Heren, Ik heb me even kwaad gemaakt en het is gelukt... Op wat teksten na, is het fotoboek af. Hierbij vast de plaatjes... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heren, dames deelnemers, aanleverende fotografen en natuurlijk Dino2010: BEDANKT voor de fantastische dag!!! Ik zal, als de teksten klaar zijn, de bestelprocedure weer online zetten. Bob
Bob, als je dit ziet weet je gewoon dat er ontzettend veel tijd in heeft gezeten. Complimenten! en erg bedankt dat je dit heb gecreeerd. Ik denk dat iedereen je dankbaar is voor dit schitterende boek Gr. Vu
Ik heb het weer met heel veel plezier gedaan, alleen heeft het me de laatste tijd wat aan tijd ontbroken. Gelukkig is hij nu af en ik hoop inderdaad dat het een goede ondersteuning voor de herinneringen aan deze fantastische dag wordt.
Super fotoos grote klasse hoor. Zou erg graag het boek willen vooral om dat het nog met onze 355 gts is. Hoor wel hoeveel en wanneer ik het kan bestellen. SUPER SUPER.
Is dit alweer bijna 3 maanden geleden?? Prachtig werk, houd de bestelprocedure in de gaten. Groeten, JR
Bob, super gedaan man ! Het is het wachten zeker waard geweest. Een mooi boek om te bekijken als ik op het koeievel lig voor de open haard tijdens de koude winterdagen. (oh nee, ik heb geen open haard)
Ziet er geweldig uit Bob! Is je trouwens nog wat opgevallen aan de foto van je auto die je ook in het boek hebt geplaatst? (aankomst bij het kerkje)
JA! Je hebt vliegjes op mijn bumper gepshopped................................... jij, boef ... en verder lijkt het alsof je mijn voorruit schoongemaakt hebt.
centimeter of 5 verlaagd (1e foto = orgineel) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nu je het zegt, toen ik de foto voor de eerste keer zag, dacht ik wel dat er iets mee was, maar dit was me echt niet opgevallen... gaaf gedaan man! You are the true 'Pimp my Focus Master'!!!
@allen, allereerst dank voor de mooie woorden Doet me goed! Voor een ieder die een exemplaar van het boek wil hebben... (kosten 39,90 + 6,90 verzendkosten) Mail je naam en adresgegevens, je emailadres waarnaar de bevestigingsmail naartoe gestuurd moet worden en het aantal boeken naar bsantifort @pe(n?)staartje yahoo punt com. Ons allerbeste 348Holland (Gijs voor intimi) zal zich nog storten op het voorwoord en als ik dit binnenheb, zal ik dit direct verwerken en de bestellingen gaan plaatsen. Als ik het boek voor je besteld heb, ontvang je van fotobuch.de (de leverancier) een bevestigingsemail met betaalprocedure. Zodra je dan het bedrag vooraf overgemaakt hebt, wordt het boek gemaakt en naar je opgestuurd. Mensen die bij elkaar in de buurt wonen, of die elkaar regelmatig zien, kunnen gezamenlijk bestellen. Scheelt een paar euro in de verzendkosten. Ik hoop dat dit duidelijk opgesteld is en anders hoor ik het wel. Ciao, Bob