Beste Ferrari-vrienden; Afgelopen nacht is Sjaak Doeser ("Jacq") overleden aan de gevolgen van een longontsteking in combinatie met zijn hartproblemen. Een hartstilstand is hem fataal geworden. De afgelopen jaren was Sjaak, samen met zijn Hanneke, een trouwe bezoeker van de Ferrari-chat-meetings. Hij genoot vreselijk van deze meetings, en vaak maakte hij er met Hanneke een meerdaags uitje van. Daarnaast was Sjaak ook lid van onze mannenkookclub (zoals ook Pieter en Rieks -AM V8Vantage). Samen met Sjaak heb ik vorig jaar nog een culi-rit georganiseerd door het Brabantse land, naar goed voorbeeld van de chat-meetings. Sjaak genoot de laatste jaren van zijn leven met Hanneke van de "mooie dingen van het leven", ondanks zijn hartproblemen....... Nu is hij er niet meer. Zijn vrouw Hanneke, z'n dochter Marjon en zijn zoon Martin zullen hem ernstig missen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo sta je 2 weken geleden nog met elkaar op mijn meeting en nu is de beste man er niet meer. Mijn innige deelneming gaat uiteraard uit naar alle nabestaanden. Jacq genoot meer van onze belevenissen dan dat hij zelf actief postte, maar dat geeft niets, dat doen er zo veel meer. Gisteren heeft hij zelfs nog ingelogd hier. Zucht.. triest allemaal. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jongens, wat een vreselijk triest bericht. Ik wens Hanneke, Marjon en Martin heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ciao e riposi in pace, E.
Pfff... wat een verschrikkelijk bericht zo ineens. Mijn innige en oprechte deelneming naar zijn familie en vrienden om dit verlies te dragen. Ik wens jullie alle sterkte toe.
Onze oprechte deelneming in het verlies van Sjaak voor familie en vrienden. Twee weken geleden nog gezamenlijk over de duitse autobahn achter/naast elkaar gereden. Met hem en Hanneke nog een wijntje op de bank bij Joop gedronken. Bizar dat zulke op zich vluchtige momenten nu ineens waardevoller blijken te zijn... Sterkte. Fred & Wilma
Hè??? Doodgaan moeten alleen zuurpruimen van 90+ doen, die geen lol meer in hun leven hebben. Maar dit? Een les voor ons allemaal. GENIETEN! Het kan voorbij zijn voordat we het door hebben. Mijn deelneming uiteraard naar iedereen die Jacq achter heeft gelaten....
Een trouwe Deil- en PP-Meeting bezoeker is heengegaan. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Wat een lieve ingetogen man was hij. Allerinnigste deelneming aan de familie. RIP
Beste Allemaal, Namens mijzelf, Marten, en de rest van de familie erg fijn om al deze reacties te lezen. Mijn vader had zijn inlog met mij gedeeld dus kan alle toegevoegde foto's zien. Erg bedankt voor alle steunbetuiging, Groet, Marten
Daar wordt je toch wel even erg stil van. tijdens de laatste Deil meeting heb ik nog veel tijd met hem en zijn meisje doorgebracht. we ontdekten dat we veel van dezelfde gezondheidsproblemen hadden en ook allebei een opvoersetje in het lijf hadden. maar hij wist dat ie in de 'overtime' zat en daarom heeft hij nog zo heerlijk diep kunnen genieten van zijn vrouw en zijn leven van iedere dag weer een. ze waren ook zo heerlijk verliefd op elkaar, een genot om dat te zien. hij is nu niet meer maar ik verzeker zijn nabestaanden dat hij drommels wist te genieten van alle extra dagen die die heeft gehad. hij zal zeker vanaf zijn wolk ons in de gaten blijven houden. wat een gemis, zo'n fijn en echt MENS. Hanneke, Marjon en Martin heel veel sterkte, ben dankbaar dat hij in jullie leven was [en altijd zal blijven]