@Heren (M/V), Ik werd benaderd door Luuk (van die wereldse Maserati Kyalami van Deil) of we niet eens een stukje kunnen gaan rijden. Luuk wil graag eens in een Dino rijden, en ik zeg zeker geen nee tegen een stukje sturen in ex Mister de Tomaso's hoogst eigen Maserati. Kortom: strak plan! Zijn buurman komt ook mee in z'n Ghibli. Iemand interesse om nog een paar F's (en L's??) aan de stoet toe te voegen?? Omgeving Houten, zondag eind morgen tot in de middag. PM me effies voor tijd en exacte locatie. Who's in? Hans
Heel veel plezier zondag maar helaas wij kunnen niet. Jij hebt echt geluk Hans ben wel een beetje jaloers. Fijn weekens allemaal Jolanda
Haha.. Plan is: wie er bij wil zijn treffen op de carpoolplaats, dan een stukje sturen in elkaars auto (dus effe lekker vreemdgaan) en dan een bitterbal eten (en misschien een of twee biertjes drinken) bij de Colonie langs de A 27. erg low-profile dus. we kunnen leuk een dijkje pakken van Houten naar Amerongen...
Even voorstellen eerst... Ik ben Vincent, de buurman met de Ghibli. Ben er zondag ook bij en neem meteen mijn camera mee. Eens kijken of we wat mooie plaatjes van in ieder geval dit trio kunnen schieten. Heb er zin in! Even een plaatje van de Ghibli, als dat mag hier in dit rode nest... ;-) Image Unavailable, Please Login
Vincent, wat een prachtige bak! Is lange tijd mijn droom auto geweest. Echt een schitterende uitvoering.
Me too! Een ghibli is een prachtige auto, mooie kont. Hoe zijn de ervaringen met onderhoud. Net als bij Ferrari gaan de wildste verhalen over onderhoud. Hoe is het echt? Bij wie?
Vele vrienden hier, hoor, Luuk - lange tijd smachtend naar de Ghibli en Shamal kwijlend gestaard in de jaren '90! Die van jou ziet er heel mooi uit! Veel plezier jongens a.s. zondag, ben natuurlijk niet erbij maar wel in gedachten. Wordt vast een geweldig gezellige rit. Onno
Als we verzamelen einde van de ochtend en een balletje scoren rond het middaguur kan ik er bij zijn, wil rond 15:00 terug zijn ivm bezoek. Als wedus een route kiezen die Westelijk gaat doe ik zeker mee, tank moet nog leeg is afgelopen Zaterdag niet meer gelukt.
Slap excuus om mee te gaan... daar hebben ze ook pompjes voor... Dan moet, naar ik heb horen zeggen, wel eerst je auto uit elkaar gehaald worden om de bij de brandstofpomp te kunnen, maar leeg zal die gaan.