Nog enkele foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
en de laatste De verlichting was echt slecht.... Dit was jammer voor de fotograven .... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Meer mensen die verbaast waren Niet mijn ding maar auto zag er inderdaad erg mooi uit. PS: Een 190SL al eens 90graden gekanteld door een raamopening zien gaan? Moet je binnenkort eens opletten..............
Inderdaad, omdat de autos zeer belabberd stonden opgesteld....er was verder niets mee te doen. (De grote ruimte tussen de perkjes was nodig voor het diner van de donderdag ervoor, a 235 euro per couvert). En ieder jaar probeert Interclassics manieren uit om de verlichting voor fotografen nog rottiger te maken...
Maar het zag er daardoor wel een stuk beter uit! Als je de hal uitgelopen kwam gaf dat echt zo'n gevoel of je een luxe kuuroord verliet om je in het platvloerse hoempapa gepeupel van de grote hal te storten. Die verlichting deed toch wel wat met de sfeer... Hans
Vooral Mijnheer Aalderink zal blij geweest zijn dat al zijn autos langs de zijkant in het halfdonker stonden....en de echte liefhebber gaat er heen voor de autos en de sfeer is secundair....en over het hoempapa gepeupel gesproken, er is op donderdagavond aan de mensen die een stand hadden in de grote hal verzocht om het gebouw te verlaten, omdat ze anders wellicht het diner zouden verstoren....
Kom je meteen aan bij de grote vraag: voor wie worden dit soort evenementen nou eigenlijk georganiseerd?? Het knutselende eigenaarspubliek die tussen de oude rommel op zoek is naar die ene ruwe diamant die het project completeert? De automodel verzamelaar? De fotograferende liefhebber? De eigenaar die eens wat andere modellen van zijn favoriete merk wil zien en gelijkgestemden zoekt? Papa die met zoon van 8 en dochter van 6 ook eens mooie auto's wil gaan bekijken, en betoverd wil worden door de magie van de klassieker en het grote geld dat daar ongetwijfeld achter moet zitten? De handelaar die zijn autos/boeken/modelletjes/toeters/chroompoets/hoedjes/overalls/hamburgers wil verkopen? Het MECC die gewoon zo veel mogelijk geld wil verdienen en dat doet door zichzelf tijdelijk om te toveren tot een erg exclusief restaurant? Zo'n beurs is volgens mij bedoeld voor iedereen, en dus een compromis. Moeten we gewoon blij zijn met wat er staat en georganiseerd is, en m.i. niet gaan klagen over de belichting of roepen dat de sfeer van secundair belang is. Hans
Vanochtend even gemeten. Dat gaat dus niet lukken. Heeft iemand nog een pneumatische hamer en een berg stenen met metselspecie over?
Nee, geloof het niet. Ben in Houten, Maastricht en Autotron geweest. Of is autotron hetzelfde als retromobile? Andere prioriteiten bij de organisatie daar?
Joh, gewoon Fred even naar z'n Serre vragen! Die heeft vast wel mooie ideetjes voor je Wil je hem goed houden moet je er wel zo af en toe eens wat mee rijden trouwens. Stilstaande autos sterven heel langzaam een pijnlijke dood. Gewoon op een mooie zomerdag het ding naar buiten. Knip je vantevoren uit een stuk papier iets om voor je km teller te zetten met achter alle snelheden die op de teller staan een nul erachter. Is het racemonstertje in je ook weer tevreden. En dan lekker met "500" km/uur over de dijk tuffen. Of je zoekt aansluiting bij de T-ford club. Ben je daar gewoon de snelste...
Retromobile is in Parijs. Het concept is hetzelfde maar daar proberen ze niet zoveel mogelijk auto in een zo klein en donker mogelijke ruimte te stoppen. Daar valt ook een nette reportage van te maken. Het is in februari, dus als je tijd hebt zou ik daar zeker heen gaan.... http://www.***************.com/event/132/2007-Retromobile.html lang leve de spam vanger...
Geen Appels met Peren gaan vergelijken. Retromobile is iets van wereldformaat (vakhandelbeurs), waar mensen uit de hele wereld naar toekomen zowel standhouders als bezoekers. Misschien valt het jou tegen als je erheen zou gaan want echt groot is het niet en er staan voornamelijk Franse auto's en echte topauto's, maar de hele wereld komt daarheen om elkaar te ontmoeten. Auto-moto-Italia in Houten is vooral gericht op de NL en B markt. Gerund door Martin de Vries die dit voornamelijk doet door zijn liefde voor Italiaanse voertuigen. Dit is voor ons de ideale ontmoetingplaats, lokaal en voorons de leuke auto's. Door de lokatie is Interclassics zeer geschikt om ook nog de Duitse markt te bewerken, door de duurdere en grotere lokatie zijn deze ook genoodzaakt om op te vullen met zoiets als de 60 Ferrari's die er nu waren, hier hangt natuurlijk een flink prijskaartje aan, denk aan transport en verzekeringen. Hier komen zo een beetje alle merken bijeen en is een leuke 1e ontmoeting van het nieuwe jaar. Ook heel erg gericht op dagjesmensen. Autotron is een locatie met eigen beurzen, die helaas tegenwoordig een beetje een lokale beurs aan het worden is, vroeger in drunen was het een van de eerste en beste beurzen ik weet nog dat er een Aston Martin DB4 cabriolet stond en niemand deze aankeek omdat dat nog niet echt een klassieker was, vnl toen vooroorlogs, dit was toen echt een beurs voor de vakhandel. M. de vries heeft hier ook zijn beurs van British Cars en Lifestyle wat bezoekers trekt uit England, Duitsland, Belgie en Nederland, mede ook omdat er ook standjes zijn met dingen voor de vrouw, enigste beurs waar mijn vriendin mee naar toe gaat. Kwalitief zeer goede en gezellige beurs. www.britishcarsandlifestyle.nl Dan hebben we binnenkort ook de Techno-Classica in Essen (26 t/m 30 maart) een beurs die de laatste jaren uitgegroeid is tot een wereldformaat met een absolute overkill van aanbod van klassieke voertuigen, dit is echt de place to go.www.siha.de
het is eigenlijk fout gegaan toen de bovenzaal niet meer beschikbaar was, toen heette het gelof ik nog Interclassics/Topmobiel. Daar stonden wel de exclusieve autos op een manier dat ze volledig tot hun recht kwamen. Overigens zijn ook op Retromobile een groot aantal handelaren aanwezige, al proberen ze daar niet bijkans hun hele voorraad te exposeren.... Voor hen die er geweest zijn het afgelopen weekend, denk nog eens na hoe de stand van de Lotus club er uit zag, drie autos (een 6, 7 en 18), op een keurige ruimte, goed/niet overdreven verlicht en benaderbaar... Technoclassica probeert inderdaad ook zoveel mogelijk autos te presenteren.....na Retromobile is TC altijd iets om met een zekere tegenzin naar toe te gaan.
Zat meer te denken om lid te worden van de fietsvereniging de Deilse Doortrappers. Ben zelfs benieuwd of ik die ga bijhouden. Met dat kaartje en die 0 erachter is wel een goed idee. Hoe kom je erop, vroeg ik me trouwens wel af? (grinnik)
Zou ik ook zeggen. (hoe plak je die dingetjes/lachebekjes/icoontjes - weet ik veel hoe die gevallen heten - er eigenlijk in?)