FerrariChat.com DEIL MEETING 2011 (5th year anniversary) | FerrariChat

FerrariChat.com DEIL MEETING 2011 (5th year anniversary)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by henkie, Feb 1, 2011.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #1 henkie, Feb 1, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Het is weer zo ver.. na een jaar afwezigheid terug op de kalender: de FerrariChat.com ►DEIL MEETING 2011◄ (5th year aniversary) 23 april 2011 :cool:

Reeds voor de zesde keer sinds april 2006 mag ik u in mijn dorpje in De Betuwe verwelkomen. Het is niet eenvoudig om een programma te maken wat iedereen leuk vindt. Vergeet niet dat wij al zoveel leuke dingen gedaan hebben afgelopen jaren wat gerelateerd is aan onze passie Ferrari. Niettemin hoop ik dat jullie ook voor deze 2011 versie massaal warm zullen lopen. Niets is mooier dan onze passie met gelijkgestemden delen! Buiten onze Ferrari's zijn er ook wat trouwe vrienden in wat andere exoten gesignaleerd afgelopen jaren. Ook zij zijn natuurlijk van harte welkom.
    Het is een dagprogramma geworden wat iets duurder is dan de vorige keer. Maar gezien het gebodene zullen jullie dat volledig begrijpen.

►09:30 Aankomst bij Brasserie.nu, Daver 2 te Kerk-Avezaath. Door een vergissing van het dorpsbestuur kunnen wij niet in de speeltuin zoals in 2009 terecht. Maar ik heb een mooi alternatief gevonden dicht in de buurt. Het is heel simpel, afslag Tiel-West aan de A15, richting Tiel en na 500m bij de 1e rotonde naar links en je rijdt er 1km verder recht tegenaan.

►11:15 Wij gaan naar ForzaService in Oss waar wij na 50km rond 12:00 zullen zijn. Het officiele Ferrari Servicestation waar velen van ons al jaren klant zijn maar er zullen ook mensen zijn die er nog nooit geweest zijn. Niettemin, met zijn allen daar wordt zeker een leuke happening. Wij worden ontvangen met koffie of thee en bijbehorende koek/gebak. Tevens een uitgebreide lunch van gesorteerde en belegde broodjes, fruit en warme snacks! Ook natuurlijk diverse bevochteraars om de stembanden in gareel te houden. Daarnaast een rondleiding o.l.v. Alex Jansen, de eigenaar van ForzaService. http://www.forzaservice.nl/

►13:30 Tijd om de bolides te starten voor de rit "Spazieren auf dem Autobahn". We gaan een stukje toeren waarbij het laatste half uur over de Deutsche Autobahn zal gaan. Eindelijk de gelegenheid om die aangekoekte derrie in die versnellingsbak eens los te weken van al die toerritjes met oma er naast. Ik schat dat er een paar momentjes komen dat wij er met zijn allen 1000 liter per minuut doorblazen. Echter, we gaan er geen race van maken natuurlijk, de veiligheid voor iedereen staat voorop. De rit zal vanaf Oss naar Wesel gaan via de B57 (grensovergang Goch) en vervolgens naar Duiven via de A3 (D) A12 (NL). Totaal 165 km.

►15:30 Wij komen via Beek (A12) weer het land binnen en je kunt dan de afslag Duiven niet missen. Aan de Nieuwgraaf 5 zit hier Indoor-kartcentrum Duiven. Hier gaan wij met zijn allen even achter het stuur kruipen om te zien wij eigenlijk de koning van de dag is ;) Er komt een competitie van 5/8 min. trainen. Daarna 8 min. kwalificeren. De beste 10 gaan dan een wedstrijd aan van 10 minuten met echte formulestart.
    Tijdens de prijsuitreiking krijgen de 3 podiumwinnaars uiteraard een felbegeerde beker ;) Het is een vrij lange baan van 550m wat komt door de 2e verdieping.
    Wij gaan hier NIET parkeren, dat doen wij bij het volgende adres 250m verderop:

►19:30 "Collezione Degli Animali Dal Mare". Aan de Geograaf 34 in Duiven staat het enorme pand/showroom waarvan onze medechatter (Joop) Dolfijn een van de medeeigenaren is.
    Samen met Flipper, Nemo en Berry heeft Dolfijn hier enkele weken geleden naast hun bedrijfspand met recht de mooiste showroom van Nederland gecreeerd. Hun privecollectie kent geen superlatieven en wij zijn allemaal uitgenodigd om de voertuigen uit de bunker die momenteel in de hal staan uitgebreid te komen inspecteren, te betasten en te ruiken.

Hier gaan wij ook onze magen vullen. Er wordt een chinese catering geregeld waarbij wij zeker niet van de honger om zullen komen. Zoveel als je binnen kunt houden is het motto! Natuurlijk is ook hier weer de nodige frisdrank aanwezig en een wijntje voor de dames. Ook plaatsen wij een beamer om op de achtergrond nog eens van onze trip-dvd "Giro d'Italia 2010" te genieten en "Ferrari in the Cinema".

