Goodwood Festival of Speed | FerrariChat

Goodwood Festival of Speed

Discussion in 'Holland/Belgium' started by saviola9, Jan 9, 2018.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. saviola9

    saviola9 Karting

    Jun 8, 2015
    78
    Full Name:
    Scott
    - Beter iets te laat dan nooit -

    Afgelopen zomer had ik het genoegen om een bezoekje te brengen aan Goodwood Festival Of Speed. Ik zat afgelopen zomer enkele maanden in Londen en kwam daar op het idee om een kaartje voor Goodwood te kopen. Nadat ik dit aan m'n vader verteld had, wilde hij ook graag mee. Op zaterdagavond hadden we in een klein plaatsje in het zuiden van Engeland afgesproken, waar m'n vader tot mijn verrassing met zijn 911 aan kwam. Op zondagochtend naar Chichester gereden en daar onderstaand plaatje geschoten:

    Image Unavailable, Please Login

    Leuk voor in de archiefboeken. De weg naar Chichester was overigens erg gaaf en nog enige tijd met een 488GTB opgereden.
    Aangekomen op het terrein, wist ik niet waar ik moest kijken. Wat een pracht en wat een praal. De diversiteit van auto's was werkelijk waar bizar te noemen. Hoogtepunt voor mij waren toch wel de klassieke F1 auto's en diverse unieke Ferrari's. Plaatjes zeggen meer dan woorden, dus hierbij enkele foto's (disclaimer: ik ben een hobby-'fotograafje' dus deze foto's zijn van minieme kwaliteit):

    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
    Fumacher likes this.
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Leuk verslag en aan de plaatjes mankeert niets hoor Scott. Je hebt veel gezien (en gehoord :p)
    Wat mij vooral verbaasde is de omvang van het evenement. Ik liep er 4 dagen rond en kwam nog steeds in delen die ik niet eerder gezien had.
    Zo te zien werkte het weer bij jullie goed mee, wij hadden het jaar ervoor ook mazzel. De regen was voor ons (in grote hoeveelheden) al gevallen.
    Ik vond de sfeer ontspannen (ondanks dat er mega veel mensen op af komen) en het veld indrukwekkend. Had VIP kaarten van Mc Laren die een mooie tent hadden met veel lekkers en heerlijke banken! Je wordt er gaar van alle dagen zoveel te lopen. Een zitje op de grote tribune hoorde daar gelukkig ook bij, zag daar vanaf de hele Ferrari familie voorbij komen met de FXX als het geluidsbeest!
     
  3. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dankje voor het fotoverslag Scott!
     

Share This Page