Hier word nederlands gesproken ... | Page 7 | FerrariChat

Hier word nederlands gesproken ...

Discussion in 'Europe' started by Bertus, Mar 19, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. tomgt

    tomgt F1 Veteran
    Rossa Subscribed

    Feb 22, 2004
    6,702
    Netherlands
    Full Name:
    Tom Wiggers
    Prodrive was in tests op Le Mans sneller dan Barron! Ik gun het Prodrive wel! Zeker de overwinning in de GTS klasse. Ferrari deed er beter aan de auto's te laten bouwen door Prodrive en daar fabriekssteun (geld) aan te geven. Wat de precieze reden was om het wiel opnieuw uit te vinden mag joost weten.
     
  2. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Toch is het voor de 'Nederlandse Trots' leuker als Barron wint :) IMHO

    Waldo
    ForzaRossa.com
     
  3. tomgt

    tomgt F1 Veteran
    Rossa Subscribed

    Feb 22, 2004
    6,702
    Netherlands
    Full Name:
    Tom Wiggers
    mwah, ik zie liever Prodrive met Kox winnen. Zal wel zien dat weekend wie er als eerste over de finish komt. Ferrari zou eens voor de overall overwinning moeten gaan, maar ja besteden geld alleen aan oersaaie F1 sigaren. LM geeft meer impact mijns insziens. Porsche staat nog altijd aan kop. Een GTS auto is toch mooier dan een F1 auto! Maar, over smaak valt niet te.....je weet wel :)
     
  4. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    :) een GT is id. erg mooi, maar een F1 heeft toch ook wel wat hoor...en zolang Ferrari daar ook oppermachtig is vindt ik het geld goed besteed :D

    Waldo
    ForzaRossa.com
     
  5. Wolfgang

    Wolfgang F1 World Champ
    Lifetime Rossa

    Mar 8, 2003
    16,743
    Heidelberg, Germany
    Full Name:
    Wolfgang
  6. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
  7. tomgt

    tomgt F1 Veteran
    Rossa Subscribed

    Feb 22, 2004
    6,702
    Netherlands
    Full Name:
    Tom Wiggers
    Ik vind dat je gewoon nederlands moet kunnen spreken in dit stuk.
     
  8. Bertus

    Bertus Formula 3

    Mar 1, 2004
    2,101
    Belgium
    Full Name:
    Bert S
    Dat vind ik ook, de nieuwe threads zijn precies meer 'nationaliteits'gebonden
    en niet zozeer 'taal'gebonden.
    Uiteindelijk maakt het niet uit waar je van komt, maar of je de taal spreekt!
    Ik heb helemaal geen behoefte aan een Belgische thread, wel een nederlandstalige thread.
    De originele "Hier wordt Nederlands gesproken" of de duitse versie of de Franse versie , spaanse versie,... vond ik veel beter en je ging ook alleen maar even kijken als je de taal begreep.


    Of de opsplitsing zou een ander doel moeten hebben en als dat zo is dan moeten de moderators maar uitleggen waarom.
     
  9. trkevin

    trkevin Formula Junior

    Nov 3, 2003
    918
    Belgium
    Full Name:
    K. Blommaert
    Ik vind dat je groot gelijk hebt Bertus. Binnenkort is Europa met meer dan 20 landen. Dan zouden er eigenlijk meer dan 20 thread moeten gestart worden, gewoon om van elk land een thread te hebben. Terwijl je per taal wel minder threads hoeft te starten.

    En misschien nog een vraagje voor de moderators. Hoe ga je die threads per land oplossen met de drietaligheid van België? Tegelijk nederlands, frans en duits in 1 thread? Ongeveer het zelfde probleem met Zwitserland,... Of moeten we dat dan als volgt oplossen: Belgique - Belgium1 , België - Belgium2, Belgien - Belgium3 ???
     
  10. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Volledig mee eens!
    Da's trouwens precies wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken... http://ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=15887&page=1

    Ik heb niets tegen nationale threads maar als men echt per land een thread wil maken kom je al gauw in de problemen met de verschillende landstalen. In de Belgische thread bijvoorbeeld zou men 3 talen door mekaar kunnen tegenkomen. Niet echt bevorderlijk voor de orde en goede leesbaarheid natuurlijk. 't Is ook veel logischer dat Vlamingen en Nederlanders in dezelfde thread terechtkomen. Dan bereik je toch meteen een grotere groep?
    En wat met Walen, Luxemburgers, Monegasken,...? In een Franstalige thread zitten zij inderdaad toch ook beter?

    Een onderverdeling per taal (zoals het was) zou inderdaad veel logischer zijn!
    Natuurlijk zullen de moderators deze beslissing met de beste bedoelingen gemaakt hebben... maar echt efficiënt is deze oplossing niet!

    Ton? Wolfgang? Give some more explanations to the decision, please. Or bring the language threads back please! :) The National threads aren't working in some cases (Dutch, French,... )
     
  11. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Natuurlijk is't ook niet zo'n groot drama; de "Nederland" thread kan gebruikt worden door zowel Nederlanders als Vlamingen of eender wie zich in deze taal een beetje verstaanbaar kan maken. Maar de thread titel klopt natuurlijk niet op die manier :).
    Persoonlijk heb ik ook niet echt behoefte aan een Nederlandstalige thread. Zoveel werdt de vorige nu ook weer niet gebruikt.
     

Share This Page