►23:00 Een mooie tijd om te kijken of die Italiaan nog wil starten en de dag af te sluiten. Maar ik vrees dat dit wel eens uit kan lopen ;)

De kosten van deze dag zijn EUR 79,00 per persoon. Mensen die ik echt niet in een kart kan krijgen mogen EUR 49,00 in de clubkas duwen. Maar laat je niet kennen he! Dit zijn de enige 2 mogelijkheden.
    Dat is iets meer dan vorige keer maar gezien het gebodene logisch denk ik. Ik ga er van uit dat iedereen deze hele dag wilt mee wil maken en ga geen administratie bijhouden van mensen die eerder weg gaan etc etc.
    Natuurlijk kunnen mensen iets belangrijks hebben, geen probleem uiteraard maar wel jammer..

Aanmelden alleen op [email protected] !
    Ik plaats op deze eerste pagina regelmatig updates van het aantal aanmeldingen etc. U kunt zich aanmelden tot vrijdag 8 april. Er is een maximum aantal deelnemers, het karten is meer dan vol inmiddels.
    Rest mij nog te zeggen dat dit waarschijnlijk de allerlaatste Deil meeting zal zijn. Doe je best voor mij om dit lustrum en begrip onder vele liefhebbers mee te maken.
    Tot gauw jongens! henkie xxx

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=QpYEx2ThyZQ[/ame]
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=LvvRe6AAoZo[/ame]
    Image Unavailable, Please Login

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Geweldig initiatief Henk, ik kijk er naar uit!

3. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #3 Souvlaki, Feb 2, 2011
    Last edited: Feb 2, 2011
    Yieehhhaaaa, 't eerste lustrum! Cor.....hoeveel dagen nog? ;)

4. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Ben er twee keer bij geweest, en was beide keren een genoegen en prima georganiseerd! Ik kijk uit naar deze editie :)

5. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Gaaf hoor :)
    Ik denk dat ik er deze keer weer bij zal zijn :)

6. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Theehuizen welkom Henk??

7. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Prima vooruitzicht. Ik ben er graag bij.

8. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    TOPPIE wij zijn er weer graag bij.

9. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Ik ben er weer graag bij!

10. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,313
    Germany
    Full Name:
    Steven
    voor mij de eerste Deil, ik kom graag!

11. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Beide data schikken wel! :)

12. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Dat zijn de betere berichten van vandaag! Klinkt goed. Ik hoop dat het in mei wordt.

13. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik ben er ook bij, liefst 21 mei (zie PM) :)

14. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Hij is er weer! Cool!

Gr. Martin

15. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Voor mij ook de 1e Deil, ik ben er graag bij! Datum geen enkel probleem, ik neem gewoon vrij :D

16. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Tot nu toe bij alle Deilmeetings geweest. Henk...mooi man! Ben uiteraard aanwezig als er geen rare dingen gebeuren.

17. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    You're da man, Henk!!

18. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    +1 miljoen. Ik hoop ZO dat ik erbij kan zijn.

De 2e Deil meeting was de eerste keer dat ik verschillende van jullie ontmoette, de eerste keer dat ik in een 550 zat (dankje Wim), en de laatste meeting dat ik geen eigenaar was. Mooie herinneringen.

Ennuh - het was ook de eerste keer dat ik mijn linksgestuurde Boxer zag, in het Kroymuseum, bedenk ik me nu. :)

Onno

19. dvbuuren

dvbuuren Karting

Apr 20, 2008
    149
    Beesd, Netherlands
    Full Name:
    Dick
    #19 dvbuuren, Feb 2, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Henk, top....weer een Deil-meeting.
    Natuurlijk ben ik er graag bij, voor zover ik kan "meeliften" met een theehuis of iets anders kan regelen, want mijn eigen oldtimer past niet helemaal (understatement) in het rijtje.

20. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    LEUK!!

Ik denk dat beide data wel moet lukken, mits ik het een week of 9 van tevoren weet!!

Gezellig!!!!

21. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Gaaf, PRESENT!

Met het oog op het vergroten van de kans dat mn dinootje erbij kan zijn voorkeur voor Mei....

Leuk!!!

22. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Toppie weer Henk! Ben benieuwd naar wat je ons nu weer voor gaat schotelen...

23. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Helemaal goed Henk! Hij is er gewoon weer.

Geschiedvervalsing, de 2e Deilmeeting was in het najaar van 2006 en daar was je nog niet bij, wim ook niet:

http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=16406&page=244

24. 166&456

166&456 Formula 3

Jul 13, 2010
    1,723
    Amsterdam
    Henk, als nieuwkomer meld ik mij ook graag aan, beide data schikken prima. Groeten Doede

25. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Waarom is iedereen voor mei? April is veel beter man! :)
    Op 21/22 mei moeten alle autoliefhebbers aan het Comomeer zitten namelijk.

Share This Page