News

Gek die marktprijzen

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Ajax de 1e, Feb 7, 2019.

1. Lieven Engelbeen

Jun 12, 2018
    41
    Belgium
    Full Name:
    Silverballgames
    Elektrische wagens zijn ook maar zo groen als ze voorzien worden van 100% hernieuwbare energie. Anders is het een absurditeit.
    Waterstof motoren zal de andere optie worden. Deze piste lijkt me veel plausibeler.
    Anyway ... genieten zo lang het kan ...
    Al denk ik wel dat het niet zo een vaart kan en zal lopen.

2. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,118
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Ik vind het allemaal best. In binnensteden kom ik alleen als het moet, dus niet voor mijn plezier. De electrische auto zal zijn plek vinden, net als benzine, diesel, gas en waterstof.

Sent from my SM-G950F using FerrariChat.com mobile app

3. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Voor dagelijks en in steden rijdt iedereen straks (en dat gaat nog wel even duren, want het kan om allerlei redenen nog niet) elektrisch (prima toch?), voor de fun rijden mensen zoals wij met benzine auto's.
    Tot die tijd probeer ik te genieten, want het kan nog steeds.

4. Ajax de 1e

Ajax de 1e Karting

Feb 21, 2014
    136
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Laatst impulsief bijna Amsterdam ingereden met mijn 'vuile' diesel.....uiteraard enorme noodstop gemaakt en wazige Ghymkhana-manouvre gemaakt, maar ik had net geen bon te pakken......... :D

Je bent toch je vrijheid kwijt..... :( En dat alles door het groene gevaar, wat momenteel sectische vormen aanneemt! Die demonstratie in Amsterdam vond ik gewoon eng om te zien. Die mensen lijken wel gehersenspoeld....massahysterie!

5. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Rossa Subscribed Owner

Jul 25, 2008
    12,245
    Amersfoort, Holland.
    Full Name:
    Mel
    Maar ….. we hadden het hier toch over marktprijzen avn Ferrari' s ?

6. Ajax de 1e

Ajax de 1e Karting

Feb 21, 2014
    136
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Oh ja....maar bovenstaand heeft vast en zeker invloed op het koopgedrag, met name in Nederland ;)

7. marcos

marcos Formula 3

Dec 30, 2003
    1,118
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Ik geloof niet dat milieuzones en milieubelastingen invloed hebben op de verkoop van Ferrari's of andere exoten op dit niveau. Wel op 'normale' auto's misschien (hoewel ik beken alleen te hebben gekeken naar uiterlijk en performance bij de keuze van mij 'normale' auto). De exoten zitten op een volledig ander niveau, zijnde bij de liefhebbers, verzamelaars en investeerders. Ik denk eerder dat oa de spaarrente invloed heeft op de verkoopprijzen. Zodra de rente omhoog gaat, zal de prijs waarschijnlijk ook weer verder afzwakken..

Sent from my SM-G950F using FerrariChat.com mobile app

Ajax de 1e likes this.
  8. 328gts1987

328gts1987 Moderator
    Moderator Owner

Mar 11, 2007
    10,795
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
  9. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Rossa Subscribed Owner

Jul 25, 2008
    12,245
    Amersfoort, Holland.
    Full Name:
    Mel
    Marktprijzen van Ferrari' s ...………….

Op dit moment koop je al een mooie 612 met nog geen 40.000 kms voor rond de K€ 75 !

Als je dat afzet tegen een 360 of 430 is dat een koopje.

Als je van een GT houdt natuurlijk :)

10. Herman Ronald

Herman Ronald Karting

Feb 23, 2014
    177
    Netherlands, Frl
    Full Name:
    Ronald
    Als je een F eigenaar en F fan bent, moet jij je niet teveel met de marktwaarde bezig houden, geniet van de F want het leven is niet eeuwig! en de F heeft wielen om zich te laten berijden, rijden is beleven! bij aankoop weet je gewoon dat een spotgoedkope F niet bestaat en dat is andere koek.

Share This Page