Hallo; na lange tijd weer op het forum en nu op zoek naar mijn tweede Ferrari (heb mijn 328 GTS vorig jaar verkocht wegens omstandigheden). Eerst en vooral alvast groeten aan Ton, Joren en anderen ! Hopelijk alles ok met jezelf en jullie wagens. Bon, na mijn eerste ervaringen met de 328 heb ik besloten om nu uit te kijken naar een 308 GTS QV, liefst in donkerblauw of rood. Alhoewel er niets mis is (en was) met de 328, ben ik toch meer gehecht aan de iets nostagischer uitstraling van het 308 model, met de chromen knopjes etc... Bovendien hoop ik dat de andere voorbumper me minder problemen zal opleveren met 'speedbumps' (heb 3x mijn nummerplaat vooraan moeten herbevestigen met mijn 328... Aangezien ik de motor van de 328 wel goed vond, voorkeur voor quatrovalvole model îpv carburator (kan de Qv ook rijden op 98 loodvrij ?) Dus, moest iemand een goed model (liefst met historiek en OHB) te koop weten, is een mailtje steeds welkom ! P.S. heb nog een hele serie digitale fotos van de ferraridays 2006 indien iemand interesse, kan ze doormailen of op CD zetten en opsturen tegen portkost. Alvast beste groeten en hopelijk nog enkele zonnige dagen ! Frank