Ik loop van af Tiel naar jullie toen, Dus tot straks allemaal :)
Ik was nog geen Ferrari eigenaar en had nooit in een 550 gezeten.... En vandaag de dag staat een deel van die Kroymanscollectie bij mij thuis. het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Onno
Klopt Onno, je ziet die (jonge) koppie's door beeld lopen Ook zie je dat (zo merkte Wilma op) de groep nog niet op elkaar ingespeeld was in omgang. Echt leuk om weer eens te zien. Sommige veranderen geen haar en sommige hebben deze niet meer (of een stuk minder)
Of juist weer wat meer, Fred ... #$%&* ik ga ook een keer met de trein... sta op almere cs met vertraging: brandje op spoor.
Henk, het was fantastisch! Hardstikke bedankt dat je het nog eens hebt willen organiseren, het was helemaal goed. Familie Dolfijn, bedankt voor de gastvrijheid, jullie hebben een indrukwekkende collectie! Iedereen, bedankt voor een hele fijne gezellige dag. We hebben er van genoten. Heidi en René
Bob (en anderen ook natuurlijk....), kom op met die foto's!!!! De enige die ik heb is van Henkie die zo te zien heel erge honger had....... Image Unavailable, Please Login
Een hele dikke plus 1, bedankt! Daarnaast echt een te gekke dag! Ritjes naar Forza en over de Autobahn waren echt onvergetelijk!
deel 1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een geweldige dag weer. Het was weergrote klasse Henk. Bedankt ook Forza en zeker Fam Dolfijn. Wij zijn net thuis hebben vandaag 704 km erbij gezet.(en hoe haha). Nu nog een boek van Bob en alles komt goed. Nogmaals voor herhaling vatbaar. Schrijf ons maar vast in voor 2012 Henk. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sneller kan echt niet. Deel 2. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nr. 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Lijkt overtoom wel. Deel 3. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
post nr3, de laatste want de rest van mijn foto's kon het tempo van de oto niet bijbenen... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henk, bedankt voor de mooie dag! Je hebt het toch weer geflikt! Helemaal goed. De familie Dolfijn heeft ons ook een warm ontvangst gegeven! En Forza niet vergeten! Je moet jezelf toch maar eens te rade gaan of dit nu wel je laatste Deil meeting moest zijn Henk! Oh, en het zou fijn zijn dat er een ondergrens wordt gesteld voor wat betreft de leeftijd van de deelnemers....vind je ook niet Nemo??
Ik ben maar zo vrij geweest om een picture thread aan te maken: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=321382 Waarin ook mijn dankwoord aan Henk en familie Dolfijn (kort samengevat: BEDANKT )
Henk in de eerste plaats bedankt, je hebt er wederom een onvergetelijke dag van gemaakt, echt super! Alex Jansen & Co ook bedankt voor de gastvrijheid en uitstekende service! @ Dolfijnen, was weer helemaal super vandaag ook jullie bedankt voor de gastvrijheid en laat nog even weten in welke gele auto hij komt te liggen Ook enorm bedankt aan iedereen met wie ik vandaag weer mee heb mogen rijden, ik heb er van genoten! Wat een geweldige club is het toch!