Gear lever knob | FerrariChat

Gear lever knob

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Jan456, Oct 12, 2011.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Jan456

Jan456 Karting

Oct 1, 2008
    145
    the Netherlands
    Full Name:
    Jan Scholte
    Hallo, heeft er iemand ervaring of een goed adres voor het opnieuw verchromen van de versnellingspook knop? De knop van mijn handgeschakelde pook heeft nogal wat krassen en het is toch een eye-catcher.
    Groet, Jan

2. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik kan je niet helpen, maar wil je wel feliciteren met je huwelijk :) Leuk stukje in de Gli Jan!

3. Jan456

Jan456 Karting

Oct 1, 2008
    145
    the Netherlands
    Full Name:
    Jan Scholte
    He geweldig, kan 'm inderdaad beter nieuw bestellen voor dat geld. Bedankt!

....en bedankt voor de felicitaties Vu, het was zoals geschreven een waanzinnig feest mooier dan we hadden kunnen dromen!

groeten, Jan

4. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik ben wel getrouwd in een Ferrari maar helaas niet in mijn eigen :) Leuk verhaal inderdaad Jan en het was vast geen straf om nog wat tijd goed te moeten maken op de Autostrada ;)

5. Jan456

Jan456 Karting

Oct 1, 2008
    145
    the Netherlands
    Full Name:
    Jan Scholte
    He Peter, yep één van de mooiste rij-ervaringen...die E25 langs de kust is op zich al uitdagend en met die combinatie van zon, zee, tunnels verhoogt het je enthousiasme (en noodzaak om op tijd te zijn). Het is er wat heuvelachtig waarbij je niet altijd goed ziet wat er op je route komt....en werd verrast door een langzaamrijdende 156 Polizia... De keuze of vol in de ankers, of vol voorbij.....het laatste :)

6. sharknose67

sharknose67 Formula 3

Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Dat laatste was zeker geen probleem???? Nog gefeliciteerd met jullie (droom)huwelijk.

7. Jan456

Jan456 Karting

Oct 1, 2008
    145
    the Netherlands
    Full Name:
    Jan Scholte
    ....ze keken naar rechts.....
    Bedankt voor de felicitaties Ed

Share This Page