Heel mooi gemaakt!
De laatste Nieuwsbrief van dit 11e seizoen FerrariOwnersClubNL lees je hier ! Binnenkort volgt via de website de conceptagenda.
Misschien moet ik maar ook lid worden Wanneer begint seizoen 2024? En is de planning al een beetje bekend?
Verstandige keuze. Programma staat op de website. FerrariOwnersClubNL.nl Eerste bijeenkomst 3 maart 2024. Eerste rit 7 april 2024 Sent from my SM-T510 using FerrariChat.com mobile app
Hierbij Nieuwsbrief 02 van de FerrariOwnersClubNL 2024 met aankondiging van de Informatiemiddag op 3 maart.
De Informatie middag met aansluitend de inmiddels befaamde Bitterballen Borrel werd druk bezocht. De nieuwe leden werden welkom geheten en de komende evenementen van komend seizoen werden besproken. In een volgende Nieuwsbrief volgen details (alleen voor de leden/donateurs). Meer clubinformatie vindt je op www.ferrariownersclubnl.nl, onze foto's vindt je op foto.ferrariownersclubnl.nl Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
We hebben nog een paar gratis kaarten voor VivaItalia voor donateurs /rijders en bijrijders ! Meld je dan aan via [email protected] Image Unavailable, Please Login
Ik heb al een parkeerkaart voor Viva Italia, maar als kan/mag kom ik natuurlijk lekker bij jullie staan tussen de andere Ferrari's
zo die weg op 2:50 doet mij wel een beetje zeer aan de ogen :O, verder ziet het eruit als een leuk dagje
Ziet er inderdaad leuk uit! Mooie startlocatie en een mooie verzameling van verschillende Ferrari's en wat andere exoten. Ik was denk ik wel omgekeerd bij de ingang van de gravelweg die zo rond 3:00 te zien is
En waarom dan Chris ? Het was gewoon alleen stof, geen spetterende gravel ... geen enkele rijder had er problemen mee. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er werdt over deze zandweg zo snel gereden dat we door fietsers op het naastgelegen pad werden ingehaald…… En dan ook nog met een flinke tussenruimte.
Ik was vandaag even overgelopen en met een andere auto dan een Ferrari naar Viva Italia gegaan. Ik vond het een fantastisch evenement en ook het wagenpark van de Ferrari-club FOCNL was groots, divers en mooi. Erg goed en leuk georganiseerd! Achteraf gezien spijt dat we niet met twee auto's zijn gegaan. Image Unavailable, Please Login
Er is nog voor 2 auto's plaats om mee te gaan met de Zomerrit 2024 a.s. zondag vanaf Tilburg. Mail aan [email protected] als je mee wil voor info.
Met prachtig weer (28°), mooie routes en de 25 autos reden we vandaag de FerrariOwnersClubnl Zomerrit. En met start in de Safari tour in de Beekse Bergen.
Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was er graag bij geweest. Alleen vindt de belastingdienst andere zaken belangrijker dan mijn bpm afhandelen
Je krijgt nog wel een herkansing. De Herfstrit komt nog, en we gaan ook nog wel een keer met een (select) groepje iets doen! Als mede Brabander houdt ik je wel op de hoogte!