Mooie dag gehad op Eindhoven AirPort en de wagen echt kunnen testen. Dat het blok en de bak aangepast is was bekend geworden met de beurt, trekt echt mega door in de lage versnellingen. Niet zijn top gehaald door de lengte van de startbaan, rond de 280 werd ik afgevlagd rond de 6000RPM 1 gear 7500 rpm 2 gear 7500 rpm 3 gear 8000 rpm 4 gear 7000 rpm 5 gear ????
Volgens mij ligt de top van een 348 op 275 per uur toch, dus dan afhankelijk van je meter afwijking( en die heeft iedere Ferrari) denk ik dat je toch aardig in de buurt bent gekomen.
Was rond 6000 toeren, der is wel x gedaan , al set naar 320pk en de bak is zeker anders opgebouwd , was ook niet echt lekker volgas. Lagere versnellingen bochten wel bruut. Ook de extra remkoeling merk je , je kan blijven doorremmen met de bochten . Volgende doel is Zandvoort
Weer mooie items voor het Museum der bij Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo mooi wat al de oud coureurs hebben Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Even een foto van achter de schermen, gemaakt op de dag dat we met Paulus, Hans en Alex hebben gezeten, en natuurlijk gereden, voor de artikelen die ik ga schrijven over 84908. Natan Image Unavailable, Please Login
Wie weet er meer van communicatie 1999 heb nu dit wat hoort er nog meer bij OMP ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hiervoor zou ik Biesheuvel in Nieuwendijk eens benaderen, die zitten al jaren in dit soort spullen. Lijkt op een pit to car communicatie systeem.
https://www.ebay.nl/itm/264546557236?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=1346-175129-2357-0&ssspo=m7w2zVdVTfq&sssrc=2349624&ssuid=UeRmV8oMTzS&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
Nou Paulus, als er met jouw inspanning om tot deze collectie te komen, ook dit soort bedragen gemoeid waren dan zou ik de inboedelverzekering nog eens onder de loep nemen, wel gaaf spul allemaal!
Bizar he , al de spullen 93/94/95 en gaat nog weg ook. Ik heb zoveel geluk mijn museum 99% gekregen van veel oud coureurs , monteurs en erfgenamen. En moet er nog 3 bezoeken . Museum komt wel vol
Mijn jongere broer “ NR 42 “ is ook weer in Nederlandse handen. Mega leuk haar te zien en de eigenaar ook een leuke vent met grootse plannen. Nederland is wel het Challenge Meka aan het worden. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
We wisten dat deze opmerking zou komen. De tank zat hier al vol, maar de auto is even verplaatst op verzoek van de fotograaf voor een betere foto
Paulus, misschien maar eens naar Maranello bellen met een idee voor een klassieke Challenge? Hans kan vast nog een paar tips geven
Museum blijft groeien de oude laatste APK van 2005 ook boven water met 43.451 Km en nu in 2023 staat er al 44.000 op, ga der dit jaar maar wat Km bij zetten dit jaar.
Dat moet wel een (diepte)record zijn, 549km in 17 jaar.... Na die restauratie van Alex kun je net zo goed de teller op 0,0 zetten. Forza Paulus.
En weer mooie unieke deelnemer items Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login View attachment 3197114 View attachment 2583071
Bijzonder dat er nog steeds spullen bij komen. Die banden zijn niet eens zwaar gebruikt. Waar laat je trouwens al die spullen? Laatst was het "museum" al goed gevuld en dit neemt ook weer behoorlijk wat plek in. En dan moet je nog gaan verhuizen... Dat wordt een hele operatie en kun je gerust een extra oplegger voor bestellen
Ook orginele boekje bij de kooi, das ook weer uniek + Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nu eindelijk ook eens IRL gezien en gehoord. Heerlijk geluid komt eruit! En prachtige 348! Image Unavailable, Please Login
En weer een TOP TOP dag voor het 348 Challenge Museum , met dank aan Nico Koel Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login