Ik heb in de internationale sectie al een dergelijke thread gemaakt. Hierbij dan ook in onze eigen gedeelte eentje dan Gr. Vu FIA GT Zolder #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #7 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
FIA GT Zolder #8 Laatste setje. Ik heb enorm genoten van deze dag. Het was tevens een soort van eindexamen waarin ik kon laten zien wat ik geleerd heb dit jaar. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Voordat ik het circuit op mocht, moest ik allerlei papieren aftekenen. Ik heb ze niet gelezen, maar volgens mij kwam het op het volgende neer: betreden op eigen risico.
Super foto's Vu, wat mij betreft ben je nu meester fotograaf in bewegende voertuigen. En dat examen heb je natuurlijk met gemak doorstaan. Ben je tegenwoordig voorzichtig aan het nabewerken?
Peter, Franc...dank voor jullie aardige woorden. Waar nodig doe ik tegenwoordig een nabewerking. Meester? dat is Frits van Eldik Daar kan ik nog eens wat van leren. Echt een topfotograaf! Gr. Vu
Hele mooie serie Vu !! Hier een paar van mijn plaatjes. Hugo Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog een meester Goed je hier te zien Hugo. Jouw foto's overtreffen natuurlijk alles! Komen ze ook bij Henk Brouwer op de site? De foto's van jou die al op Henk's site staan, zijn echt prachtig! Gr. Vu
Mijn bijdrage is van lagere kwaliteit (geen SLR camera en natuurlijk vanachter veel omheining) http://www.ferrari-world.be/FIA%20GT%202007%20Zolder%20index.htm http://www.ferrari-world.be/FIA%20GT%202007%20Zolder/fia%20gt%20zolder%202007%20314-klein.jpg Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog wat van de Belcar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zijn er mensen die chassisnummers hebben van de 3 F430' die meereden in de Belcar en van die gele F430 in de paddock ?
Ik moet voor Henk zijn site www.njoy-media.nl nog wat evenementen opsturen, ook op mijn eigen site zijn veel (Ferrari)foto's te vinden: www.hrp.nu Groet, Hugo
Hierbij dan 2 plaatjes van mijn kant. Erg lastig foto's maken omdat ik met een amateur camera van een ander merk moest werken. (eigen camera in reparatie) Meer op de site... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Als ik zulke foto's kon maken dan ben ik al heel tevreden. We moeten zeker eens afspreken want ik woon maar op 5 min. van Zolder. verder veel plezier met je eigen website !!