Ferrari Wijnegem *Picture thread* | FerrariChat

Ferrari Wijnegem *Picture thread*

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Fumacher, Mar 22, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #1 Fumacher, Mar 22, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Wijnegem? Nooit van gehoord.

3. zerto

zerto Karting

Feb 11, 2006
    67
    Belgium
    Full Name:
    Vermeulen Koen
    Dealer voor Antwerpen...

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Leuk om nog wat scans te zien Vu, ik denk dat velen van onze nog heel veel foto's hebben maar geen zin hebben om ze te scannen ;)

Die F40, zonde :(

5. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Die 512M ziet er wel bruut uit van achteren.

6. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Ik mag toch hopen dat dat niet van een auto afgekomen is?

7. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    Is slecht adres, ben er een keer geweest voor ee F355 die ze hadden staan vroegen niet te veel maar de auto's zien er niet uit.
    Deuken,schades, vies.....

Ga er nooit meer naar toe!

Afrader!

Frans

8. Calimero

Calimero Karting

Oct 2, 2005
    59
    Tree 7, Branch 4
    Full Name:
    Aythya marila
    Misschien eens een nieuwe bestellen.
    Die zijn meestal netter.

9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Helaas zijn we niet allemaal zo rijk als u dat we een nieuwe 430spider kunnen kopen. ;)
    Misschien doen we het allemaal wel verkeerd en kunt u ons uitleggen wat er op location: tree 7, branch 4 (uw profiel hier...?) te halen is ?

10. Calimero

Calimero Karting

Oct 2, 2005
    59
    Tree 7, Branch 4
    Full Name:
    Aythya marila
    In NL zou ik me ook tot tweedehands moeten beperken, weet je.
    Echt niet normaal die prijzen bij jullie.

11. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS

Ken de eigenaar sinds zeer lange tijd, is zeker geen slecht adres, misschien wel een van de betere adressen in europa, was vroeger een soort van petekindje van Dhr Swaeters.
    Beheerd vele Ferrari's waar vele van ons alleen over kunnen dromen.
    En misschien zagen er sommige auto's wel niet tiptop uit, maar ze worden zeker tiptop afgeleverd, of hij houd gewoon rekening met die een hollander die alles zelf kan en beter weet.

Gegroet
    Tonnie

12. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    He Tonnie,

het val wel op een ieder die kommentaar op iemand heeft"dat het beter kan"heb je wat mee !

is sinterklaas niks voor jou!

13. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Dit is toch een chat die over Ferrari's gaat, wat door veel mensen gelezen wordt, opmerkingen over bepaalde mensen worden vaak heel serieus genomen, wat tot nare gevolgen kan leiden voor die personen.
    Bezig met een auto te verkopen , iemand leest de chat en de transaktie gaat niet door, door een mening van een derde wat misschien wel niet gegrond is.
    Daarom reageer ik op sommige van die soort uitlatingen.
    Over kwaliteit van arbeid aan onze en van onze auto's valt altijd te redetwisten, zelfs aan de kwaliteit van de nieuwe auto's kan men zich ergeren.
    Het ligt alleen aan hoe hoog onze lat ligt, helaas ligt mijn lat te hoog zoals vele mensen dat mij zeggen, gelukkig lig ik op een lijn met Karel bij Forza.
    Maar de bedrijven waar wij komen hebben te maken met vele soorten liefhebbers van Ferrari, dus als wij voor het eerst binnenkomen, kan het weleens zijn, dat het niet klikt omdat men elkaar nog niet kent.
    Deze chat is zeker over deze situaties, ervaringen met mensen in onze wereld, maar misschien zou het wat fijner zijn om het allemaal wat minder uitgesproken, dit op het net te zetten.
    Stel je voor dat iemand volgende week bij Alex komt en Alex heeft op dat moment een slechte zin i.v.m. de werkdruk, wat op dit moment kan, want iedereen wil rijden, het gesprek loopt dan even niet zo fijn, en die persoon gaat dan zijn gal uitspuien hierop het net. En dat wordt voor vele lezers de waarheid want iemand had die ervaring.
    Terwijl wij hoogstwaarschinlijk daar niet mee eens zullen zijn.
    Dat is de reden waarom ik weleens reageer op botte uitspraken.
    Ikzelf loop nou al 30 jaar rond in de Ferrariwereld en heb al veel leuke ervaringen en soms wat mindere met mensen, maar wat wij moeten begrijpen is, dat het voor sommige mensen hun brood is en geen hobby, wel een passie hebben voor het merk en hun werk, maar ook een leven hebben.
    Dus laten wij de mensen die aan ons merk werken in ere houden!!!

