Info About 348 tb YJ-51-NF vin 84908 EX Hans Hugenholtz | Page 12 | FerrariChat

Info About 348 tb YJ-51-NF vin 84908 EX Hans Hugenholtz

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Paulus 348, Jan 2, 2021.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,115
    The Netherlands
    Zet je hem op kenteken Paulus? Zo ja krijg je hem dan door de APK ivm race aanpassingen?
     
  2. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Harry-SZ and djfrens like this.
  3. Nasa1990

    Nasa1990 Karting

    Sep 18, 2019
    130
    Belgium
    Full Name:
    Gillian
    Wat een prachtig (en compleet :eek: ) project is dit geworden zeg! Ik hoop dat ik me de 27ste kan vrijmaken !
     
  4. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
  5. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Harry-SZ likes this.
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Man dat al die spullen er nog zijn en dat je die te pakken krijgt. Heel bijzonder.

    ga je museum beginnen? :D
     
    Paulus 348 likes this.
  7. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Ja leuk he heel veel hulp van echt over heel de wereld. Oud monteurs Ferrari dealers
    Oud coureurs , Pirelli monteur en bv zoons van monteurs
    Zijn ook al knap wat mensen overleden kom ik wel achter. Een aantal ondersteunende dealers uit die tijd bestaan ook niet meer.
    Is ook wel zo dat alles waar Ferrari op staat niet zomaar weggegooid wordt ga deze winter nog veel meer zoeken heb 1000 + foto's dus alles is terug te zoeken.
    Natuurlijk ook de hulp van de coureur en oprichter van de challenge oud voorzitter Ferrari club we appen bijna elke dag . Weet u dit nog, heeft u die info en hoe zat dat. Dat is zo gaaf hij weet heel veel en heeft echt alles bewaard.
    Wil ook een site om dit stuk race history te delen straks.
    Komt ook nog face 2 van de restauratie 2023 eerst weer ff sparen en zoeken naar onderdelen . Bv airco pomp, beschermplaat onder de motor . Bediening ramen zijn slecht maar ze rijd en is van buiten af nog wat puntjes op de i maar das omdat ik het echt 100 % wil hebben.
    Is wel een rolecoaster geweest maar wat een F “ gekken “ zijn er over de wereld niet normaal. Iedereen bedankt voor alle hulp
     
  8. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Supergaaf project idd!
     
    Paulus 348 likes this.
  9. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Dit moet wel de meest complete 348 challenge zijn!
     
    Paulus 348 likes this.
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Morgen sta ik aan de poorten van “onze hemel” en zal niet schromen daar door te geven dat er een NL’er in bezit is van niet alleen een complete 348c maar ook de eerste. wellicht dat ze die wel eens in een expositie willen tonen.
    ik zal ze waarschuwen dat ze wel wat extra plek moeten reserveren voor de bijbehorende attributen.
    Ook 80 jaar bestaan is niet ver meer en dat kan wel eens tot leuke uitnodigingen leiden is mijn ervaring.
    Heel bijzonder allemaal en hoop dat het vrijdag een geweldige aflevering (en rit) mag zijn
     
  11. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
  12. Scuderia Niels

    Scuderia Niels Karting

    Dec 31, 2020
    64
    Full Name:
    Niels
    Ik volg dit draadje met veel plezier en interesse. Respect voor al je tijd, geld en moeite die je hier in stopt, en dat zeg ik omdat ik een beetje weet wat er voor nodig is….. weliswaar betreft dit een Porsche, maar ik heb een paar jaar geleden een Porsche 964 cup uit 1991 van Patrick Huisman gevonden, gekocht, geheel nieuw op laten bouwen en alle historie erbij gezocht die er maar was.
    Patrick is de meest succesvolle Porsche Supercup coureur ooit (4x gewonnen) en hij begon in deze Cup serie met een 964 Cup. Ik heb van alles gezocht en gevonden, Mede dankzij contact met vader Ben Huisman, broer Duncan en Patrick zelf uiteraard.
    Erg leuk en bijzonder omdat iedereen een stukje historie kon invullen, ook met materialen (helm, foto’s, posters, entreebewijzen circuits, uitslagen, briefwisselingen, etc). Ook de team eigenaar in Neuss Duitsland meerdere keren bezocht (Manfred Kilian), hij had mappen vol met foto’s, sponsorcontracten, documenten, afstelgegevens, originele delen, originele motor olie en rem olie, spacers, etc uit die tijd allemaal nog liggen (en gekocht van hem natuurlijk). Ook een paar keer naar Wilfried Holzenthal, de eigenaar van deze cup auto (die er destijds gelijk 4 had in Weissach). Hij had een originele persmap met alle berichtgeving en uitslagen, Cup Outfit, bekers, etc
    Afijn teveel om op te noemen, medewerking van bijzondere figuren en elke vondst weer koesteren. Ik merk dat ik er weer enthousiast van wordt en daarom mijn berichtje, respect dat je dit doet en wat je allemaal geïnvesteerd hebt en bijelkaar hebt gekregen, echt uitzonderlijk!

    Overigens is de cup auto verkocht met alles erbij en wordt nu door een prominent persoon in de automobielindustrie ingezet op de circuits. Daar is hij ook voor natuurlijk. En ik kwam erachter dat de zoektocht leuker was dan de auto behouden…..
     
  13. Scuderia Niels

    Scuderia Niels Karting

    Dec 31, 2020
    64
    Full Name:
    Niels
    Overigens lukte het me bij lange na niet om de 964 Cup Porsche van Patrick zo compleet te krijgen als deze 348!
     
  14. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
  15. Nasa1990

    Nasa1990 Karting

    Sep 18, 2019
    130
    Belgium
    Full Name:
    Gillian
    Zijn er nog mensen van hier die morgen naar Oss rijden voor de reveal?
     
    Paulus 348 likes this.
  16. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Hoe laat is het ongeveer?
    Ik zit met iets dat werk heet :), maar wil de auto graag eens zien IRL.
     
  17. Nasa1990

    Nasa1990 Karting

    Sep 18, 2019
    130
    Belgium
    Full Name:
    Gillian
    Vanaf 14u volgens een post enkele pagina's terug. Ik heb een dagje verlof, dus komt goed uit. Als het weer nu ook nog wat meezit is het helemaal in orde :D. Mooi excuus om de Mondial nog eens van stal te halen. :D
     
    Harry-SZ and Paulus 348 like this.
  18. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Klopt 14.00 uur zal meneer Hugenholtz de onthulling verzorgen
     
  19. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    Niet horen
     
  20. Paulus 348

    Paulus 348 Formula Junior

    Dec 29, 2020
    349
    Holland
    Full Name:
    Paulus Hollander
  21. VetroresinaNL

    VetroresinaNL Formula 3
    BANNED

    Oct 25, 2012
    1,917
    The Netherlands
    Full Name:
    Vetroresina
    Is iedere Ferrari gek welkom :)?
     
    Paulus 348 likes this.
  22. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Gaaf man! De grote dag is daar!
    Veel plezier vanmiddag! Ik kan helaas geen tijd vrij maken.
     

Share This Page