Het is zover, de datum is er: 2 september! En er is weer een heel bijzondere reden dat de Meeting niet in 't Weekend plaatsgrijpt...... Ik heb, me dunkt, voor een spannend programma gezorgd, qua adrenaline zitten we op het niveau van PPMeeting N°2! Uiteraard verklap ik niks, maar geloof me, het wordt echt de moeite waard om wederom deze weekdag vrij te nemen. Inschrijvingen hoeven nu nog niet: iedereen krijgt een mooie uitnodiging thuisgestuurd in de loop van de maand juli. Daarin zal haarfijn uitgelegd worden wat we die dag zoal doen. Ik zie er al weer enorm naar uit! Tot dra! O.
Ahaaa......... klinkt goed! Ik heb een vergadering 2 september dus ik ga er keihard aan werken om die te verzetten! Ik denk dat die andere 25 mensen het wel begrijpen als ik de reden vertel
Woensdag staat genoteerd maar is nog te ver weg om zeker te zijn voor deelname. Je weet ik zal er (bijna) alles aan doen erbij te zijn zoals ik al eerder verklaarde op de DVD DPP 2
Staat in agenda ga morgen 2 september vrij vragen. Als dat niet lukt pak ik mijn ontslag SUPER GAAF zeker weten.
Staat genoteerd ! M'n kleine meiske wordt dan wel 3 op die dag, maar ze zal het me vergeven....hoop ik
Otto heeft mij het programma meegedeeld aangezien wij beiden met onze meetings altijd onze vreselijke best doen om jullie te vermaken. Nou, eh.. ik zou maar komen !
Mocht het in de buurt zijn, dan kom ik zeker even een kijkje nemen bij de start o.i.d. Weet alleen niet hoe het uit gaat komen met aankomend jaar, weet niet eens wanneer de colleges beginnen
Geboortes van kleine ukkies verplaats je niet zo makkelijk als een vergadering Maar als het even kan ben ik er bij, ben erg benieuwd naar het programma Otto!
Jammer Otto, wij zitten dan met onze luie kont in Spanje. Krijg ruzie met de familie als ik zeg dat we een weekje eerder naar huis gaan.