@dames en heren... Het is mij en dorpsgenoot P.Lambo een grote eer u voor de 5e (!) keer uit te nodigen voor de Deil Meeting. De editie van dit jaar wordt dus gehouden over precies een maand, zaterdag 2 mei 2009. Dit is kort dag, dat realiseer ik mij heel goed. Het ontbrak een beetje aan enthousiasme door allerlei redenen. Maar het gras wordt weer groen, de vogeltjes gaan weer fluiten, de afdekhoezen worden weer van de Ferrari's gehaald... dus moeten wij elkaar gewoon weer treffen ! Ik hoop dat het programma u een klein beetje aanspreekt. Het is niet eenvoudig om iets te verzinnen om iedereen echt enthousiast te maken. Maar velen mailden mij dat het altijd goed is en dat het samenzijn voorop staat. Bedankt. Wij zijn er op voorbereid dat er vanwege dit korte tijdsbestek minder deelnemers zullen zijn. Deze keer komen we eens niet samen in mijn straat. Ik wou eens iets anders. Dit is gelukt. Wij mogen allemaal de lokale speeltuin in. We kunnen de auto's daar echt heel mooi naast elkaar en tegenover elkaar opstellen. Het lijkt mij erg leuk in ieder geval. Op de fotos is het nu allemaal nog een beetje kaal, maar ik denk dat over een maand de boel al aardig dichtgegroeid is. Vanzelfsprekend staan hier de bekende broodjes en vochtmiddelen op u te wachten. Sanitaire voorzieningen aanwezig, echter geen stroom. Dus laad uw apparatuur thuis op. Daarna zijn wij allemaal uitgenodigd bij Hessing Automobielen in Utecht. Wij kent het ongelooflijk mooie pand van deze Lamborghini / Maserati / Bugatti / Bentleydealer niet ? De ligging langs de snelweg A2 in de geluidsschermen maakt deze zaak tot een van de mooiste van Europa. Men heet ons van harte welkom en er zal voldoende te zien zijn.. http://www.hessing.nl/ Hierna gaan wij naar de Louwman Collectie in Raamsdonkveer. Ook bekend als het Nationaal Automobielmuseum. Ik ben er nog nooit geweest, en dat zal voor velen gelden. Hier hebben ze een prachtige collectie automobielen staan waaronder de in 2007 opgekochte collectie van het Rosso Bianco Museum. Ook staan er een aantal klassieke Ferrari's in de vorm van een 275gtb / 166 inter / 750 monza / 625 Tasman / 375 Indy en 500 SF. Ook bv. de originele DB5 uit Goldfinger en Thunderball. De priveparking voor ons is uiteraard geregeld. http://www.louwmancollection.nl/ Als wij hier uitgekeken zijn wordt het tijd om de aangekoekte olie in die versnellingsbakken even goed op temperatuur te laten komen. De Helse Rit door het Brabantse Land zal wat mooiere lokaties opleveren dan de aanvoerwegen die wij eerder afgelegd hebben. Dan wordt het natuurlijk tijd om die lintworm eens goed te laten kermen van genot. Reeds twee maal waren wij bij Auberge Poelzicht in Kapel Avezaath bij Tiel. Ruim 10 meter genot aan voedsel van alle bekende bewegende viervoeters en van schubben voorziene ex-zwemmers zullen uw maagwanden van genot laten kietelen. Diverse chatters hier wezen mij er op om toch echt weer hier naar toe te gaan. Veel eigen parkeerruimte, de prachtige lokatie en de hoge kwaliteit (en hoeveelheid...) voedsel hebben een goede indruk achter gelaten. http://www.restaurantpoelzicht.nl/ De kosten van deze dag zijn EUR 55,00 per persoon. Dit gehele bedrag wil ik graag van IEDEREEN bij aankomst in de speeltuin incasseren. Er is in het verleden te veel gedoe geweest met mensen die ineens weg zijn e.d. en daar schiet ik met mijn gereserveerde gedeelten niet veel mee op. Dus dit bedrag is voor de versnaperingen in Deil, de entree van het museum, het onbeperkte eten&drinken in Avezaath en ik moet die speeltuinvereniging ook iets toestoppen. Ik hoop dat jullie er net zo veel zin in hebben als wij. Aanmelden UITSLUITEND op [email protected] Hou deze eerste post regelmatig in de gaten, de aangemelde deelnemers worden in de bijlagen elke week ge-update! Henkie en Peter xxx Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mijn vrouwtje is dat weekend met haar vriendin op stap maar misschien dat het toch gaat lukken als ik mijn schoonmoeder heel lief vraag of zij op de kindjes kan letten...? Ik doe mijn best!
Heb er zin in Weer boekie maken??? (gaat dan wel langer duren, want een goede week later moet ik een weekie weg )
@heren Vanavond wordt de eerste post geillustreerd aangepast met het programma en dergelijke. Sorry voor het oponthoud. De eerste voertuigen hebben zich inmiddels al aangemeld zonder dat men weet wat we gaan doen, bedankt !
Niet alleen hebben we er vertrouwen in Henk, maar we weten ook dat zelfs als je nul komma niks aan programma zou hebben we toch een geweldige dag zouden hebben met dit zootje ongeregeld En MET programma kan dat alleen nog maar beter worden. Het gaat top worden weer!!!!
Ik hoop volgende week ook onze aanmelding uit te doen! HEb er zin in en het belooft vast weer wat moois te worden
Geen dames Henk? Helemaal top dat je dit evenement ook dit jaar weer op poten zet - mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten. We - Hans en Ik - zij er met beide auto's bij
Toch weer gelukt, hè? Henk en Peter... TOP programma, dit wordt een prachtige dag Beetje samen zijn en met elkaar babbelen was dus toch niet genoeg voor jullie. Jullie moesten toch weer (lekker) eigenwijs een schitterend programma met prachtige locaties in elkaar draaien. Chapeau! Bob
@ Henk & Plambo, Mooi dat het toch weer gaat gebeuren! Wij zijn erbij en kijken er weer naar uit. @ Bob Fotoboek? als het even mag, graag. Het wordt al bijna een traditie! Ik reserveer alvast wat kastruimte, telefoonboek formaatje voldoende? uhh alweer een weekje weg?! @ Onno De 550 is mooi, Harald met vader als balast is beter, echter het "geheime mooi weer receptje" zou welkom zijn Onno. Jammer dat de plicht roept die dag Ben benieuwd of we allemaal op dat stukje heilige grond passen, of wordt het Off the road Deil?
Net het programma gelezen... Henk & Plambo; jullie flikken het 'm weer he! Prachtig programma!!! Cor; hoeveel nachtjes nog?