http://www.goodcauserally.nl/cms/index.php Leuk evenement voor een goed doel. Komen veel Ferraris! Voor deelname aan race demo run moet je contact opnemen met Albert ter Linden. Tot 6 september!
Jammer dat ik de auto nog niet binnen heb. Vind het een mooi doel voor Ferrari's, dat moeten de kinderen toch wel prachig vinden. Hou me op de hoogte, de volgende goede doelen wil ik zeker aan mee doen! Gr, Mathijs
Dit is een mooi evenement, september zit stampvol met goede doelen ritten. 12 september ben ik weer bij de Blauwvingerrally.
Was afgelopen week via via gevraagd om foto's te maken, maar kan helaas niet Wellicht volgende editie. Altijd leuk om een bijdrage te kunnen leveren...
zeer leuke dag gehad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zag al dat die meedoet met de FOD in Spa volgende week. Komt ze ook de baan op onder natte omstandigheden?
Een vraagje uit voorzorg. Je weet het nooit in de Ardennen daar. Het zou wel fraai zijn om regenfoto's te maken van die 308 GT/M. Een keer eerder heb ik de gelegenheid gehad om deze wagen op het circuit te zien: Italia a Zandvoort 2006.
Ik las dat een hoop heren die hier komen aan de Good Cause Ralley hebben mee gewerkt. Ik wil iedereen bedanken die er aan heeft mee gewerkt, het was een superdag. Ik was er samen met mijn zieke dochter en met mijn zoon en we hebben heerlijk genoten van deze geweldige dag. Mijn dochter heeft mee mogen rijden in 360 F1 en met de 599GTB van die vriendelijke engelse meneer. Mijn zoontje had helaas niet het geluk om met een Ferrari mee te mogen rijden, maar gelukkig waren er zat andere mooie auto's. Heren ook namens mijn dochter en zoon bedankt.