dagen ! YouTube = http://www.youtube.com/user/TcTF355 FOD 2011 = http://www.youtube.com/playlist?list=PL740CFA5E062028FA&feature=plcp Ik ga er alvast naartoe, jullie ook ?
Ik ben er de 2 dagen en breng de 458C, 599 GTO en 612 OTO mee. Nu alleen nog hopen dat we geen bakken regen over ons krijgen zoals vorig jaar.
Dont worry Bjorn. De Challenge is de makkelijkste van de drie om mee te rijden. Ook in de regen een droom!! Laat de GTO en OTO lekker glimmen op het paddock!! Ik heb maandag een endurancerace op Zandvoort en vrees dat ik dinsdag er niet bij ben, maar twijfel nu. Mss toch even kijken hoe het je afgaat!!
De NL Dealer Kroymans bood alleen de maandag aan. Tweede dag zouden er activiteiten zoals sprints e.d. zijn. Ik ben er op maandag in ieder geval.
I know Marc. De 612 OTO en de 599 GTO blijven dit jaar in de Paddock. Ik heb vorig jaar +/- 350 km gereden op de maandag in de gietende regen met de GTO. Fun, maar ik hou teveel van de auto om onnodige risico's te nemen. De GTO is echt wel tricky in de regen. Daarom heb ik ook de Challenge aangeschaft. Wat een auto op Spa. Heb er op 30 mei de hele dag mee gereden op Spa met slicks. Wonderful. Spijtig dat je er maandag niet kunt bij zijn. Good luck op Zandvoort. Misschien tot dinsdag Marc. Would be great seeing you again. Grtjs.
Inderdaad, de echte potentie van de GTO kan je nimmer kwijt op een glad wegdek. Zeker op een circuit als Spa met al haar hoogteverschil voor/tijdens/na bochten. De Challenge is een stuk makkelijker on the limit te rijden in de regen. Laten we maar gewoon hopen op een droge (mid)dag! Weet iemand overigens de exacte tijden van aanvang e.d.?
Ben er enkel maandag met de CS. Ik kreeg via Monza ook de mogelijkheid om dinsdag te gaan, die dag zijn er idd ook getimede sessies, maar hiervoor moest je inschrijven voor een bijkomende 'Trofeo Pack'. Voor dit laatste toch maar niet ingeschreven, zal maandag de eerste keer op circuit zijn met de CS. Gezien de niet zo schitterende weersvoorspellingen (voorlopig ), zal ik sowieso niet veel rijden met m'n half versleten (nu al!! ) P Zero Corsa's! CU monday!!
Ik ben er ook maandag ! Pack Piste aangevinkt dus wil toch eens kijken hoe strak de gordels moeten in de 430........
Voor de gein ook eens bekeken. Waarom staat dit erin? Mondial Cabriolet, 348 Spider en F355 Spider zijn niet toegestaan op de baan.
Originally Posted by 328gts1987 En het 2e setje flippers .... Het eerste setje ligt in het dashboardkastje voor de liefhebber maandag.....
Ach ja, tuurlijk... maar toch, omdat deze specifiek genoemd werden, een 250 GT California heeft ook geen rolbeugel en staat er ook niet bij Of is het sowieso alleen voor F's vanaf een bepaald bouwjaar?
Helaas (over)volle agenda. Moet nog 3 bootjes doen voor ik op vakantie ga... (Henk ziet er eentje van deze drie (Sea Pearl), elke dag als hij naar huis gaat) Ik denk niet dat die voor een rondje (vol gas) op Spa gaat, wel?
Vreemd dat Kroymans/de Nederlandse dealers blijkbaar enkel maandag aanwezig zijn. Zoals Guy al zei kregen we in België een uitnodiging voor beide dagen. Tot maandag alvast! Dat zinnetje is toegevoegd na dat dramatische ongeval enkele jaren geleden geloof ik?
Ik sprak iemand van Kroy over dit evenement toen wij Onno's auto gingen inluiden in de kelder daar. Hij zei dat ze nog bezig waren met de FOD omdat ze zich niet met het programma konden vinden. Sprints e.d. zou leiden tot ongelukken. Uiteindelijk toch alleen de maandagmogelijkheid. Ik vind het prima.