Geïnspireerd door de Houten-meeting gisteren maar even aan het snuffelen geweest op Autotrader.nl. Kom ik dit tegen: Mondial Jullie hebben geen emoticon die overgeeft hier zie ik. Jammer...
Ja, die hebben we al een paar keer besproken hier. Stond al een paar keer eerder op Marktplaats. Lekkurr...
Dat wist ik natuurlijk niet. Maar wát een rampenbak zeg... Die verkoop je toch alleen aan een kamper?
Nee, in dit geval onmogelijk. De pluche hond die normaal tussen de opbouw Audio Sonic speakers op de hoedenplank ligt zou wegwaaien.
Dit vraagt om een witte porceleinen hond met gouden details. Die normaal naast de witte lederen bank staat zeg maar.
Je hebt mensen die hun Pontiac Fiero op een Ferrari willen laten lijken. En je hebt kennelijk ook mensen die het andersom willen doen...
Je gelooft het niet... wij hebben hier in het dorp sinds 2 weken een heuse F355 spider 1986 Pontiac Fiero kermisauto. P.Lambo kent hem persoonlijk, ik zal de fotos opzoeken....
Plambo's vriendenkring glijdt af Waar moet dat heen met de buurt??? Vanmiddag had ik nog een ECHTE F355 Berlinetta in het donkerblauw hier onder m'n raam doorrijden....