Beste forumleden, mijn zoektocht naar een 348 TS is ten einde. In Italië gevonden wat ik zocht en de wagen via Zuid-Frankrijk naar België gereden. 1.800 km in 3 etappes, dit zonder 1 probleem onderweg. De wagen staat nu onder een Ferrari cover te wachten tot alle documenten in orde zijn. Dat het nu maar gauw zomer wordt... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd, en je hebt er al gelijk een mooie rit op zitten. Nu snel de papieren in orde maken en lekker rijden.
Wow, die heb je van ver gehaald Ziet er goed uit, geniet er van en hopelijk snel de weg op, van harte!
Mooie wagen. Uit welke regio van Vlaanderen kom je? Ik wordt niet veel wijzer bij het bekijken van je profiel. Ik heb zelf een 355 gehad in 2004 en heb in december 2011 een 430 F1 gekocht. Misschien zien we elkaar ooit wel eens op een bijeenkomst of in het wild in Knokke ? Groeten, Eddy
Gefeliciteerd, ze ziet er mooi uit. En Italië is op dit moment het juiste land om te kopen, volgens mij. Heel veel fijne en vooral veilige km's!!
Da's praat! Gelijk goed ingereden (en je weet gelijk wat je hebt gekocht). Ik deed het afgelopen mei andersom, hier kopen en gelijk naar het "beloofde land" in het zuiden gegaan. Wereld trip met bovendien mooi weer. Is bijzonder goed bevallen om gelijk mee te gaan rijden (totaal 2500km in 10 dagen en geen enkel probleem gehad). Heb je nog foto's onderweg gemaakt? Deed je de "road trip" alleen (in gevlogen) of had je een volgteam? Veel geluk ermee en meld je aan bij de komende evenementen (Deil meeting?) Fred
Mooie auto, maar waarom heel uit Italia? Volgens mij zijn ze in NL niet snel verkocht, dus wellicht wat meer mogelijkheden qua prijs? Ook op Pistonheads staan een aantal LHD's voor mooie prijzen. Wat ik zelf altijd moeilijk vind is het contact met Italianen, het naar boven krijgen van vitale info als onderhoud en schadeverleden wel/niet, zelfs goede foto's is soms een drama. In ieder geval veel plezier met deze mooie bolide!
Beste, de wagen heeft een lage kilometerstand en stond gunstig geprijsd maar had nood aan groot onderhoud. Toen de wagen aan een hogere prijs inclusief groot onderhoud werd aangeboden, nam ik contact op met de verkoper. Met behulp van Bing Translator kon ik vlot communiceren (wel Engels - Italiaans als taal gekozen, niet Nederlands - Italiaans). Na een bezoek ter plaatse, een testrit, goed inspecteren en na het controleren van alle (onderhouds)documenten, besliste ik te kopen. Samen met een goeie vriend werd de terugtocht gestart. Achteraf moet ik toegeven dat de terugrit lastiger was dan ik had ingeschat. De wagen aan een transporteur geven, was gemakkellijker. Maar dan had ik die vele kilometers ervaring en mooie landschappen gemist. Na 1.800 km heb ik alle vertrouwen in mijn 348. Ook vandaag voegde ik wat kilometers toe. Ik heb ook Italiaanse verkopers gecontacteerd van wie ik nadien geen of onnauwkeurige info kreeg. Die heb ik meteen geschrapt van mijn lijst. Groeten
beste, mijn medepassagier nam vele foto's en zal die op Dropbox plaatsen. Ik zal de link nog melden. We hadden geen volgteam, maar 100% vertrouwen in de auto. Helaas hadden we geen aangenaam weer, daardoor hebben we de terugreis ingekort. Als ik dit jaar naar het zuiden afreis, dan is het met de 348 TS.
Correctie: Wanneer je dit jaar..... Kan toch bijna niet om niet te gaan Had/Heeft dus groot onderhoud nodig, ivm de riemen? Was het dan wel verstandig om zo'n rit te maken als die aan vernieuwing toe zijn? Ik bedoel; als die knappen heb je: A-geen vervoer meer naar huis, (alternatief/last minute is prijzig) B-een dure auto (die het niet doet) in het buitenland staan, C-een grote (serieuze) schade die niet verzekerd is. D-een behoorlijke Kater Afijn het is goed verlopen maar was het wel zo'n risico waard? Neem aan dat je die wel overwogen hebt genomen....
Gefeliciteerd! Ik kijk uit naar de andere foto's. Zo'n thuisreis is een mooie gelegenheid om je auto te leren kennen gedurende die 1.800 kilometer. Gr. Martin
Helemaal mee eens, die ervaring is priceless, een auto uit Italia terugrijden. Ik heb het 1x met een Integrale gedaan, herinner het me als de dag van gisteren. En 1 week erna met een A112, met een 4-bakkie! Gewoon beide keren met de trein heen, en binnen 14 uur terug. Zou het nu niet meer doen overigens, met zo'n A112. Veel geluk met de auto toegewenst!