Onze eerste Deil meeting en wat voor een! Een leuke groep liefhebbers, mooie auto's, fantastische route. Henkie bedankt, Forza bedankt en fam Dolfijn bedankt! Geweldige dag gehad. Lewie
Iedereen heel erg bedankt voor de komst en gezelligheid, het blijft geweldig om zoveel gelijk gestemde zieltjes samen te zien. Special tnx voor de AG boys met hun sound of music, Marc voor de bewegende beeldjes, Henk voor de super organisatie en supervisie. Ennuh Peter, het klokje heeft zijn plek gevonden in de CS, super dankjewel. grtz fam Dolfijn
Henkie, Forza en Dolfijnen....allemaal heel erg bedankt. We hebben gister een fantastische dag gehad. Mooie kilometers, mooie auto's, een verzameling die dol fijn was, gezellige mensen bij elkaar. een superdag.
Henk, bedankt voor de organisatie van een geslaagde meeting! Forza en de familie Dolfijn, bedankt voor de gastvrijheid! De rest, erg leuk om bekende én nieuwe gezichten te zien, waarbij weer eens bleek hoe divers onze hobby is (van muizen en leeuwen tot lichtdansen en Porsche remklauwen) Groeten, Peter
Het was een supermooie dag gisteren vrienden. De aankomst in Avezaath was al helemaal goed. In mijn ogen een superlokatie. ► Naar Oss toe verliep allemaal erg gladjes. Een grote lange colonne waar wij 5 eerder dan verwacht aan kwamen. Ik denk dat er eten in overvloed was voor iedereen en ook genoeg te zien daar. Ik blijf mij vergapen aan die zeer waardevolle oude race Ferrari 212 uit 1952. Extra leuk allemaal voor de mensen die eigenlijk nooit bij Forza komen. Gelijk een impressie van hoe het er daar aan toe gaat. ► Om 13:30 was het tijd voor Spazieren Auf dem Autobahn. Na even de blazen geleegd te hebben bij de grensovergang werd er enorm gespaziert. In een mum van tijd werden er door sommige auto's enorme snelheden op de klok gezet. Martin omd78 reed met mij mee en ik presteerde het om ondanks dat het 29C buiten had een nieuw snelheidrecord met mijn (vers van de grote beurt) 360 modena te zetten. Wij reden 315km/u op de teller en 299 op de Becker Navi. De toerenteller 300 in het rood (8800tpm). Een enorme snelheid. Maar rocksteady op de weg. Een paar minuten eerder zat ik de AG boys op de hielen in hun Lexus IS-F met 3 man er in en een vracht geluidsapparatuur. Ik hoor mij nog tegen Martin zeggen "dat is zo klaar met die gasten, toch begrensd op 250". Nou, echt niet, dat ding ging echt door. Blijkt die 5.0L V10 op 280 begrensd te zijn Ik heb ook nog een beetje tegen de gele 996GT3 gereden en één van de witte R8's zat ook een tijdje achter mij. Tot zo ver de 35km tot alslag Alpen. Terug over de A3 (46km naar Zevenaar) was het planken tegen de 458 italia van Socciebon. Tja, 570 paarden ben ik niet tegen opgewassen, maar samen met een paar anderen was het weer vette pret. En warm buiten en binnen in die auto.. pff.. ► Het is ongelofelijk, maar iedereen was precies net voor 15:30 binnen in Duiven. Op naar de kartbaan. Ik ging al half de pijp uit van de hitte, moesten we daar ook nog een zweetoverall aan op de kart. Na 2 sessies ben ik gestopt, ik vrees dat ik het anders niet overleefd had. Een paar mensen kwamen echt bezorgd aan mij vragen of het wel goed ging. Ik bleef zweten, non-stop. Het is een mooie baan daar. De winnaar van de dag was Nemo, de zoon van Joop Dolfijn. Deze jongen is wat professioneler bezig dan wij en dat tekende zich af. Echter, tot ieders verbazing was Martin omd78 een zeer snelle tweede. Tijd voor een eigen Ferrari voor die man, hij rijdt ons zoek in de italiaanse bergen! ► Rond 19:00 iedereen terug bij het Dolfinarium waar iedereen op en onder de auto's lag. Om half 8 de chinees die zeer goed te nassen was. Ik zag bij velen het schuim op de kaken staan en dat is volgens mij een goed teken. De verdere avond verliep erg gladjes en veel te snel voorbij. We hebben nog de Italia dvd bekeken en genoten van de i/phone drive/inn disco van de AG crew. ► Rond middernacht waren er een paar users die ik niet graag meer in een auto had zien rijden. Die hebben het erg goed naar hun zin gehad geloof ik Bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid en zeker ook Joop die nog dezelfde seconde ja zei toen ik hem begin dit jaar benaderde over het laatste gedeelte van de dag bij hen in de loods. Wat een snoeppaleis. Ik hoorde van Joop dat hij, broer Berry en Flipper gewoon bijna elke dag 's avonds daar even samen komen een half uurtje voor een Baco en een slenterpartijtje langs hun eigen auto's. Mooi hoor. We hebben een mooie club. henkie xxx
Klinkt allemaal weer super, zo jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de verhalen en foto's verzachten de pijn wat....... Kom maar op met alle anekdotes, sterke verhalen!!!