Gegroet

Tonnie

14. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hallo Tonnie

Bedankt voor uw reactie. We moeten niet vergeten dat het internet een gevaarlijk medium is. Iedereen kan onbeperkt zeggen wat hij denkt of voelt.
    Ik ben op deze site een moderator, wat zeggen wil dat ik scheldwoorden moet verwijderen en de orde moet proberen te handhaven mocht dat nodig zijn op een bepaald moment.

Iedereen is dus vrij om te zeggen wat hij denkt. Ik lees hier dat user djfrens een mindere ervaring heeft omdat hij daar op een bepaald moment alleen maar zeer vuile auto's in de showroom heeft aangetroffen. Ik vind de opmerking van mijnheer Calimero dan ook niet helemaal geplaatst dat we dan maar gewoon eens een nieuwe moeten kopen. (Hij komt daar later gelukkig over terug, dat siert de man.)

Ik heb met Alex die wij allemaal ZEER HOOG hebben staan ook al eens een minder gesprek gehad over onze site. Hij is er ook niet altijd blij mee. Zo zien wij dingen, vermelden dat in ons enthousiasme hier terwijl Alex dat helemaal niet vermeld zou willen hebben. Ik denk dat het aantal lezers van Hollandse kant die nog NOOIT een woord gezegd hebben hier schrikbarend hoog is.

Kijk bv eens naar die FCN website. Ziet er leuk uit.... maar er gebeurd niks..
    Al die mensen zoeken door de weeks ook Ferrari gerelateerde praat etc.
    Zo hoorde ik ook dat W. Meinders (voorzitter FCN) goed op de hoogte is over ons groepje. Afgelopen zaterdag heb ik voor de 3e keer een meeting georganiseerd, staan er toch 30 Ferrari's uit NL en B voor mijn deur.

Misschien mag ik van deze gelegenheid gebruik maken om meteen nog even terug te komen op het verhaal van de heer Steutel. Ook dat was als grapje bedoeld en zeker niet bedoeld om de heer S. echt belachelijk te maken.
    Een Alfa van hem stond in Maastricht, de grootste poetser van onze site wijst hem op de blazen onder de lak en toen was de boot een beetje los.
    En dan wordt dat hier een beetje grappig uitgelegd, snapt u toch ook wel ;)

Internet of niet, ik ben blij dat ik deze site ooit gevonden heb. Heb er erg veel nieuwe vrienden door gemaakt die het Ferrari hart op de juiste plaats hebben zitten. Geen mensen die een koffieshop te veel hebben en maar zo'n wagentje erbij hebben "gekog".

15. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Hoi Henk

Zeg maar gewoon jij.
    Ik ben het helemaal met je eens, het is goed dat men elkaar inlicht over de wagens die te koop staan en de kwaliteit van de adressen,dat is de gedachte achter deze Chat , alleen kan dat soms wel wat genuanceerde volgens mij.

Vergis je eigen niet in een club als de Ferrariclub, dat is een flinke club met vele leden en ze kunnen het niet voor iedereen goed doen, nu de laatste jaren de fabriek zich ermee bemoeid wordt het voor die mensen in het bestuur ook niet gemakkelijker. Laten we blij zijn dat iemand het doet.
    En zoals je weet is het 60 jarige bestaan van Ferrari, dus ook een zeer grote verscheidenheid van leden die interesse hebben in het merk, de laatste jaren zijn er mensen bijgekomen door de F1 met andere interesses in het merk, en er zijn leden die meer passie tonen inde eerste modellen van Ferrari.
    En om dan het iedereen naar zijn zin te maken is een onmogelijke opgave.
    Gelukkig heb ik de liefde voor Ferrari van de laat 50er jaren tot heden dus voor mij niks aan de hand.

Groeten
    Tonnie

PS

Ik kom nog weleens een keer op een van jouw meetings als het mag langs, het is er helaas nog niet van gekomen.

16. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    #17 Fumacher, Jun 25, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  17. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hee, die Maranello uit je posting van 23/3 is wel heel mooi donkerblauw. Porsche kleur????? (Onno????)

Zag trouwens gisteren een 993 rijden in die kleur. Fraai, maar op een Maranello staat dat toch minstens zo goed!

Hans

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Hans,

Voor zover ik me kan herinneren was die niet zo blauw als die van Onno.De scan is nl niet echt van hoge kwaliteit. Deze 550 komt ook nog eens uit België.

Vu

19. BrianZuk

BrianZuk F1 Rookie

Feb 18, 2007
    4,607
    NorCal (Bay Area)
    Full Name:
    BrianZuk
    NICE PICS!

Share This Page