Na eerdere succesvolle edities is ie er weer: de FerrariChat.com-kalender! Voor de maanden maart tot en met februari zit je weer gebeiteld. We hebben een selectie gemaakt met veel mooie platen van het afgelopen jaar: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Heb je interesse? Stuur me een PM. Kosten zullen (bij voldoende belangstelling) EUR 28.- per exemplaar bedragen inclusief verzendkosten in een stevige verpakking. Betalingsgegevens ontvang je vervolgens per PM. Peter en Martin
Ik zal proberen om zoveel mogelijk mensen de kalender langs te brengen. Middenm en Oost NL is geen probleem om even langs te brengen. Zuid, Noord en West wordt wat lastiger. In het geval dat ik de kalender langs kan brengen komen de verzendkosten van 8,- te vervallen (is incl. degelijke verpakking) Thanks Martin!
Super jongens! Bedankt dat Frank & ik er twee keer instaan Is het trouwens opgevallen dat die bestelbus bij het benzinestation er net zo vaak opstaat als de CS.....?
Mag ik effe vragen (michel) waar die foto genomen is? Lichten staan aan, uitgestapt....was dit waar ook Henk z'n foto is genomen? Aan het begin van die route? Eerste kalender die begint in maart en eindigt in Februari...typisch F-chat
Fred, leer je geschiedenis toch eens. Vroeger begon het jaar in maart: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maart
Hier Fred. Als je het beeld stil zet op 11sec. zie je hem zitten en door de struiken jouw 328 (?) staan. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=sxWzV2uQxmI[/ame]
Wat je zegt. Erik heeft die auto nog geen eens meer, moet ik daar een half jaar later nog naar kijken ? En de foto van Wim's 550 is van begin 2007, genomen in Beesd. Waar zijn de italiaanse sferen ??
Om het een beetje goed te maken heb ik Erik nog even weggeshopt in de foto van Jeff zijn 328, dat we tegen zijn oude F aan moeten kijken is al erg genoeg!
Uhhh. de auto van Franc 3x!!!! Kijk maar eens goed op de foto van Erik zijn F... PS: of eigenlijk hoofdopmerking en hierboven PS: goed werk mannen!
Hahaha!! Scherp gezien Bopper! Ik had het ook al gezien, maar dacht dat ik me maar beter stil kon houden. En alsof dat nog niet genoeg is, m'n eigenste bevallige figuur staat er ook nog eens op! Maar dat zal wel uitgegumd worden door de heren goochelaars.
En gaarne ook de weeknummers er bij ! Dan is hij tenminste voor meer doeleinden geschikt en hoef ik er niet nog een kalender naast te hangen