Een sterk verhaal? Onze profiteur finishte in de finale bij het karten als tweede achter Nemo, op 0.03 sec..... !!
Klok of GPS? En meet kap open? In ieder geval gefeliciteerd en welkom bij de 300+ club. Zal wel liggen aan degene die de 360 ingereden heeft
Euh Fred, we waren toch met sterke verhalen bezig? En daarbij....Jolanda is ermee begonnen, met die sterke verhalen Ikzelf ben maar tot zo'n 275 gekomen. Dus die 300+ club moet voor mij helaas nog steeds even wachten......
http://www.autokiosk.nl/2011/04/25/2011-lexus-is-details-fotos-video-autotest-rijimpressie-fotogalerij-images/ Heheheh
wat een geweldig paasweekend zeg!!! Henk - Dank voor het voor de vijfde keer bij elkaar brengen en houden van zo'n mooie groep liefhebbers! Alex - Dank voor de gastvrijheid en de korte pitstop van de jongens Familie Dolfijn - Dank voor de gastvrijheid en een mooie afsluiting van de dag Iedereen - Bedankt voor een geweldig mooie dag weer Zondag rustig terug gereden naar Utrecht en daar nog een nietszeggende auto geholpen met een lege accu op de Gracht - deze keer niet de Italiaanse rommel die ermee op houdt ;-) Vandaag een mooie "day at the races" op Zandvoort - foto's volgen mogelijk nog - voor de komende paar dagen wel weer even voldoende benzinedampen gehad ... hoewel ... de verslaving gaat niet over Von
Henk, bedankt voor de perfecte organisatie van deze geweldige dag. Forza bedankt voor de heerlijke lunch en kijkje in de keuken en de Fam. Arentsen bedankt voor de de indrukwekkende ontvangst in het Walhalla voor auto liefhebbers. Het was een heel geslaagde dag om, samen met petrolheads, even van de wereld te zijn. Hopelijk toch niet de laatste keer na 5 maal mee te hebben mogen doen. Hartelijk dank Henk, Jacq en Han
En Hans 265, met de ramen wagenwijd open en alleen de olietemperatuur een kleeeeiiiiin beetje warmpjes...
Wow Wow Wow wat een super dag was het weer !!! Alles was weer perfect!! Henk nogmaals heel erg bedankt! Ik heb altijd al een zwak gehad voor de lijnen van een 246 Dino. En nu heb ik ook mogen ervaren hoe het is om mee te rijden met deze schoonheid. Super! Ik vind de Dino iets tammer over komen dan een 308. Maar zij is daar door zeker niet minder leuk! Tonnie bedankt voor het ritje in deze prachtige klassieker! Bij Forza was stond een heerlijke lunch klaar met alles op en er aan! Super om te kunnen genieten van al het moois bij Forza. Dank hier voor! Gelukkig was Franc weer opgeknapt en was hij ook naar Oss toe gekomen. Om vervolgens koers te zetten richting Duitsland in de 575 M Maranello waar ik mee mocht als passagier. Wat blijft de Maranello toch een mooie GT die je heerlijk trakteert op een mooie roffel bij het schakelen. Franc bedankt voor de rit! Vervolgens bij de grens overgestapt in de Dino van hans. Dit is ook zeker niet mis. Wat een beleving geeft zo Dino. Op hogen snelheid beweegt alles mee! Heb erg genoten van het ritje op de Duitse autobaan ! Hans bedankt! In Duiven een mooie kart sessie gehad! Na een hele dag genoten te hebben van heel veel moois. Nu zelf actief bezig te zijn! Dit gaf in mijn ogen een mooie balans aan het geweldige programma! In het dolfinarium genoten van al het moois. Het eten was hier ook weer top! Met een drankje een goed gevuld bord en later een goed gevulden maag tussen al dat prachtigs staan in goed gezelschap. Wat wil je nog meer? Bedankt familie Dolfijn! Als afsluiting nog naar de belevenissen was onze helden gekeken in Italie. Om vervolgens samen met Roel weer af te zakken naar het zuiden. Bedankt Roel! Iedereen heel erg bedankt voor deze fantastische dag! Ik kijk weer uit naar de volgende editie!
Ik wil nog even toevoegen dat het toch wel een geweldig gezicht is als je bijna alleen maar exoten voor, naast en achter je ziet rijden op de snelweg! Indrukwekkend...
Ga jij je mobiel (weer) zoeken, je neemt weer eens niet op. Begin maar te kijken in de X5 dan de 3 en dan pas onder de bank. Ok? Met welke auto ging jij ook alweer op de Italy trip?
Had nog (bijna) geen tijd om te posten, maar wilde toch nog even zeggen dat ik een fantastische dag heb gehad. Zelfs het gezelschap in de auto kon de pret niet drukken Als ik Henk nog een klein duwtje mag geven: 1) er heeft geen 5de Deilmeeting plaatsgevonden, want we zijn niet in Deil geweest; 2) je moet altijd op je hoogtepunt stoppen, maar dat kan pas als je weet dat dat geweest is 3) waar krijgen mede-chatters anders de gelegenheid om de film van de Italy-trip(s) te bekijken? Met ondersteuning van de Brasserie en Forza en de familie Dolfijn heb je iets fantastisch neergezet. Ik heb voor de eerste keer met zo'n fantastisch gezelschap mee mogen doen. Het zou jammer zijn als dat voor de laatste keer moest zijn.