@Hans *^&%% Hans, dan maar niet de motor uitzetten op de pas in de Alpen, tenzij we alweer aan het afdalen zijn......alhoewel?! @cor Pfffffff Cor, je zwijnt weer. Karen ook weer blij en wij ook. @Jef We hebben nog maar een "zieke" en dat is Jeffery, Hoe staat het daarmee? Zit die oliekoeler er al in? Stuurhuis OK? Ps Heb je dat sleepoog van de Laguna nu al gevonden, cor? of is tie zoek?
Jolanda, Onno, Wat vond ik nou tussen de rekeningen in de post Erg leuk Ik kreeg gelijk een glimlach Dankjullie! Vu
Ik ook! Gaaf, hè? Bij mij zaten er alleen geen rekeningen tussen, gelukkig... Had het al ergens geschreven, maar ook van deze kant heel grote dank! Bob
Cees van der Grint (Chief Bridgestone Racing en destijds meest van de tijd bij het team van Schumacher) woont in Deil, jullie zijn allemaal langs zijn huis gereden.
Neen, niet gevonden . ik moet er ff een bestellen. of toch niet..... Ik kan altijd even een zwart busje uit Avezaath bellen In between 2 uitjes....
Ook vanuit het Zeeuwse land nog even een woord van dank voor deze geweldige dag. We hebben genoten van werkelijk alles wat we gezien en gehoord hebben. Voor mij was het de eerste keer en ik hoop dat ik nog eens terug mag komen. Tegen de jongens van de organisatie kan je toch maar één ding zeggen: super gedaan en tegen de weer goden zeg ik het zelfde. Het duurde even voordat ik hier reageerde, maar dat komt omdat ik pal achter Ivon reed toen ze besloot om die eenden familie uit te dunnen, wat een afschuwelijk gezicht, minstens 7 eenden kinderen onder de 328. De mevrouw van slachtofferhulp die ik later belde om mijn probleem te bespreken zei tegen me dat ik om het hele voorval goed te verwerken, zo snel als mogelijk is weer naar een Fchat meeting moet gaan. Tot de volgende keer..........