ferrari rijders opgelet | FerrariChat

ferrari rijders opgelet

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Koos Spee, Apr 1, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Koos Spee

Koos Spee Rookie

Mar 31, 2008
    8
    Full Name:
    Koos Spee
    Want vandaag gaan niet alleen de boetes flink omhoog, ook de kans om gepakt te worden met een Stinger wordt aanzienlijk vergroot. Helaas is het zelden mogelijk illegale snelheden te bereiken op 's Nederlands wegennet, maar als dat dan eindelijk lukt, staan we klaar met boetes en nieuwe opsporingsapparatuur. Zo wordt de nieuwe Stinger (zowel radar als gps) als illegaal bestempeld en wordt de pakkans aanzienlijk verhoogd. Het even leegmaken van het geheugen kan met de nieuwste technologie eenvoudig worden gecontroleerd. Boetes navenant.

jullie K.

ps over de vraag of de markt voor klassieke ferrari's op instorten staat.......behalve dat er wat mindere 512's en BB's omlaag gaan, zijn de 275 enorm in trek en wordt de 308/328 de nieuwe Dino. Hou ze, rij ze en koester ze.....

2. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
  3. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Op grond van welk feit is de Stinger dan illegaal ?

4. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    MODERATOR STOP DIT GEL#L AUB

GRAPPEN OVER SNELHEIDSOVERTREDINGEN ZIJN NIET LEUK

5. Koos Spee

Koos Spee Rookie

Mar 31, 2008
    8
    Full Name:
    Koos Spee
    Gevoellig typje....

K.

6. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    my point exactly!

Franc heeft goud in handen.

7. Jan_K

Jan_K Karting

Aug 29, 2007
    72
    Netherlands
    ik heb begrepen dat zo'n dsi ook strafbaar is en dat ze hem weldegelijk kunnen opsporen dmv een nieuwe techniek
    De wet schijnt er nu opaangepast te zijn door twee woorden te wisselen
    Ik heb dit uit zeeer betouwbare bron en de boetes gaan onder artiekel 5 vallen,dus maak je borst maar nat als ze je dan pakken

8. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    ?????

Volgens mij IS mijn 308 al een Dino....

;)

9. Koos Spee

Koos Spee Rookie

Mar 31, 2008
    8
    Full Name:
    Koos Spee
    Inderdaad, en volgens de letter van de wet heb je absoluut gelijk. Meestal moet ik alles volgens de letter doen en ben daar meer dan bedreven in. Sorry hiervoor, maar ik bedoel echter de Ferrari 308 GTB en GTS cq de 328 GTB en GTS-en. Waarbij natuurlijk de 308 GT4 een waardig voorloper is, helaas door de onverklaarbare 2+2 prijspolitiek van de oudere Ferrari's weinig potentie om in de prijsopdrijvende vlucht van de parels mee te varen. Maar we gaan het zien......

jullie
    K.

10. 348TBlack

348TBlack Karting

Jan 14, 2008
    109
    Netherlands
    Full Name:
    Sander
    Als je wilt beleggen (lees, rendement maken) koop dan geen Ferrari maar aandelen. Ferrari's zijn om in te rijden, naar te kijken en te luisteren.
    Je investering (aanschaf, onderhoud, inflatie, rente, benzine... etc) ga je niet terughalen, daar zijn die auto's ook niet voor (ja: uitzondering...).
    Geniet!

Share This Page