Hallo jongens Gaat er nog iemand naar de Ferrari Owners Days te Francorchamps 14 en 15 september 2009 Ben zelf ingeschreven op maandag 14/09 Frank
Robin, Peter, Jullie zijn er beiden op maandag? Ik zal er beide dagen zijn. Zal jullie daar eens vastleggen Vu
Aahhaaaaaaa.....now we're talking.... Kijk er naar uit Vu! ps. erg cool die links naar de handleidingen in de main thread!
Met de laatste ontwikkelingen is het misschien voor mij ook mogelijk om erbij te zijn. Ik zal eens even kijken. Met wie leg ik contact om me op te geven? Onno
360 challenge? Prachtig...nog steeds een droom om daar in te rijden....aangezien het een auto is waar je maar bij hoopt dat 'ie je in leven houdt... Cavallino Rampante zoals het hoort! Fantastisch.
Top Marc! Op maandag zijn er veel bekenden. Op dinsdag ben je (tot nu toe) de enige. We gaan het allemaal beleven.......of ik zin heb? Reken maar!
Mja, ik zit die periode ook in het buitenland "helaas". Maar ben ervan overtuigd dat er prachtige foto's van het event online zullen komen