2 uur Noord-Oost Polder.... en na de wasbeurt. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fantastisch! Zwart, geweldige kleur voor een 328. Ook plaatjes van de auto bij zonneschijn? Het lijkt een tijdje geleden trouwens gelet op kentekenplaat.
Deze vond ik zelf (dankzij Marcello), een licht interieur, helemaal goed!: Image Unavailable, Please Login
Dat is inderdaad mijn ex auto Waar staat hij nu iemand die dat weet ? Nog maar een paar plaatjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Waar de auto nu staat weet ik niet, maar ik weet wel dat het een prachtige wagen is. En mogelijk weet ik iets over het verleden van deze auto (zie personal message).
Pekel.... Op het pontje tussen Venetië en Lido. Maar niet zo vies als de jouwe Onno. BRUIN brullend beest???? Image Unavailable, Please Login
Viel wel mee, Franc - de zon zakt snel deze tijd van het jaar. Leuke foto op het pontje Hans, en 328Magnum - dat is een fraaie foto in Finland! Onno
Onno, houd er rekening mee dat "schoon" voor Franc en Otto iets anders betekend dan voor jouw en mij. Op moment dat ik mijn auto schoon heb, begint voor hun het werk pas.
He Roelie, dictee is niet je sterkste kant. Laat me effe kijken; 'houd er rekening mee' ......... FOUT !!!!!!!!! -----> 'houdt' 'iets anders betekend' ..........ALWEER FOUT -----> 'betekent' 'voor jouw en mij' .............. EN NOG EENS FOUT ----> 'jou' Maar ju hepd guleick; onze witte was is witter dan wit, nietwaar meneer De Widt ?
Franc, Het is goede gewoonte om elkaar niet op dit terrein te verbeteren. Ook ik betrap mezelf weleens op domme fouten, meestal type je hier in een wat ontspannen sfeer. De creativiteit van sommigen geeft overigens voor mij een extra dimensie aan het plezier hier. Als je verbetert moet je het wel goed doen. Bovenstaande is niet fout, is namelijk gebiedende wijs: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/ gr., Gijs
Gelukkig hoef ik daar helemaal geen rekening mee te houden - als Franc hem niet schoon genoeg vindt, hoeft hij er van mij niet in te rijden hoor... Onno
Don't you worry Onno! Ik kan nu al zien dat ie 550M van je er spik en span uitziet as zondag. Dus geknipt om even van te mogen genieten! Jongens wat kijk ik daar naar uit ! Ik heb je 550 nl nog niet eerder live gezien.
Hep ik ook weer wat geleert.... Dank juli wel heren! Gelukkig kunnen we wel wat hebben van elkaar hier.... Had het er gisteren nog over met m'n buurman (911 liefhebber en minstens zo'n fanatiekeling als Franc): De grootste en onverwachte bonus van het eigenaarschap van m'n Dinootje is deze club mensen hier gebleken. Het rijden is leuk, maar het leren kennen van jullie hier is nog veel leuker! Hans
He lullo, ie = die ; = . geen = Geen Zo ken ik er nog wel een paar. Chatten is eem combinatie van algemeen beschaafd nederland, sms-taal en spreektaal. Dat maakt het juist leuk hier. We zijn niet allemaal doctorandicus in de nederlandse taal.