Mijn Testarossa hoort ook een zwart paardje achterop te hebben en niets op de voorgril. Het chome paardje op de voorgril heb ik eraf gehaald, achter laat ik het chromen paardje zitten.
Ik heb Zo’n mazzel een jaar of 15 geleden had ik ook een 348 . Ik vond de zwarte knop op de versnelling en het zwarte paard achterop niet mooi . Toen croom / Rvs Gekocht en wat denk je dat nog steeds in de kast ligt !!
Zo te zien wat kleppen (inlaat), velg-dop en zuiger (ouder type gezien de hoogte van het zuiger hemd) en een scud 1:18 zo te zien
Dat is idd mazzel zeg. Mijn Testa had ook een chromen schakelknop. Ome Alex een nieuwe zwarte met witte cijfers erop laten zetten. Zoveel mooier, en origineel.
Face 98 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Stikers der op nu naar huis en inwendig herbouwen en naar Forza toe Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hallo Paulus, Op de foto's die ik zie van de 348 Challenge zie ik overal het AGIP logo op een gele achtergrond, heb je bewust voor een witte achtergrond gekozen? Image Unavailable, Please Login
Hij reed dus met beide haha ik ga om naar geel vind ik mooier dank Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat je ook doet met die stikkers, alles lijkt wel goed te zijn. Kleuren verschillen, plek van de stikkers etc etc. De ene keer Pirelli op zijkant van de zwarte voorspoiler, andere keer er vlak boven. Waarschijnlijk na 4 schades aan de voorspoiler de stickers maar hoger geplakt? De spiegels lijken hier niet zo oranje trouwens. Kwam dat ook pas later?
Verhaal is heel anders gaf meneer Hugenholtz aan. Per race werden de stickers geplakt ze reden er ook gewoon mee op de weg omdat het “ gewone “ wagens waren. Oranje spiegel is van 94 zo herkende ze hem aan de pit muur was niet te zien met al die rode wagens en aardig wat gelijke stickers. Kies voor de gele Agip omdat ik dat geel mooier vind dan wit. En de 41 reed toch met beide !!
Nu je het vraagt.... eigenlijk niet. Pirelli staat op de zwarte under skirt en foto's van Bert laten zien dat deze kleiner en op de bumper zat. Maar ik vind het allang een staande ovatie waard wat je hebt bereikt met dit project. Nu maar lekker gaan rijden, je bent eraan toe. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klopt 100% maar Forza MOET er altijd op dus Pirellie ondert nummerbord. Natuurlijk wel Alex zijn eerste logo uit 93 Image Unavailable, Please Login
Fred bedoelt dat logo op de zijkant v/d voorbumper denk ik? Die zit soms op de rode bumper en soms op het zwarte deel v/d voorspoiler. Maar dat was vroeger juist ook zo. Dus je kunt gewoon kiezen. Op de zwarte spoiler staat beter vind ik, dus goede keuze.
Face 99 en dan naar FORZA SERVICE Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nu de details Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Weer wat gereed Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zonder Ome Alex & zijn crew was ik der nooit aan begonnen. Wilde zijn logo op de motorkap maar dat wilde hij niet “ daar hoort Piet Roelofs “ das nog eens mooi van Alex .